Gå til innhold

Exictences opp- og ned dager.


exictence

Anbefalte innlegg

Jeg sier at man velger selv til en viss grad hvordan man har det. 

Stort sett er jeg glad og utadvendt. Liker å være sosial. Tror de fleste ser på meg som positiv og livsglad. 

Er jeg lei meg holder jeg det for meg selv. Jeg kan lufte ting og jeg sier min mening, men det er svært sjelden at jeg sier til noen at jeg føler det veldig tungt og leit noen ganger. Noen ganger føler jeg livet så tungt, at jeg har problemer med meg selv og spør meg om denne situasjonen jeg lever i er virkelig den rette?

Men så kommer "lyset" igjen, og jeg føler meg heldig, glad og så fornøyd med tingene som de er.

Mange ganger har jeg tenkt på å skrive ned mine opp- og ned dager.

Kanskje kan jeg da se at det er helt sikkert at opp dagene veier mest og er flest av? Og så kan jeg hente frem igjen denne på triste dager, og se at det er sant at "sol kommer etter regn, og omvendt".

Det er nesten begynnelsen på 2017. 

 

:sol:

 

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ball:

 

Aktiv dag. Begynte med fantastisk Yoga. Så jobb med litt mye utfordringer som endte bra. Litt svett underveis, men taklet det bra. 

Tror Yoga er en nødvendighet for meg.

Fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du det beste i dette øyeblikket, får du det beste utganspunktet for det neste øyeblikket.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine dager har det vært nå. Så deilig. Eneste at jeg har fått vondt i skulderen siden onsdag. Før det og, men da bare litt. Man blir jo så handikappet med en arm. Smertene er i hele venstre arm. Gleder meg til det går over. Det må det snart.

 

Today is a perfect day to just be happy…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt på treet, vil jeg si.

Stort sett veldig fine dager. Besøk av koselig venninne. Bestilt reise tur, og planlegger hyttetur. Så utrolig deilig å se frem til noe.

Ble spurt om å jobbe ekstra. Da jeg sa ja, ble sjefen veldig takknemlig og viste det. Så godt å få se når noen setter pris på en.

 

The human mind often creates problems that don't even exist. Learn to chill out and relax.

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...