Gå til innhold

Hvor ofte rapporterer du tråder/innlegg, sånn ca.?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt som kan og skal rapporteres.

Drittsekker skal straffes.

Anonymkode: ce597...8f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Nærmest aldri gjort!

Enkelte sulliker her på forumet sletter seg (og oppretter stadig nye brukere) fortere enn folk flest skifter underbukser.

Anonymkode: 77293...852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor andre kan bli såret? Jeez, å bli støtt på vegne av andre må være den nye folkesporten. Tror du ikke disse "andre" kan stå opp for seg selv og klage selv om de blir støtt?

Anonymkode: 444dd...d79

Hvis man ser urettferdighet eller at andre blir behandlet dårlig så er det lov å reagere. Men jeg forstår vi er veldig forskjellige på det punktet.

Anonymkode: 8400a...0cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Nærmest aldri gjort!

Enkelte sulliker her på forumet sletter seg (og oppretter stadig nye brukere) fortere enn folk flest skifter underbukser.

Anonymkode: 77293...852

Hehe, ja, har merket meg det fenomenet, et klart rop om hjelp! Nei, vent! Nå er det sikkert noen som kommet til å rapportere dette innlegget. Ja, og kanskje ditt også. Ja, kanskje hele tråden.

Må være slik de har de i Nord-Korea, full sensur!

Anonymkode: 444dd...d79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2017 den 16.24, antbug skrev:

Jeg har ikke rapportert noen enda, men jeg pleier å si fra direkte i tråden når jeg synes noen går veldig langt over streken. Jeg er vant til diskusjonsforumer med stor takhøyde og synes det slettes for mye her. Antar at mange har lav terskel for å rapportere. Regler er en bra ting, men man trenger ikke å være helt nazi heller. 

Dette!

Og så lurer jeg på: Hvorfor skriver de som rapporterer "du er rapportert?" Er det ikke bare å gjøre det da?

Anonymkode: 28593...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gjort det noen ganger, når noen åpenbart er langt over streken for regler (grov rasisme, ren spam, slagsreklame). De gangene jeg har rapportert har det blitt slettet ganske umiddelbart også. 3 ganger i halvåret kanskje?

Anonymkode: ac7af...6d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å rapportere de der sexannonsetrådene og grove personangrep. Også noen ganger når avsporingene tar helt overhånd og en tråd om napping av bryn plutselig omhandler hvorfor kumlokk er roten til alt ondt.

Anonymkode: 7c824...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri. Synes det er litt overfølsomt.

Anonymkode: 5a253...42d

Enig. Dette er er anonymt Internettforum lizzm.

Anonymkode: 444dd...d79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De brukerne som rapporterer ekstra mye belaster de frivillige moderatorene, det synes jeg er en uting.

Hva om det blir innført at det kostet 5 eller 10 kr å rapportere? For å unngå at det blir for mye av det! Er jo lite om man bare gjør det av og til.

Anonymkode: 444dd...d79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De brukerne som rapporterer ekstra mye belaster de frivillige moderatorene, det synes jeg er en uting.

Hva om det blir innført at det kostet 5 eller 10 kr å rapportere? For å unngå at det blir for mye av det! Er jo lite om man bare gjør det av og til.

Anonymkode: 444dd...d79

Hva med å heller ikke ha modder her? Kanskje det kunne løst problemet deres?

Anonymkode: 8400a...0cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å heller ikke ha modder her? Kanskje det kunne løst problemet deres?

Anonymkode: 8400a...0cf

Ja! Jeg har jo f.eks. aldri klaget. Eller man kunne endret regelverket slik at det blir strengere, dvs. ingen klager blir tatt til følge med mindre det er mistanke om at det som står er brudd på norsk lov. En plass bør grensa gå, men nå går den åpenbart altfor langt nede, noe som bare fører til masse ekstraarbeid for moderatorene. Når folk ser at nesten alt blir godtatt av klager, så klager de bare mer. Om de ser at det ikke nytter å klage for småting, så vil de slutte.

Anonymkode: 9102a...22b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Jeg har jo f.eks. aldri klaget. Eller man kunne endret regelverket slik at det blir strengere, dvs. ingen klager blir tatt til følge med mindre det er mistanke om at det som står er brudd på norsk lov. En plass bør grensa gå, men nå går den åpenbart altfor langt nede, noe som bare fører til masse ekstraarbeid for moderatorene. Når folk ser at nesten alt blir godtatt av klager, så klager de bare mer. Om de ser at det ikke nytter å klage for småting, så vil de slutte.

Anonymkode: 9102a...22b

Det her spørs vel hva slags forum man vil ha. Vil man ha et forum hvor flaming og diverse er lov så er det jo bare til å fjerne hele funksjonen med rapportering og la moddene gjøre hele jobben med å se i gjennom alle innlegg selv. 

Men de fleste som har hengt her en stund vet at visse brukere trengs å bli holdt i tøylene.

Anonymkode: 8400a...0cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å heller ikke ha modder her? Kanskje det kunne løst problemet deres?

Anonymkode: 8400a...0cf

Hva med å heller finne deg et annet forum? E

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De brukerne som rapporterer ekstra mye belaster de frivillige moderatorene, det synes jeg er en uting.

Hva om det blir innført at det kostet 5 eller 10 kr å rapportere? For å unngå at det blir for mye av det! Er jo lite om man bare gjør det av og til.

Anonymkode: 444dd...d79

Dummeste jeg noensinne har lest! Da hadde ingen rapportert, man burde heller blir belønnet når man rapporterer

Anonymkode: 97300...948

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å heller finne deg et annet forum? E

 

Anonymkode: 97300...948

Ja hvorfor gjør du ikke det?

Anonymkode: 8400a...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har gjort det tre ganger på de siste 5 årene. Rapporterer kun hvis det er skikkelig graverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvorfor gjør du ikke det?

Anonymkode: 8400a...0cf

Ja hvorfor gjør du ikke det? Lag deg et forum uten regler og se hvor mange som gidder å melde seg på

Anonymkode: 97300...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...