Gå til innhold

Jegertvillingene


Million

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel som Lars Monsen. Når han er på tur er det jobben hans. Du tror ikke at han stiller opp gratis på TV? Monsen skriver bøker, er med på TV, drar rundt og holder seminar om friluft, artikler i blad og nettsted, gullerot i loddtrekning der du kan vinne en tur med Lars Monsen. hanb tjener nok bedre enn de fleste her inne. 

Akkurat det samme gjør jegertvillingene. Dette har blitt jobben deres. Etter at de ble oppdaget av "ut i naturen". Det finnes flere som lever av noenlunde det samme. Christoffer Clausen, Jarle Andhøy osv.

Alle har hver sin nisje. Vi liker å se på jegertvillingene fordi det er noe som skiller seg ut og er anderledes. Det er ikke mange jenter som holder på slik. Derfor er det fascinerende. Enten man liker det eller ikke. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. ja.. akkurat det verden trenger; enda flere damer som skal være tøffe. Og mishandle villsvin ved først å sende en PITBULL etter den, og plage den mest mulig, for så å knivstikke den. Fy f.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aamu skrev:

Åh.. ja.. akkurat det verden trenger; enda flere damer som skal være tøffe. Og mishandle villsvin ved først å sende en PITBULL etter den, og plage den mest mulig, for så å knivstikke den. Fy f.

Pitbull er ikke lovlige hunder her i landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aamu skrev:

Åh.. ja.. akkurat det verden trenger; enda flere damer som skal være tøffe. Og mishandle villsvin ved først å sende en PITBULL etter den, og plage den mest mulig, for så å knivstikke den. Fy f.

Den episoden må jeg vist ha gått glipp av. Forøvrig så jeg episoden der de ikke ville skyte,  fordi det ikke føltes som jakt, men ren slakting. Høres merkelig ut at pittbull blir brukt til jakt? Husker du hvilken episode det evt var? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Pitbull er ikke lovlige hunder her i landet

De har vært i USA, men jeg kan heller ikke huske noe om en Pit bull.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at disse jentene droppet ut av skolen. Er helt tydelig at de kunne trengt mer skolegang. Det har veldig lite snøring på det vanlige folk faktisk vet hva er. Flotte jenter, men som desverre er alt for lite beleste og innehar for lite almennkunnskap. Det vises veldig tydelig på de som ikke har noe spesielt skolegang. Både på måten de fremstår på og i forhold til holdninger.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ♥Mariposa skrev:

Trist at disse jentene droppet ut av skolen. Er helt tydelig at de kunne trengt mer skolegang. Det har veldig lite snøring på det vanlige folk faktisk vet hva er. Flotte jenter, men som desverre er alt for lite beleste og innehar for lite almennkunnskap. Det vises veldig tydelig på de som ikke har noe spesielt skolegang. Både på måten de fremstår på og i forhold til holdninger.

Dette er jeg helt uenig i. Ikke alle mennesker er ment å være ment å sitte på Kafé i Oslo. Hvis de er mest lykkelige med sitt friluftsliv i Nord Norge, er det rett for dem😊 Og er helt sikker på at de har mer kunnskap enn de fleste innen sitt felt. Og det kan man ikke lære på skolen.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Shery skrev:

Dette er jeg helt uenig i. Ikke alle mennesker er ment å være ment å sitte på Kafé i Oslo. Hvis de er mest lykkelige med sitt friluftsliv i Nord Norge, er det rett for dem😊 Og er helt sikker på at de har mer kunnskap enn de fleste innen sitt felt. Og det kan man ikke lære på skolen.

47 minutter siden, Shery skrev:

Dette er jeg helt uenig i. Ikke alle mennesker er ment å være ment å sitte på Kafé i Oslo. Hvis de er mest lykkelige med sitt friluftsliv i Nord Norge, er det rett for dem😊 Og er helt sikker på at de har mer kunnskap enn de fleste innen sitt felt. Og det kan man ikke lære på skolen.

Kunnskap løs?Livet er ikke likt for alle å sitte igjen med en ubrukelig mastergrad og tror at man er så smart.Faktisk så er det kjempe kult med noe annerledes en dem om bare skal fremme sin skole gang.Disse jentene kan mye om jakt fisk e hunder osv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Shery skrev:

Dette er jeg helt uenig i. Ikke alle mennesker er ment å være ment å sitte på Kafé i Oslo. Hvis de er mest lykkelige med sitt friluftsliv i Nord Norge, er det rett for dem😊 Og er helt sikker på at de har mer kunnskap enn de fleste innen sitt felt. Og det kan man ikke lære på skolen.

 

1 time siden, ♥Mariposa skrev:

Trist at disse jentene droppet ut av skolen. Er helt tydelig at de kunne trengt mer skolegang. Det har veldig lite snøring på det vanlige folk faktisk vet hva er. Flotte jenter, men som desverre er alt for lite beleste og innehar for lite almennkunnskap. Det vises veldig tydelig på de som ikke har noe spesielt skolegang. Både på måten de fremstår på og i forhold til holdninger.

Trist?Dem har nå kommet langt uten skole ikke alle som får egen tv program på  beste sendetid.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Totalt sett synes jeg disse tvillingsøstrene kommer godt ut av det. Underholdene at de tør å være seg selv og ikke minst by på seg selv. De er folkelige og humoristiske. Har fulgt med på noe av det de har gjort, og det ble til at jeg ble sittende programmet ut de gangene jeg har kommet over et av programmene deres.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2017 den 20.32, Shery skrev:

Dette er jeg helt uenig i. Ikke alle mennesker er ment å være ment å sitte på Kafé i Oslo. Hvis de er mest lykkelige med sitt friluftsliv i Nord Norge, er det rett for dem😊 Og er helt sikker på at de har mer kunnskap enn de fleste innen sitt felt. Og det kan man ikke lære på skolen.

Du har rett i det, de kan endel innen sitt felt og det er bra. Men de røyker som skorsteiner og har røkt i mange år. Man hører jo hvordan de banner og hoster og harker. Til og med gjestene deres påpeker deres språk og oppførsel. Synes de er veldig flotte, men de skulle nok hatt mere skole. Greit at folk lærer mye som de ellers ikke ville lært på skole, men de fullførte ikke ungdomsskolen en gang og det er fra da ungdommen vokser og blir egne individer, mere moden osv. Sosiale antenner får man heller ikke i ødemarka.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, TomineB skrev:

Enig! Hater folk som jakter! 

Ja vel, og hvordan tror du det hadde vært dersom ingen hadde jaktet!? Da hadde nok tonen blitt en annen, du. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, TomineB skrev:

Enig! Hater folk som jakter! 

 

56 minutter siden, TomineB skrev:

Enig! Hater folk som jakter! 

Regner med at du heller kjøper kjøttet ditt i frysedisken du da, der ingen dyr har måttet lide.....

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
9 timer siden, Ranunkelen skrev:

Ja vel, og hvordan tror du det hadde vært dersom ingen hadde jaktet!? Da hadde nok tonen blitt en annen, du. 

9 timer siden, Shery skrev:

 

Regner med at du heller kjøper kjøttet ditt i frysedisken du da, der ingen dyr har måttet lide.....

Jeg verken kjøper eller spiser kjøtt, enkelt og greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2017 den 7.32, Million skrev:

Jeg har sett de to såkalte jegertvillingene, Kristine og Johanne, på tv noen ganger. De røyker rullings, drikker kaffe og banner så det lyser hele tiden. Dette de filmer, jegertvillingene ute på jakt og ute i naturen med hundene sine, er visst noe de gjør hele tiden, uansett om kamera er der eller ei. 

Men hva lever de egentlig av? 

 

Ryddet for spekulasjoner.

Edie, mod.

Jeg tror de er delvis selvforsynt, på grunn av jakt. De er flinke til å utnytte naturens ressurser maksimalt, og trenger derfor ikke så mye penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...