Gå til innhold

ME forumet, får ikke aktiviseringsmail!!!!


Gjest GoldenLioness

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppdater gjerne om du kommer i kontakt med noen der :)

Anonymkode: 34460...460

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står en epostadresse her: http://www.meforum.info/viewtopic.php?f=105&t=997

Ellers pleier jeg gjerne å få slike ting til å virke hvis jeg prøver med en annen nettleser (MS Edge, Firefox eller Chrome), eller ved å skru av annonseblokkering. De blokkerer mer enn bare annonser, og noe av det kan være nødvendig for at siden skal virke.

Anonymkode: 40799...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står en epostadresse her: http://www.meforum.info/viewtopic.php?f=105&t=997

Ellers pleier jeg gjerne å få slike ting til å virke hvis jeg prøver med en annen nettleser (MS Edge, Firefox eller Chrome), eller ved å skru av annonseblokkering. De blokkerer mer enn bare annonser, og noe av det kan være nødvendig for at siden skal virke.

Anonymkode: 40799...4be

Hei og takk :) Den kontakt siden de hadde funket dårlig, så mailadressen er fin. Har testet både chrome og Explorer, men får ikke noe i mailboxen. Sendte Mail nå så håper jeg på kontakt :) 

Tusen takk :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan jo prøve å få tak i en admin, moderator eller bruker. Du har feks brukeren krikkert som er jurist og trygdeveileder på forumet, og jeg har sett han mange andre steder på nett (bla diskusjon.no og han har blogg) så han er en som burde være ganske enkel å få tak i.

Anonymkode: 1ba6a...969

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kan jo prøve å få tak i en admin, moderator eller bruker. Du har feks brukeren krikkert som er jurist og trygdeveileder på forumet, og jeg har sett han mange andre steder på nett (bla diskusjon.no og han har blogg) så han er en som burde være ganske enkel å få tak i.

Anonymkode: 1ba6a...969

Har som sagt prøvd å sende mail, men har ikke fått respons, men prøvde Krikkert via hans hjemmeside :) Tusen takk :) 

Endret av GoldenLioness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, GoldenLioness skrev:

Om flere sliter kan de sende Mail her : [email protected]

Fikk svar etter noen dager :) 

Tusen takk :D Jeg har vært så spent hver gang jeg ser du har postet på nytt. 

Anonymkode: dc653...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :D Jeg har vært så spent hver gang jeg ser du har postet på nytt. 

Anonymkode: dc653...c92

Så bra :) De spør etter brukernavn og så går de inn og aktiviserer deg manuelt :) De som driver forumet har me så de er ikke alltid tilgjengelig når de har dårlige dager, men nå er de obs på at det er flere som ikke har fått den automatiske aktiviseringsmailen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GoldenLioness skrev:

Så bra :) De spør etter brukernavn og så går de inn og aktiviserer deg manuelt :) De som driver forumet har me så de er ikke alltid tilgjengelig når de har dårlige dager, men nå er de obs på at det er flere som ikke har fått den automatiske aktiviseringsmailen :) 

Jeg som har prøvd å registrere med meg tre forskjellige brukernavn og tre forskjellige eposter i desperasjon :fnise:

Anonymkode: dc653...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som har prøvd å registrere med meg tre forskjellige brukernavn og tre forskjellige eposter i desperasjon :fnise:

Anonymkode: dc653...c92

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...