Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, Snusen skrev:

Skulle ikke hun også ta oss med på reiser i høst?

Jeg tror bare det var reisen med Norges mest omtalte kjøkkenkran. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet til innlegget om skoene som er merket som reklame skriver hun "har jeg lyst til å merke som reklame, så gjør jeg det" og "kanskje jeg har et samarbeid med dem 😊". 

Nå tror jeg ikke akkurat hun har et samarbeid med Eurosko, men skulle det så være, så fremstår hun jo som fullstendig uprofesjonelt.. Enten har du et samarbeid eller ikke og da svarer man ikke med "kanskje". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ser at hun ikke lenger er en del av bloggerfruene på Instagram, og admin på snappen sier hun har hatt en lang dag og mange tilbakemeldinger, og at det blir endringer fra neste uke - mulig at noen har fått med seg kopiering og ikke synes det er ok? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
5 timer siden, FrkSvår skrev:

Ser at hun ikke lenger er en del av bloggerfruene på Instagram, og admin på snappen sier hun har hatt en lang dag og mange tilbakemeldinger, og at det blir endringer fra neste uke - mulig at noen har fått med seg kopiering og ikke synes det er ok? 

I så fall er det på tide at det kommer noen konsekvenser for henne og kanskje får henne til å innse at hun kan ikke holde på slik lengre.

Litt vanskelig å bare blokke/unngå spørsmålene når det er de andre bloggerfruene som stiller henne til veggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så tragisk at hun plutselig skal skylde på det at hun vil verne om barnas privatliv. Er det virkelig muuuuulig..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skylder på at hun skal verne mer om barna, lite stikk til en viss annen kanskje?

På tide og legge seg flat nå Ine!

Dette grenser til, nei jeg vet faktisk ikke hva engang 😌

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...