Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

4 timer siden, hironakamura skrev:

Dr. Phil på tv3 akkurat nå har et veldig likt tilfelle av VP/gladhjem situasjonen🙈

Hva handlet det om?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Betina skrev:

Hun selger sin sofa også 😂

Ja må nok det nå,men må vite farge og fasong først😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Jennybella skrev:

Ja må nok det nå,men må vite farge og fasong først😂

Hun har lagt den ut for salg på Instagram 😄 vedder på at hun ikke kjøper ny før VP sin har ankommet. Var sikkert derfor VP ikke ville fortelle hvilkenmodell det var🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Betina skrev:

Hun har lagt den ut for salg på Instagram 😄 vedder på at hun ikke kjøper ny før VP sin har ankommet. Var sikkert derfor VP ikke ville fortelle hvilkenmodell det var🙄

Er vel den gamle sofaen hun hadde før som er lagt ut for salg,men hun må vel selge begge,så har hun til ny😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Jennybella skrev:

Er vel den gamle sofaen hun hadde før som er lagt ut for salg,men hun må vel selge begge,så har hun til ny😁

Åh ja selvsagt! Hun har jo en helt lik som VP i stuen🙈 men den må nok ut den også...

Meget underholdende å følge denne galskapen😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Betina skrev:

Åh ja selvsagt! Hun har jo en helt lik som VP i stuen🙈 men den må nok ut den også...

Meget underholdende å følge denne galskapen😂

Ja galskap er rette ord😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
På 29.3.2017 den 8.39, hironakamura skrev:

Dr. Phil på tv3 akkurat nå har et veldig likt tilfelle av VP/gladhjem situasjonen🙈

Dette så jeg også, digital kidnapping kalles det. 

Derfor jeg ikke skjønner hvorfor Vp, Mtm og de andre ikke har satt en stopper for dette. Det er sykt skremmende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Onbothsides skrev:

Dette så jeg også, digital kidnapping kalles det. 

Derfor jeg ikke skjønner hvorfor Vp, Mtm og de andre ikke har satt en stopper for dette. Det er sykt skremmende. 

Ja merkelig at de synes det er greit med sånn kopiering

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
1 minutt siden, Jennybella skrev:

Ja merkelig at de synes det er greit med sånn kopiering

Ja for det er jo ikke naboen som lusker bak persiennen som er skummel, det er hun som stjeler livet ditt,tankene dine og til slutt gir deg alvorlige problemer som er farlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Jennybella skrev:

Oi hva gjør hun nå,villa paprika har bestilt seg ny sofa

Hun venter i spenning på hvilken sofa hun snart skal få seg.

Endret av Poly
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva er poenget med slik digital kidnapping? Prøvde å google å lese litt om det, så skjønner hva det er, men hva får en slik digital kidnapper ut av det? Endel slike har jo noen syke fantasier om barn etter hva jeg forstod, men her er det jo hovedsaklig interiør og familieliv. Hvilken glede får en ut av det? 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Horselady skrev:

Men hva er poenget med slik digital kidnapping? Prøvde å google å lese litt om det, så skjønner hva det er, men hva får en slik digital kidnapper ut av det? Endel slike har jo noen syke fantasier om barn etter hva jeg forstod, men her er det jo hovedsaklig interiør og familieliv. Hvilken glede får en ut av det? 🤔

Gleden de får er vel å fremstå som en perfekt familie med det flotteste huset, når tilfellet kanskje er stikk motsatt. I dette tilfellet SER vi jo at de har det fint, men hva med resten? Tenker sånn innvendig, sammen med andre osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vær nå snill da🙃

Hun har nok sine utfordringer, men er mye flinkere med interiør enn Paprika. Virker rart om hun ikke er sponset, og da vil jeg jo si: Hallo! Kutt ut Millemoi og velg heller Halvor Bakke og Lama, Mye bedre stil, og ikke minst kvalitet. Millemoi er dårlig kvalitet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Friluftsdame skrev:

Vær nå snill da🙃

Hun har nok sine utfordringer, men er mye flinkere med interiør enn Paprika. Virker rart om hun ikke er sponset, og da vil jeg jo si: Hallo! Kutt ut Millemoi og velg heller Halvor Bakke og Lama, Mye bedre stil, og ikke minst kvalitet. Millemoi er dårlig kvalitet. 

Flink med interiør? Hvordan kan du si det når nesten alt er kopiert? Hvor mye av det hun viser fram er hennes eget? Og var jeg Halvor Bakke ville ikke jeg ha sponset henne med det rykte hun har! Mille Moi ødelegger sitt eget rykte med å sponse slike interiørbloggere som Glade Hjem og VP spør du meg..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Horselady skrev:

Flink med interiør? Hvordan kan du si det når nesten alt er kopiert? Hvor mye av det hun viser fram er hennes eget? Og var jeg Halvor Bakke ville ikke jeg ha sponset henne med det rykte hun har! Mille Moi ødelegger sitt eget rykte med å sponse slike interiørbloggere som Glade Hjem og VP spør du meg..

Jeg synes hun er flinkere med interiør enn Paprika, ja hun kopierer men gjør det etter min mening bedre. Når det gjelder MM er jeg enig, men om de sponser GH har hun i tilfelle en jobb å gjøre med merking. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Horselady skrev:

Flink med interiør? Hvordan kan du si det når nesten alt er kopiert? Hvor mye av det hun viser fram er hennes eget? Og var jeg Halvor Bakke ville ikke jeg ha sponset henne med det rykte hun har! Mille Moi ødelegger sitt eget rykte med å sponse slike interiørbloggere som Glade Hjem og VP spør du meg..

Hun er ikke flinkere med interiør,hun kopierer jo alt fra andre,har ikke en egen smak hu der

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...