Gå til innhold

Hva er det jeg går glipp av her? Engelsk rapper, som burde hatt millioner av views, har bare blitt sett 1330 ganger. Videoen har lagt på Youtube i snart 2,5 år.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Så en merkelig film i går, wiki/Le_Donk & Scor-zay-zee , om en roadie som prøvde å hjelpe rapper kompisen med å slå igjennom. Han kunne jo rappe, så jeg lette han opp på tuben. Hvorfor er han nærmest ukjent? Merkelige greier. 

 

Anonymkode: cf43f...413

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mer fra Scorzayzee: Her er vel det som blir den store hitten hans, nesten 20600 visninger på 3 måneder. Er flere videoer som får like mye visninger på under 3 timer. 😁  

Den mest sette videoen hans, live i et studio, har 121 tusen visninger på 6 år. Han er helt klart en av de bedre engelske rapperene jeg har hørt, så dette er mystisk.

Anonymkode: cf43f...413

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke skrive hele innlegget i overskriften.

Anonymkode: 82ac5...2cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke se på videoene i og med at sjangeren overhodet ikke interesserer meg, men vil bare på generelt grunnlag bemerke at det ikke er slik at alle som "fortjener" det, slår gjennom. Det er mye mer som skal klaffe enn at man har talent, det være seg innen kulturverdenen, akademia eller andre felter.

Anonymkode: 09175...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mye med image og PR og gjøre. nicki minaj har jo slått gjennom. hun er ikke noe bedre enn han der. hun slo gjennom med "sexy"  og horete image , fake tits og fake ass....samtidig som hun har gode kontakter og pr manager 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for litt tilbakemelding. 😊 Bra poenger begge to rett over her.

Jeg liker hverfall tre-fire av låtene jeg har hørt med han. Men tar meg selv i å tenke at han er for sent ute. Gangsta Wraps kunne vel blitt en hit for 10 år siden. 😁 Og 19 sekunder med Peppery, før Scorzayzee begynner å rappe, ødelegger litt for Destiny. Holdt på å skippe til neste sang første gang jeg hørte den. 😁 

Anonymkode: cf43f...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter ikke har lagt! 

Og musikken er crappy!

Anonymkode: 4f512...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste en artikkel (hos cracked.com) som handler om "youtube-kjendiser"

"crappy sides of youtube stardom" eller hva den nå heter....

Anonymkode: 2dceb...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...