Gå til innhold

Hvor ofte rapporterer du tråder/innlegg, sånn ca.?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En gang om dagen omtrent, en gang i uka? Flere ganger om dagen? Og i hvilke deler av forumet?

Anonymkode: 444dd...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt, jeg rapporterer når jeg synes jeg ser noe graverende. Er det negativt å rapportere?

Anonymkode: 8400a...0cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt, jeg rapporterer når jeg synes jeg ser noe graverende. Er det negativt å rapportere?

Anonymkode: 8400a...0cf

Neida, prøver bare å danne meg et bilde av hvor mange rapporter som sendes, hvor mange moderatorer det er osv. Litt statistikk.

Anonymkode: 444dd...d79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida, prøver bare å danne meg et bilde av hvor mange rapporter som sendes, hvor mange moderatorer det er osv. Litt statistikk.

Anonymkode: 444dd...d79

Du vil vel bare få svar fra en liten brøkdel av brukerne i denne tråden, så det blir ikke mye til statistikk.

Hva med å spørre på underforum ris og ros, om en av moderatorene vil svare på hvor mange rapporteringer de i gjennomsnitt mottar pr uke?

Det er ekstra mange rapporter på dager der brukere prøver seg med ulovlinge annonser og gjerne spammer ned flere underforum med samme annonse, feks.

Anonymkode: 5773f...df8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida, prøver bare å danne meg et bilde av hvor mange rapporter som sendes, hvor mange moderatorer det er osv. Litt statistikk.

Anonymkode: 444dd...d79

Hvor mange moderatorer det er på KG, finnes det en oversikt over som alle kan se.

I tillegg kan du til enhver tid se hvilke moderatorer som er innlogget nå, ved å se nederst på siden på forsiden på KG.

Anonymkode: 5773f...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moderatorenes brukernavn er merket med blått

Anonymkode: 5773f...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Moderatorenes brukernavn er merket med blått

Anonymkode: 5773f...df8

 

IMG_1527.PNG

Anonymkode: 444dd...d79

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange moderatorer det er på KG, finnes det en oversikt over som alle kan se.

I tillegg kan du til enhver tid se hvilke moderatorer som er innlogget nå, ved å se nederst på siden på forsiden på KG.

Anonymkode: 5773f...df8

Takk, det har jeg ikke hatt noen problemer med å finne ut av. Verre er det med antall rapporteringer, men inntrykket er jo at det er helt vanvittig høyt antall. Hvem er alle disse klagerne og hvorfor tar de forumet så seriøst at de klager på alt mulig hele tiden?

Anonymkode: 444dd...d79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det har jeg ikke hatt noen problemer med å finne ut av. Verre er det med antall rapporteringer, men inntrykket er jo at det er helt vanvittig høyt antall. Hvem er alle disse klagerne og hvorfor tar de forumet så seriøst at de klager på alt mulig hele tiden?

Anonymkode: 444dd...d79

Jeg rapporterer hvis jeg ser innlegg hvor andre kan bli såret og det helt klart er overtramp. Men hvis forumet ikke vil motta klager så burde vel funksjonen tas bort. Men for å si det sånn så tror jeg det før noen er lett å glemme at det finnes sårbare mennesker her inne, og det forandres ikke selv om en forsvinner.

Anonymkode: 8400a...0cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke rapportert noen enda, men jeg pleier å si fra direkte i tråden når jeg synes noen går veldig langt over streken. Jeg er vant til diskusjonsforumer med stor takhøyde og synes det slettes for mye her. Antar at mange har lav terskel for å rapportere. Regler er en bra ting, men man trenger ikke å være helt nazi heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg rapporterer åpenbare og stygge overtramp på reglene, og tilfeller der det bør vurderes om TS kanskje må beskyttes mot seg selv. Jeg har rapportert fra mange ulike underfora, og sender nok rapporter mer enn en gang per uke, men ikke så ofte som hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gang om dagen omtrent, en gang i uka? Flere ganger om dagen? Og i hvilke deler av forumet?

Anonymkode: 444dd...d79

He he. Som om man skulle svare på det? :plystre::P 

Ikke så ofte. To ganger, og da er det i fra politikk-siden og samlivs-siden mener jeg å huske. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig sjelden. Har kanskje skjedd 3-4 ganger i løpet av min kågekarriere og da var det skikkelig ekle innlegg som gikk langt over streken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg rapporterer hvis jeg ser innlegg hvor andre kan bli såret og det helt klart er overtramp. Men hvis forumet ikke vil motta klager så burde vel funksjonen tas bort. Men for å si det sånn så tror jeg det før noen er lett å glemme at det finnes sårbare mennesker her inne, og det forandres ikke selv om en forsvinner.

Anonymkode: 8400a...0cf

Hvor andre kan bli såret? Jeez, å bli støtt på vegne av andre må være den nye folkesporten. Tror du ikke disse "andre" kan stå opp for seg selv og klage selv om de blir støtt?

Anonymkode: 444dd...d79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...