Gå til innhold

Jegertvillingene


Million

Anbefalte innlegg

Jeg har sett de to såkalte jegertvillingene, Kristine og Johanne, på tv noen ganger. De røyker rullings, drikker kaffe og banner så det lyser hele tiden. Dette de filmer, jegertvillingene ute på jakt og ute i naturen med hundene sine, er visst noe de gjør hele tiden, uansett om kamera er der eller ei. 

Men hva lever de egentlig av? 

 

Ryddet for spekulasjoner.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er guider, om du så programmet i går. 

De tjener nok også en god del på programmene de er med på. Mulig de også selger kjøttet når de har jaktet? 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fantastisk forfriskende å se damer som gjør litt andre ting en å være opptatt av interiør, sminke og vekt 👌🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hva er så galt med å drikke kaffe?

Hun mener sikkert at de drikker rett fra svartkjelen, de unge i dag drikker gjerne sånn melkeskvip med en tøddel kaffe i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, lillemy02 skrev:

Synes det er fantastisk forfriskende å se damer som gjør litt andre ting en å være opptatt av interiør, sminke og vekt 👌🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Helt enig.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

 

4 minutter siden, Mayana skrev:

Hun mener sikkert at de drikker rett fra svartkjelen, de unge i dag drikker gjerne sånn melkeskvip med en tøddel kaffe i.

Dette! :laugh:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger disse jentene og det faktum at de driter i kjønnsrolleforventninger! Du må ikke la det plage deg til unødvendige spekulasjoner at noen våger å velge annerledes. Hvorfor er det nødvendig å nevne at de røyker rullings og banner? At de er som de er fordrer jo ikke noe press på deg og legger ikke presedens for ditt liv.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Caduceus skrev:

Jeg digger disse jentene og det faktum at de driter i kjønnsrolleforventninger! Du må ikke la det plage deg til unødvendige spekulasjoner at noen våger å velge annerledes. Hvorfor er det nødvendig å nevne at de røyker rullings og banner? At de er som de er fordrer jo ikke noe press på deg og legger ikke presedens for ditt liv.

Det ble fjernet en del i innlegget mitt.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 oppdaget at Petter Solberg har fått en konkurrent i "broken english spoken perfectly"

Ellers digger jeg dem, to flotte jenter som lever av det de liker best. Hvem drømmer ikke om å gjøre det. 

Forskjellen på dem og enkelte rosabloggere er jo bare ulike interesser. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Digger dem😊 Herlig at de ikke er "som alle andre"! Har dere sett bursdagsvideoen av selskapet de laget for den ene hunden sin? Skikkelig morsom😜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Shery skrev:

Digger dem😊 Herlig at de ikke er "som alle andre"! Har dere sett bursdagsvideoen av selskapet de laget for den ene hunden sin? Skikkelig morsom😜

Ja, den er morsom, og for noen veloppdragne hunder :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

De minner meg litt om Beavis og Butthead når de ler.

Bare at de er mye søtere og ikke ekle og dumme ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...