Gå til innhold

Damer: Hvordan bli en "ladies man"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, overskriften taler vel for seg selv. 

Det er vel ingen hemmelighet at noen menn har mye mer suksess med damene enn andre. Og ofte kan det være av grunner som er helt uforståelige/usynlige for andre menn. 

Så derfor spør jeg dere, hva skal til? Håper på seriøse, konkrete råd. 

Anonymkode: 8d0d9...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Humor, selvtillit, snillhet. Det hjelper å ikke se på kvinner som en vare.

Litt vanskelig å be deg bare skaffe deg selvtillit og humoristisk sans, da. Det kommer gjerne over litt tid.

Endret av tannfortunge
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du må være veldig snill, og være spandabel (betale for kaffen, middagen) i den første tiden hvertfall. Åpne døren osv. 

2. Du må virke så LITE pervers som mulig. Ikke nevn utseendet hennes når du først kontakter hun 

3. Prøv å ikke snakke negativt om folkegrupper/mennesker (f.eks. feminister og feminisme, homofile, flyktninger, transer, ). Det er et vanlig samtaleemne, men hvis noen tidlig snakker negativt om det skremmer det meg vekk hvertfall...

 

 

Anonymkode: 7f206...44a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ofte kan det være av grunner som er helt uforståelige/usynlige for andre menn. 

Anonymkode: 8d0d9...c73

De er kjekke eller kjendiser. Rimelig synlig for oss andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt, høflighet, vær en gentleman og gi alle mennesker positiv oppmerksomhet, vær snill og hjelpsom, og ikke minst SMIL!

Ikke snakk nedsettende om andre, vær positiv. Litt humor og selvtilit hjelper også. Selvtillit kan til en viss grad bygges opp. Ta vare på kroppen din, kle deg ok, gjør ting som gjør deg fornøyd med deg selv. det hjelper. Har du det bra med deg selv så utstråles det til omgivelsene også.

Og ikke minst, lær deg å lytte. Vær interessert i å bli kjent med personen, å finne ut mest mulig om henne, men uten at det blir et "forhør". Oppmuntre henne til å fortelle med å stille enkele spørsmål til det hun allerede har fortalt. Vis at du får med deg det hun sier og er interessert i å vite mer.

Anonymkode: 91820...42f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er "ladies men" er flinke med folk generelt - sosialt trygg. 

Anonymkode: f3347...f73

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Superbruker7 skrev:

De er kjekke eller kjendiser. Rimelig synlig for oss andre menn.

Eller de har sosial iq. Rimelig synlig for oss kvinner.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær trygg på deg selv, vær flink til og opptatt av noe mandig (handyman, sport, bil, fiske). Vær velstelt og pent kledd men ikke jålete. Videre: Ikke vær redd for å ta lederrollen - med det så mener jeg å foreslå hvor dere skal gå og hva dere skal gjøre, og spander gjerne i starten. Det er utrolig irriterende med usikre menn som ikke har noen forslag og bare spør "Hva vil du da ?" Ikke bli sur og furten, hev deg over smålige krangler. Legg merke til ting hun er flink til og spesielle ting med henne. Ikke fokuser for mye på utseendet hennes, snakk heler om utstrålingen og varmen hennes enn om håret. 

Anonymkode: a2b98...4c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beskriver like godt kjæresten. Empati, selvhevdelse, utfordrer mine perspektiver og syn på andre og omverden, handyman, morsom, jordnær og god i senga. Snill med kvinner, barn og dyr. Vi er begge litt hissige. Kan kaste ting veggimellom, og kjefter i to minutter, også er vi venner igjen og ferdig med den saken. Han støtter meg i oppdragelsen av barna, sier f.eks strengt: "nå skal du høre på mammaen din" og "jeg elsker mammaen din" og kysser meg lidenskapelig osv. Det betyr mye for meg! 

Anonymkode: 2ebf9...877

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, here we go. Respekt for kvinner og kjønnsforskjeller er veldig viktig, og det må være oppriktig. Det er veldig lett å merke om en mann egentlig synes at kvinner er mindreverdige skapninger, og sånne holdninger er turnoff. 

Vis interesse for damene du snakker med og ha god blikkontakt. Da får du dem til å føle seg spesielle, og da vil de også få mer interesse for deg og ditt. 

Ellers vil jeg trekke fram humor og ikke minst selvironi. En mann som kan le av seg selv og ikke tar av for den minste filleting framstår som selvsikker og trygg, og det liker damer. Å være inkluderende signaliserer det samme.

Unngå klaging og det som kan oppfattes som baksnakking av andre, inkludert ekser. Har du et trøblete forhold til eksen bør du i det minste vente til dere har blitt bedre kjent med hverandre før du snakker om det. Hvis du absolutt må snakke om det, da. Selv har jeg ikke særlig lyst til å høre for mye om sånt.  Bli aldri klengete. Du må selvfølgelig vise interesse for å fange hennes oppmerksomhet, men hvis du ikke får respons gjør du deg bare liten ved å klenge og mase. Jeg har aldri hørt om en mann som har greid å klenge seg til en kvinnes respekt og interesse. Gå videre, neste dame er sikkert enda finere!

Gode gammeldagse ting som høflighet er fortsatt gangbart. Jeg tror de aller fleste setter pris på høflige gester fra en mann, som at han holder opp døren eller spør om han kan få by på en drink når man har kommet i snakk og har en god tone.

Hvis du har kommet snakk med en dame du er oppriktig interessert i - la for guds skyld være å blikkflørte med andre du har snakket med tidligere på kvelden eller som viser deg interesse. Det vil hun merke og ta som et tegn på at du er en player, og det er du sikkert også i så fall. La heller ikke andre damer du kjenner som kommer bort få stjele oppmerksomheten fra henne. Vær hyggelig mot dem, men vend deg tilbake til henne så hun skjønner at det er henne du vil prioritere.

Nå får jeg stoppe meg selv her, før jeg sliter deg ut. Dette var noen råd basert på hva jeg selv og mange av de jeg kjenner liker,  men det finnes selvfølgelig også en del kvinner som liker de mørke mystiske som ignorerer dem totalt, eller machomenn som ubedt kommer bort og slikker dem på halsen før de sier hei ;)  Det hele kommer jo litt an på hva du vil oppnå og hvem du er.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste til å begynne med er respekt, at du deler av deg selv og at du er oppriktig interessert i å bli kjent med meg. En god humor og at du er lett å prate med er også et stort pluss. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er litt "bad boy" og hensynsløs uten at du tar det for langt (narsissistisk psykopat er å trekke det for langt). Sats på å å bli en "people person", gjerne også i jobbsammenheng. Det kan derfor være nyttig å ta en utdannelse og/eller jobb der du etterhvert blir flink med mennesker. Ikke gjør feilen og velg noe teknisk, slik jeg selv gjorde. Da vil du i hovedsak utføre arbeidsoppgaver alene, og får ikke opparbeidet deg nok people skills som du kan bruke videre i dating.

Anonymkode: 94bed...a38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
1 time siden, tannfortunge skrev:

Eller de har sosial iq. Rimelig synlig for oss kvinner.

Ja, utrolig synd for dere kvinner. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Ja, utrolig synd for dere kvinner. :ironi:

?

Anonymkode: 8c259...a45

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han støtter meg i oppdragelsen av barna, sier f.eks strengt: "nå skal du høre på mammaen din" og "jeg elsker mammaen din" og kysser meg lidenskapelig osv.

Nice :)

7 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Ja, utrolig synd for dere kvinner. :ironi:

Den skjønte jeg ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de fleste damene her beskriver drømmekjæresten sin, ikke hva som skal til for å tiltrekke seg damer...

Jeg kjenner et par rundbrennere, og "snillhet" og "respekt for kvinner" er ikke akkurat beskrivelser jeg ville gitt dem. 

Anonymkode: 8d0d9...c73

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Superbruker7
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virker som de fleste damene her beskriver drømmekjæresten sin, ikke hva som skal til for å tiltrekke seg damer...

Jeg kjenner et par rundbrennere, og "snillhet" og "respekt for kvinner" er ikke akkurat beskrivelser jeg ville gitt dem. 

Anonymkode: 8d0d9...c73

Så sant så sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det her de bitre mannfolka med mikropenis henger? Kult!

Anonymkode: 8c2bc...e80

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det her de bitre mannfolka med mikropenis henger? Kult!

Anonymkode: 8c2bc...e80

Hva tror dere mannehatere egentlig at dere oppnår ved å skrive dette i hver eneste tråd? 

Anonymkode: 8d0d9...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det her de bitre mannfolka med mikropenis henger? Kult!

Anonymkode: 8c2bc...e80

Bortsett fra mikropenis antar jeg! 

Anonymkode: d211d...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...