Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Aintnofun skrev:

Det er så tragisk at hun plutselig skal skylde på det at hun vil verne om barnas privatliv. Er det virkelig muuuuulig..

Med tanke på hvor detaljert hun har utlevert eldste datterens sykdom og diagnose, så virker dette som en veldig dårlig unnskyldning. Håper hun kanskje nå får øynene opp for hva hun har drevet med og at hun kanskje tar litt lærdom av dette. Selv om jeg dessverre tviler sterkt på det.   

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ine i mine øyne:  Spiller Selvsikker, uskyldig, offer. Opptatt av urimelige fantasier om makt, ære og hevn. Har en følelse av å ha spesielle rettigheter! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor forsvare henne, hun har da ansvar for barna sine,kan da ikke være så ille med henne. Hun gjør det jo verre for seg selv når hun holder på sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poeng til bloggerfruene for å ikke støtte klipp&lim-bloggen til Ine! 

Oppfører man seg kritikkverdig, så må man tåle kritikk. Sånn er det bare. Og hun vet jo at det hun gjør er galt, fordi hun får jo tilbakemeldinger på det hele tiden. Selv om at hun aldri godtar slike kommentarer og sletter unna.

Ine, du bryter loven.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundret meg veldig da hun ble en del av bloggerfruene, men jeg forsto jo raskt at det måtte være slik at de ikke visste om kopieringen. Jeg antar at noen har sagt ifra, og jeg synes det er helt på sin plass om det er slik at de har kuttet henne ut nå. Det er nokså spesielt at bloggeren vrir dette rundt til å bli en sak om baksnakking mellom de andre etter «drittslenging» utenifra, og at hun plutselig har slikt fokus på tredjepart og deres rett til privatliv. Slik får hun noe å kritisere de andre fruene for, samtidig som hun benytter anledningen til å fremheve seg selv positivt. Eksponering av tredjepart slik det foregår blant disse fruene er ekstremt kritikkverdig, og jeg tviler sterkt på om GH hadde «insett» det om hun ikke hadde blitt ekskludert fra bloggerfruene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På snappen til Bloggerfruene ble det sagt at hun ikke lenger er en del av disse, med henvisning til en snap som ble lagt ut om det, og at de ikke støttet dette (men det ble ikke sagt hva det er, men jeg antar kopieringen selvfølgelig). Jeg så ingen snap om noe som hadde med Glade Hjem og gjøre? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
3 minutter siden, Ellevill skrev:

På snappen til Bloggerfruene ble det sagt at hun ikke lenger er en del av disse, med henvisning til en snap som ble lagt ut om det, og at de ikke støttet dette (men det ble ikke sagt hva det er, men jeg antar kopieringen selvfølgelig). Jeg så ingen snap om noe som hadde med Glade Hjem og gjøre? 

https://imgur.com/a/TKnwF

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirkustjukk skrev:

Takk! Så merkelig, den ligger ikke hos meg. Har sjekket flere ganger.

Jeg får helt vondt av henne. Kopieringen er det jo ingen tvil om. Og det virker som om hun ikke forstår hvor gjennomskuelig det er. Men at hun nå i tillegg vrir exiten til å handle om barnas privatliv.... Da lever du virkelig i fornektelse!! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Dette er faktisk ganske trist, for Ine må ha det ganske vondt når hun synker så langt ned. Svært få fortjener å slite sånn. 

Ine kunne vært en flott blogger om hun var bare seg selv og stolte på sine egne positive sider og hadde selvtillit. Håper noen stiller opp for henne og veileder henne inn på rett spor for dette var bare bunnen synes jeg. 

Ine; hadde jeg kjent deg ville jeg vært ærlig med deg og prøvd å være en god venn. All pr er ikke god pr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kopieringen er absolutt ikke bra, men jeg synes det er bra dersom hun faktisk bruker det å ha blitt avslørt til å eksponere barna mindre. Da kom det hvertfall noe godt ut av elendigheten. 

Men slutt å kopier da Ine. På de småglimtene jeg så av deg på snap virket du både søt og snill, og det er ingen tvil om at du er flink med interiør. Så kan du ikke bare bruke alt det du har plukket opp igjennom tiden til å kjøre din helt egen stil? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
43 minutter siden, Ellevill skrev:

Takk! Så merkelig, den ligger ikke hos meg. Har sjekket flere ganger.

Jeg får helt vondt av henne. Kopieringen er det jo ingen tvil om. Og det virker som om hun ikke forstår hvor gjennomskuelig det er. Men at hun nå i tillegg vrir exiten til å handle om barnas privatliv.... Da lever du virkelig i fornektelse!! 

Ser ut som det er fjernet nå...

Jaja, de vil sikkert ikke la saken få mer oppmerksomhet, ser de søker etter en ny blogger til Snappen😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så tragisk at Ine prøver å være som alle andre. Bokstavlig talt, da hun stjeler andres tekster, og kopierer bildene. Jeg er helt sikker på at hvis hun hadde gått inn for det kunne hun hatt en ok blogg uten all kopieringen. Men å skylde på at hun vil verne om privatlivet til ungene som en unnskyldning for at hun ble kicka ut fra bloggerfruene er bare helt dust. SORRY men ingen kjøper den. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest justcurious

Ja. Når jeg så henne på snapchat tenkte jeg at det der var ei jente jeg kunne likt godt og gjerne blitt kjent med. Hun virket som ei sympatisk jente. Synd at hun ødelegger slik for seg selv :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, justcurious skrev:

Ja. Når jeg så henne på snapchat tenkte jeg at det der var ei jente jeg kunne likt godt og gjerne blitt kjent med. Hun virket som ei sympatisk jente. Synd at hun ødelegger slik for seg selv :riste:

Ja veldig sympatisk! Men alt virket veldig oppstilt og innøvd også... hun må slippe seg løs og begynne å stole på seg selv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok litt skuffet og bitter over å ha blitt kastet ut fra Bloggerfruene. Nå oppfordrer hun, på Snapchat, alle til å slutte og følge de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...