Gå til innhold

Føler meg ignorert av kvinner på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Derpderp skrev:

Jeg kjenner noen av de som plutselig får sykt høye standarder, ja. som regel er resonneringen at de ikke er overvektige, har en jobb og bor trygt og derfor skal ha fritt frem på øverste hylle. Meeeen, sånn er da mannfolka også ;) Så lenge de har en jobb de trives i og det ikke gror en fot ut av øret, så er de jaggu på topphylla de også. Jeg er ikke på topphylla, og har ingen illusjoner om det - bare så det er sagt. Jeg snakker ikke ovenfra og ned. Det bør være en trøst for deg at når jentene matcher med de mest populære mennene så har de det akkurat slik flere i tråden her hevder de har det, de må virkelig jobbe for å nå frem. Den jobbinga er ikke for alle, så jeg tror ikke jeg kjenner noen som bare går for top shelf´en, vi tar top sehlf´en og de vi matcher med i attraktivitet og personlighet også.

Jeg vil jo påstå vi har mye spennende å komme med, men nå vet jeg jo ikke hvem du snakker med. Dersom matcher noen med like interesser og verdier, fremfor noen du kun liker bildet hos(eller de ikke har tekst), så tenker jeg jo at dere bør kunne ha en interessant dialog. Det er godt å høre at du sier at "haha, ja det er sant :P. Hva studerer du?" er en drittkjedelig samtale, for det er vel det jeg har pekt ut i samtalen over her - den er intetgivende! Da kan vi være enig på noen punkter.

 

Jeg vet ikke hvor mange menn det er som ser på seg selv som i topphyllen når de er på tinder altså. I begynnelsen kanskje, men så treffer virkeligheten dem. En lav høyresveiperate for en mann er kanskje 30%. For en dame? 5%?. Menn har en gjennomsnittlig matchrate på 7% av de de sveiper til høyre på. Men for en gjennomsnittlig mann vil det være lavere(de mest attraktive drar opp)

De fleste jenter har ikke særlig utfylt profil. Og de som har?... "if you can't handle me at my worst you dont deserve me at my best". "bonus om du er over 185" "instagram *dollface99*" "På fritiden liker jeg å ha det gøy og høre på bra musikk, og være med venner og sånt åsså gå på byen" Det kan de svare på spørsmål om hva de liker å gjøre og. SERIØST de har ingen personlighet, interesse, lidenskap. Ingenting som gjør dem unike. De er tomme skall som bare lever  akkurat som alle andre, ser pen ut, kjøper de samme hipsterklærne for å skille seg ut og sprer bena for oppmerksomhet. Meningene deres er gjennomsnitt av det som er mest populært å mene i samfunnet, og det venninnegjengen mener for øyeblikket. De har ETT overflateargument fordi ingen utfordrer dem noensinne til å egentlig forklare meningen.  Ikke vet de det selv heller. Ikke egentlig.(om det skjer så løses det lett med personangrep). Og så lurer de på hvorfor menn bare vil ha sex?

 Men de som har skikkelig bio får såklart pluss. Jeg snakker med ganske mange ulike typer. Enkelte jenter er jo veldig givende. Men det må letes godt

Jenter med personlighet :hjerter_rundt:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Jeg vet ikke hvor mange menn det er som ser på seg selv som i topphyllen når de er på tinder altså. I begynnelsen kanskje, men så treffer virkeligheten dem. En lav høyresveiperate for en mann er kanskje 30%. For en dame? 5%?. Menn har en gjennomsnittlig matchrate på 7% av de de sveiper til høyre på. Men for en gjennomsnittlig mann vil det være lavere(de mest attraktive drar opp)

De fleste jenter har ikke særlig utfylt profil. Og de som har?... "if you can't handle me at my worst you dont deserve me at my best". "bonus om du er over 185" "instagram *dollface99*" "På fritiden liker jeg å ha det gøy og høre på bra musikk, og være med venner og sånt åsså gå på byen" Det kan de svare på spørsmål om hva de liker å gjøre og. SERIØST de har ingen personlighet, interesse, lidenskap. Ingenting som gjør dem unike. De er tomme skall som bare lever  akkurat som alle andre, ser pen ut, kjøper de samme hipsterklærne for å skille seg ut og sprer bena for oppmerksomhet. Meningene deres er gjennomsnitt av det som er mest populært å mene i samfunnet, og det venninnegjengen mener for øyeblikket. De har ETT overflateargument fordi ingen utfordrer dem noensinne til å egentlig forklare meningen.  Ikke vet de det selv heller. Ikke egentlig.(om det skjer så løses det lett med personangrep). Og så lurer de på hvorfor menn bare vil ha sex?

 Men de som har skikkelig bio får såklart pluss. Jeg snakker med ganske mange ulike typer. Enkelte jenter er jo veldig givende. Men det må letes godt

Jenter med personlighet :hjerter_rundt:

Tipper veldig mange damer kunne forstått innfallsvinkelen din helt til du sa at de sprer bena for oppmerksomhet. Ufint. Jeg hadde ikke data en mann som sa slikt om andre damer.

Nå ser jeg jo ikke så mange andre dameprofiler foruten mine venners, så jeg kan ikke si meg enig eller uenig i karakteristikkene du fremhever her. Det jeg kan si er at dersom menn ennå swiper til høyre, så slipper de unna med slike profiler. Det snakkes jo hele tiden om hva man lærer funker, statistikker, og slikt. Det er nok det samme på jentesiden. Og at det er ganske likt på herresiden. Menn liker bil eller sykling(overraskend nok har jeg ikke sett mange som liker bil OG sykling), noen ganger liker de andre former for trening - viktig å presisere hvorfor de har sommerkroppen eller hvordan de har planer om å få sommerkroppen, de snakker om jobben sin, forteller om de synes det er akseptabelt at jenta har barn eller ikke og at de ikke vil snakke med tjukke jenter(de ser vel egentlig at de ser etter noen som er slanke).

Begge parter må nok lete veldig godt, vi får kanskje flere matcher - men har kanskje høyere terskel for å møtes irl?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Derpderp skrev:

Tipper at dersom man tuller litt om seg selv og kommenterer noe fra profilen hennes som ikke oppfattes som rumpeslikking eller setter henne for hardt i søkelyset, så får man mye mer igjen.

Er dette jeg prøver på, men får allikevel svar som fremstår som at de er uinteresserte, type 1-2 meldinger som oftest bestående av noen få ord. Noen som også ikke svarer (har lagt merke til at flere av de som aldri svarer har hatt meg liggende en lang stund).  

Når jeg da bare har klart å få igang 1 skikkelig samtale, så lurer jeg jo på hva som skal til. 

Anonymkode: 53bd8...05c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette jeg prøver på, men får allikevel svar som fremstår som at de er uinteresserte, type 1-2 meldinger som oftest bestående av noen få ord. Noen som også ikke svarer (har lagt merke til at flere av de som aldri svarer har hatt meg liggende en lang stund).  

Når jeg da bare har klart å få igang 1 skikkelig samtale, så lurer jeg jo på hva som skal til. 

Anonymkode: 53bd8...05c

Åh, nå savner jeg å tindre. The challenge!

Det er så vanskelig å si hva som skal til når man ikke vet hvordan din eller jentenes profil er, eller ser dynamikken. Kan være greit å se noe på youtube om det, eller lese litt? Nå snakker jeg ikke om å bli pickupartist, for all del, men å se hvilke ting som erfaringsmessig funker for andre og tilpasse det din og hennes personlighet? Bruke tips til å få motparten varm iallefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Derpderp skrev:

Åh, nå savner jeg å tindre. The challenge!

Det er så vanskelig å si hva som skal til når man ikke vet hvordan din eller jentenes profil er, eller ser dynamikken. Kan være greit å se noe på youtube om det, eller lese litt? Nå snakker jeg ikke om å bli pickupartist, for all del, men å se hvilke ting som erfaringsmessig funker for andre og tilpasse det din og hennes personlighet? Bruke tips til å få motparten varm iallefall.

Vet ikke om jenter leser profiler, men regner med de gjør det når de er ganske selektive, men om man leser hva jeg har skrevet  som profiltekst så bør man vite akkurat hva som "kommer". 

Ser på meg selv som en sosialt oppegående person, så jeg tilpasser på sett og vis meldingen på den type menneske jeg tror hun er (eller håper hun er), altså en som ikke tar ting og seg selv så høytidelig (slik jeg prøver å fremstå gjennom min egen profiltekst, sammen med tre relativt "laidbacke" bilder).  

Anonymkode: 53bd8...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jenter leser profiler, men regner med de gjør det når de er ganske selektive, men om man leser hva jeg har skrevet  som profiltekst så bør man vite akkurat hva som "kommer". 

Ser på meg selv som en sosialt oppegående person, så jeg tilpasser på sett og vis meldingen på den type menneske jeg tror hun er (eller håper hun er), altså en som ikke tar ting og seg selv så høytidelig (slik jeg prøver å fremstå gjennom min egen profiltekst, sammen med tre relativt "laidbacke" bilder).  

Anonymkode: 53bd8...05c

if I may, hva står det i profilen, og kan du beskrive bildene? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sies også at jeg kanskje har bomma 2-3 ganger, og stilt spøkefulle spørsmål og fått dønn seriøse svar. Men igjen synes jeg det er rart at de da har sveipa på meg, for som sagt så vet man på en måte hvordan jeg er som person gjennom spesielt profiltekst - og viker sånt sett ikke fra det. 

Menmen, noen misser må man ta. 

Anonymkode: 53bd8...05c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme gjør jeg av mennene. Eller jeg føler meg lurt! Jeg har mange matcher. Tar ofte kontakt først, er ærlig, interessert, stiller spørsmål, godt humør, morsom (prøver i hvert fall). Hver gang jeg tror jeg har møtt en fyr som det kan bli noe mer med så skal det snakkes om sex og spørres om nakenbilder. Snakk om å sløse bort andres tid med å late som man er seriøs.
Jeg kunne også ønske menn sveipet meg bort i stedet for å late som de er der inne for å date når de bare vil ha sex.

Jeg skjønner frustrasjonen din, for jeg er også frustrert over å legge inn innsats i noe som aldri resulterer i noe. Føler jeg sløser bort tid ved å svare og være hyggelig. Kanskje Tinder rett og slett ikke passer for noen av oss?

Anonymkode: a3807...cf8

Er ikke tinder blitt mer eller mindre sextreff app da? Har ikke inntrykk av at det dreier seg om seriøs dating iallefall. Nå har jeg aldri brukt tinder selv, men word of mouth fra folk rundt, er jo at alle logger på der når de trenger litt sex.

Nå kan jeg selvfølgelig ikke snakke for alle, men jeg forstår lite poenget med å bruke dedikerte sjekkeapper for å finne en seriøs kjæreste. Jeg tror man bør vise hele seg på en gang i levende live foran det menneske man skal kunne forelske seg i. Ikke flåse og skryte på en nettapp.

 

Alle nettreff sider lider vel av en overvekt av kåte gutter og allt for få jenter? Og når de få jentene som er der tror de kun må ha og fortjener en ny Brad Pitt, så blir det vanskelig for den vanlige brukeren der å få kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Derpderp skrev:

if I may, hva står det i profilen, og kan du beskrive bildene? 

Er en veldig kort, humoristisk tekst (regner med hvert fall at de som har sveipet på meg vil finne den vittig, og de som tenker "tard" sveiper vekk, for det er jo det jeg i utgangspunktet vil. Er ikke ute etter mest matcher), men som egentlig burde si mye om hvordan jeg er som person (hverfall innenfor type humor). Har egentlig matchet med flere som har samme type korte- og samme type humortekst (eller som har uhøytidelige bilder av seg selv). Så da skulle man jo tro at det ville være noe der.

Av bilder har jeg et bilde av ansiktet (som profilbilde), et kroppsbilde i tskjorte og shorts, og et skibilde som er min lidenskap. Har en relativt avslappet positur på alle bildene siden jeg er en relativt laidback fyr. 

Anonymkode: 53bd8...05c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Derpderp skrev:

Jeg synes du selger damene kort her, slik spekulering i motiver er ganske usexy.

Når jeg tindra hadde jeg en selvpålagt regel som tilsa at jeg til enhver tid ikke kunne ha mer en fem matcher, og dersom jeg ville sveipe til høyre på en ny mann måtte jeg slette en eksisterende match. Førte til mange kvalitetssamtaler, gode dater og til slutt en  bra mann.

De gangene jeg valgte å ikke snakke mer med en mann var det som regel fordi det var lite kreativitet, virket lite genuint eller de traff bare ikke merket. Alle grunner er helt legitime. Jeg er ikke skyldig noen tiden og energien min, og de er ikke skyldig meg sin tid og energi. Dersom man har snakket lenge og blitt litt nærmere føler jeg det er ufint å ghoste, men blir ikke sur om noen slutter å svare etter et par meldinger eller dager. Det må man nesten bare tåle når man velger tinder som datemediet sitt.

Kan du si noe mer konkret om hvordan du byr på deg selv gjennom profilen din og åpningssamtalen?

Så du har ikke noe som helst ansvar selv for å føre en spennende samtale? Du skal bare sitte godt plantet på din høye hest og vente på prinsen? Da er det kanskje ikke rart at det blir like gode samtaler når kun en av sidene prøver.

Anonymkode: 53b48...673

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du har ikke noe som helst ansvar selv for å føre en spennende samtale? Du skal bare sitte godt plantet på din høye hest og vente på prinsen? Da er det kanskje ikke rart at det blir like gode samtaler når kun en av sidene prøver.

Anonymkode: 53b48...673

Jeg har ikke sagt at jeg ikke har noe ansvar for å føre samtaler med menn jeg er interessert i, du kan fint dra inn klørne. Jeg både starter samtaler, bidrar aktivt så lenge jeg ser det er fruktbart og ber ut på date. Dersom interessen avtar har jeg heller ikke noe ansvar for å fortsette å føre en samtale med noen jeg ikke ønsker å møte irl, og da kan vi begge bruke energien vår andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en veldig kort, humoristisk tekst (regner med hvert fall at de som har sveipet på meg vil finne den vittig, og de som tenker "tard" sveiper vekk, for det er jo det jeg i utgangspunktet vil. Er ikke ute etter mest matcher), men som egentlig burde si mye om hvordan jeg er som person (hverfall innenfor type humor). Har egentlig matchet med flere som har samme type korte- og samme type humortekst (eller som har uhøytidelige bilder av seg selv). Så da skulle man jo tro at det ville være noe der.

Av bilder har jeg et bilde av ansiktet (som profilbilde), et kroppsbilde i tskjorte og shorts, og et skibilde som er min lidenskap. Har en relativt avslappet positur på alle bildene siden jeg er en relativt laidback fyr. 

Anonymkode: 53bd8...05c

Da høres du helt vanlig ut, både i tekst og bilder. Kanskje problemet er at du ikke skiller deg ut? Eller(og nå snakker jeg fra mitt perspektiv og erfaring) Kan kanskje denne "laidbackheten" kan mistolkes som mangel på driv og gnist? 

"Har egentlig matchet med flere som har samme type korte- og samme type humortekst", så da får du noen matcher av typen du vil ha - men dialogen er vanskelig. Dersom matchene dine er like laidbacke, så kan det kanskje være et problem at ingen tar ansvar for å få energi inn i samtalen og dra den andre med? Det er jo ikke snakk om at en skal ha ansvaret for samtalen hele tiden, men dersom du bare får ti engasjerte svar tilbake fra start tenker jeg mye er gjort og initiativet kanskje vil jevne seg ut derfra? 

Flere forskjellige bilder og perspektiver er kult, pass på at de har personlighet og ikke fremstiller deg som en salgsvare. Dersom du går inn på finn og skal kjøpe hest ser du ofte et bilde av hodet, et bilde av kroppen fra siden og et bilde av hesten i feks et sprang. Dette funker dritbra med hest, men kanskje ikke like bra når man skal finne en partner. da trenger kanskje bildet litt "ekstra"?

Har du sett Hayley Quinn på youtube?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Derpderp skrev:

Dersom matchene dine er like laidbacke, så kan det kanskje være et problem at ingen tar ansvar for å få energi inn i samtalen og dra den andre med? Det er jo ikke snakk om at en skal ha ansvaret for samtalen hele tiden, men dersom du bare får ti engasjerte svar tilbake fra start tenker jeg mye er gjort og initiativet kanskje vil jevne seg ut derfra? 

Jeg føler jeg hvert fall prøver å engasjere den andre, men da må jo den andre også selv være med, og sånn føler jeg ikke at det er. Interessen virker ganske fraværende. 

Ang. bilder så har jeg vel egentlig ingen andre bilder av meg selv (som hvert fall er ulike). Er ikke typen som tar masse bilder av meg selv heller. Men jeg føler det ikke akkurat er her skoen trykker, for da hadde jeg vel ikke fått noen matcher.

Anonymkode: 53bd8...05c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1/10/2017 den 1.43, Svinepels skrev:

Mitt intrykke er at de aller fleste damer på tinder (jeg kan ikke snakke for mennene for jeg har aldri matchet med en mann) har store utfordringer med å føre en samtale over tekst. De bruker tinder som ren underholdning, og det eneste de vil ha ut av appen er å se på stakkars menn som desperat forsøker å være morsom og sjarmerende, samtidig som han ikke skal virke desperat eller creepy, men han må være direkte og virke interessert, men er han for ivrig på å møtes så blir det skummelt og man må ignorere vedkommende (ikke slette match, bare ignorere slik at han står på matchlista som enda et trofé blandt alle de mennene som ikke nådde opp, kun ved hjelp av max 6 bilder og en tekstboks.)

Jeg gjør det slik at jeg skriver maks 5 meldinger før jeg spør om det blir date (trenger ikke avtale tidspunkt eller sted) Om en dame bruker mer enn 12 timer på å svare så mister hun sjansen og får prøve noen andre.

Helt enig. 

 

Anonymkode: 7375e...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler jeg hvert fall prøver å engasjere den andre, men da må jo den andre også selv være med, og sånn føler jeg ikke at det er. Interessen virker ganske fraværende. 

Ang. bilder så har jeg vel egentlig ingen andre bilder av meg selv (som hvert fall er ulike). Er ikke typen som tar masse bilder av meg selv heller. Men jeg føler det ikke akkurat er her skoen trykker, for da hadde jeg vel ikke fått noen matcher.

Anonymkode: 53bd8...05c

Så du har egentlig ikke noe forbedringspotensiale eller noen mulighet for å endre taktikk? Hva ønsker du å få ut av denne tråden da?

For på hvorfor damene forsvinner er jo relativt lett. De mister interessen. Kanskje var den ikke sterk nok i begynnelsen, og ble ikke forsterket gjennom samtalen. Kanskje var den sterkere ved sveipen men forsvant i samtalen. Fellesnevneren for alle jentene du har opplevd det med er jo deg, så den eneste muligheten du har for å gjøre det bedre er å jobbe med deg. Det betyr ikke at det er noe galt med deg, hverken med personligheten eller utseende, men at du må presentere deg selv på en annen måte.

 

Kanskje noen andre damer kan kommentere på dette, men for min del sveiper jeg ikke til høyre fordi han SKAL jeg bli kjent med - jeg sveiper til høyre for å se om dette KANSKJE er noen jeg vil bli kjent med. Høyresveipen er et kanskje, ikke en garanti.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, HarryDotter skrev:

Er ikke tinder blitt mer eller mindre sextreff app da? Har ikke inntrykk av at det dreier seg om seriøs dating iallefall. Nå har jeg aldri brukt tinder selv, men word of mouth fra folk rundt, er jo at alle logger på der når de trenger litt sex.

Nå kan jeg selvfølgelig ikke snakke for alle, men jeg forstår lite poenget med å bruke dedikerte sjekkeapper for å finne en seriøs kjæreste. Jeg tror man bør vise hele seg på en gang i levende live foran det menneske man skal kunne forelske seg i. Ikke flåse og skryte på en nettapp.

 

Alle nettreff sider lider vel av en overvekt av kåte gutter og allt for få jenter? Og når de få jentene som er der tror de kun må ha og fortjener en ny Brad Pitt, så blir det vanskelig for den vanlige brukeren der å få kontakt.

For de som søker sex så er det vel det. Jeg har flere venninner som har truffet kjæresten sin der, så da prøver jeg jo det samme. Tinder er det stedet de fleste i min aldersgruppe er på, da er det naturlig at jeg også er der for å treffe menn på min alder. Merker på svarene at du er eldre enn i begynnelsen av 20 årene så vi har nok ikke samme mening om dette uansett.

Siden du ikke er på Tinder trenger du ikke å uttale deg om hva vi kvinner krever eller tror. Hadde jeg krevd eller trodd noe som helst så hadde jeg jo ikke prøvd eller investert tid i menn jeg matcher med. Generelt lei av å høre dere menn klage om dårlig intiativ fra kvinner når norske menn er noen av de mest tafatte mennene som finnes. Trenger bare å reise til et av nabolandene for å oppleve en helt annen datingverden.
Jeg tar intiativ og inviterer til date, det fører ingen steder. Kan like så godt sitte passivt å vente slik dere allerede anklager meg for å gjøre!

Anonymkode: a3807...cf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å skrive sånn som dere menn gjør her inne, du søker jo de mest attraktive jentene. Jentene i den alderen er jo de alle vil ha, så da er det jo flere om beinet. Hvorfor søker du ikke etter noen på 35+ nærmere din alder?

Jeg synes det er litt rart hvordan vi kvinner blir fortalt av menn her inne at vi kun søker de peneste mennene og bør være glad om de i det hele tatt gidder å ligge med oss eller svare, samtidig som det forventes evig sympati for menn som ikke lykkes på Tinder.

Anonymkode: a3807...cf8

Veldig enig med deg her. Alle vil jo møte en de synes er attraktiv, det gjelder jo både menn og kvinner. Jeg tror kvinner er litt bortskjemt på nettdating fordi menn tar mer initiativ, og er kanskje mindre kritiske i matchene sine. Kvinner får derfor mye match fra både veldig pene, og helt gjenomsnittlige menn. Da er det jo naturlig at man går etter den man synes er mer attraktiv. Det er kjipt, fordi "gjennomsnittlige" menn føler seg ignorert og "gjennomsnittlige" damer føler akkurat det samme, men på en annen måte. Kvinner matcher med menn som er langt over dem utseendemessig, og legger derfor lista veldig høyt, så blir de skuffa når vedkommende kun er ute etter sex, eller slutter å svare. Menn får mindre matcher generelt, nettopp fordi kvinner får så mange matcher at de kan være kresne. Det hjelper riktignok ikke å være bitter og skylde på kvinnene fordi de ikke vil møte deg, når de har det som kanskje ser ut som et "bedre" alternativ. Da får man være sint på de pene mennene da, som matcher med kvinner som de ikke egentlig vil noe mer med enn et ligg sent lørdag kveld.

8 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Jeg vet ikke hvor mange menn det er som ser på seg selv som i topphyllen når de er på tinder altså. I begynnelsen kanskje, men så treffer virkeligheten dem. En lav høyresveiperate for en mann er kanskje 30%. For en dame? 5%?. Menn har en gjennomsnittlig matchrate på 7% av de de sveiper til høyre på. Men for en gjennomsnittlig mann vil det være lavere(de mest attraktive drar opp)

De fleste jenter har ikke særlig utfylt profil. Og de som har?... "if you can't handle me at my worst you dont deserve me at my best". "bonus om du er over 185" "instagram *dollface99*" "På fritiden liker jeg å ha det gøy og høre på bra musikk, og være med venner og sånt åsså gå på byen" Det kan de svare på spørsmål om hva de liker å gjøre og. SERIØST de har ingen personlighet, interesse, lidenskap. Ingenting som gjør dem unike. De er tomme skall som bare lever  akkurat som alle andre, ser pen ut, kjøper de samme hipsterklærne for å skille seg ut og sprer bena for oppmerksomhet. Meningene deres er gjennomsnitt av det som er mest populært å mene i samfunnet, og det venninnegjengen mener for øyeblikket. De har ETT overflateargument fordi ingen utfordrer dem noensinne til å egentlig forklare meningen.  Ikke vet de det selv heller. Ikke egentlig.(om det skjer så løses det lett med personangrep). Og så lurer de på hvorfor menn bare vil ha sex?

 Men de som har skikkelig bio får såklart pluss. Jeg snakker med ganske mange ulike typer. Enkelte jenter er jo veldig givende. Men det må letes godt

Jenter med personlighet :hjerter_rundt:

Jeg har hørt det samme som du sier fra venner, om at kvinner ikke bruker noe tid på å fylle ut profilen sin. Dette er nok fordi de ikke trenger å gjøre det, fordi de får matcher uansett. Jeg har en veldig utypisk jobb for kvinner, og veldig datanerd type, selv om jeg ikke ser sånn ut i det hele tatt. Jeg fikk ekstremt mye oppmerksomhet nettopp på grunn av dette, så jeg merker selv at det tydeligvis er sjelden å se at kvinner faktisk har brukt tid på å fylle inn profilen, noe jeg ikke klarer å fatte. Det er jo virkelig ikke rart at man får kjedelige samtaler om man profil som det du nevner. Jeg har hatt masse interesant samtaler på Tinder, nettopp fordi jeg sier noe om meg som er litt særegent, og totalt uforventet hvis du kun ser på bildene. 

Litt av nøkkelen er jo å skille seg ut av mengden på et eller annet vis. Hvis man har litt flaks og er født med et ok+ utseende, og i tillegg trener og gjør litt effort i forhold til hår/klær OG på topp av dette har en litt særegen interesse/hobby, så er man jo virkelig kremen av kremen på tinder. Det er ihvertfall min opplevelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

12 timer siden, Derpderp skrev:

Hadde det ikke vært for generaliseringen om at menn er logiske, mens vi damer flyter på følelser hadde jeg slengt inn en like ;)

Synes begge eksemplene var gode, for det er tinderkillers deluxe. På eksempel nummer to ser de aller fleste at det åpenbart er en tilnærming som ikke gir så mye mer, men mange velger å satse på den for the odd chance at det faktisk skal funke.

Den første der, derimot, den tror jeg ikke mange skjønner hvorfor feiler. Jeg synes den er ganske effin´ubrukelig, og skal prøve å forklare hvorfor.

- hei Lise !  Hvordan går det! Hva forventer du at hun skal svare? Gi deg en genuin innsikt i en dag som kan ha vært frustrerende, tung, travel, eller god knows what. Dere kjenner ikke hverandre, og å forvente noen form for personlig innsikt på dette stadiet er latterlig. Dersom du spør ei random dame på Kiwi det samme så svarer hun sannsynligvis "Bare bra. Jeg skulle bare hatt jordbærsyltetøyet, kunne du flyttet deg slik at jeg får tak i det?"
- bare bra, og du? Nemlig. Du er ikke noe nærmere nå enn før du matchet. Du er nesten heldig for å få spørsmålet i retur. Skal du svare henne ærlig og åpne livet ditt og gjøre deg sårbar?
- Jo takk, bra her også :):) , så hva driver du dagene med? Trodde ikke det, nei. Du gir ennå ingen som helst innsikt i hvem du er, i tillegg legger du til et generelt spørsmål som sannsynligvis har blitt snakket om i profilen hennes gjennom tekst eller bilder. Hva tenker du hu skal svare her? Noe om kompleksiteten i jobben eller studiene sine? En personlig anekdote om hvorfor hun tar valgene hun har tatt for å havne i jobben eller på studiene? 
- studerer, henger med venner, og liker å trene. Ikke det. Ennå er det bare høflighetsfraser. Ingen innsikt i hvem jenta eller du er, men hun kjenner garantert at du forventer at hun skal by på seg selv uten at du har gitt henne noe av deg selv.
- så kult!  hva studerer du da? Hva er det egentlig du synes er så kult? At hun gjør de tre vanligste tingene i landet? Denne typen fluff er slitsomt. Du prøver åpenbart å lage en kunstig bra stemning fordi du allerede vet at dere har en rævva start. Å spørre hva hun studerer er forsåvidt greit. Jeg skal gi deg en innsikt i menns skriftspråk på tinder. Vet du hva det ordet jeg ser mest er? "Da", "da-da-da-da-da". Overalt da´er menn. Jeg skjønner jo at det er for å virke rund, åpen og for uskadeliggjøre seg selv, men herregud så slitsomt det er med 200 da´er om dagen ass. Litt avhengig av hvordan dialogen er før da´en begynner å regne så synes jeg det virker som om du fordummer språket for å snakke på "mitt" nivå. Det er så turnoff. Når jeg snakker med fireåringer bruker jeg mye "da", ikke i dialog med voksne mennesker. Ugh.
-Samfunnsfag på andre året. Du har tapt, and you know it. Denne blir kasta ut for good measure. Merk at du har ennå ikke bydd på deg selv på noen som helst måte. 
- Åhh,så kult, så du liker samfunn og slikt? Here we go again, dumb it down a bit more will you? Hun studerer på andre året og er åpenbart kapabel til å føre en samtale om emnet beyond "samfunn og slikt". Du har undervurdert henne, og hun er sannsynligvis ikke så keen på å føre en diskusjon om faget hennes på dette nivået.
......MATCH DELETED.....   - and right she did.

 

Hjelpe meg for noen vanvitte krav kvinner setter. Man må være profesjonell komiker og ha mastergrad i psykologi bare for å få i gang en samtale med dere på tinder.

Dette i tillegg til at man må se ut som en fotomodell for å i det hele tatt få en match.  

Anonymkode: 2c8e5...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Lee Jones skrev:

Sier de at de vil pule? Isåfall er det greit å avvise. Men det er jo så mange menn som er ute etter forhold, ikke bare ONS. 

Forsåvidt veldig fint om de som kun er ute etter å pule faktisk sier det og ikke later som noe annet...

Tenk om alle bare kunne være ærlige og alle kunne si hva de ville uten å spille et spill/juge etc.. :)

 

12 timer siden, Miklo Velka skrev:

Jeg er på siste halvdel av 30-årene. Søket på Tinder er vel satt opp til 25-min alder (minus et par år).

 

11 timer siden, Miklo Velka skrev:

Alderen min får jeg ikke gjort mye med. Jeg kunne gått lenger ned enn 25, men det synes jeg blir for ungt, pluss at ingen på den alderen uansett ikke ville vært interessert. Jeg kunne satt laveste alder til rundt 30, men da begrenser jeg meg ved å velge bort mange i en bestemt aldersgruppe. Jeg kunne gått over min egen alder, men det er det samme som de på 18-25, at jeg ikke føler meg tilpass med det, da det blir for store forskjeller i personlighet, interesser, livserfaring osv.

Det litt rart å sammenligne det å gå opp noen år i alder (f.eks. 5) med de som er 20 år yngre enn deg... Tenker at når maksen din er et par år under din egen alder så sier det litt om tankegangen din rundt dette og du kan nok skylde deg selv for de manglende matchene...

Hvorfor tror du ALLE de som er like gamle som deg eller 2-3-5- år eldre enn deg har HELT andre interesser, personlighet, liverfaring enn deg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Miklo Velka skrev:

Aner ikke. Virkelig.

Og der stopper det hos de fleste, så da har det fint lite å si hva slags bilder jeg har. Jeg har bare plukket ut bilder jeg har fått antydninger til positive tilbakemeldinger på i bildetrådene på KG, men har ikke et stort lager av bilder som kan brukes til å "selge" meg selv.

Du misforstår poenget mitt. Du trenger ikke å være spesielt "pen" sett fra et Hollywood perspektiv. Men bildene dine må fortelle meg noe om at dette ser ut som noen jeg vil bli kjent med. 

Få menn legger ut bilder av seg selv når de smiler. De få som gjør det for bra uttelling hos meg rett og slett fordi jeg tenker Han ser hyggelig ut"
Nå ser jeg etter hyggelige menn og de som er glad i å reise. En bilde fra Nord Korea vil derfor få bra uttelling fra meg. Et bilde fra badet med solariumsbruk overkropp er ikke tiltrekkende på meg, men sikkert for mange andre. Et bilde som viser en aktivitet derimot. 

De profilene som stikker seg positivt ut er de som klarer å gi et inntrykk av hvem personen ER. Ikke hvordan de ser ut. 

Tror ikke at utseendet eller alderen din hindrer deg suksess på Tinder, men hvordan du presenterer deg selv. 

Fin forretningsidee dette, lager glatt profilen din for 500 spenn :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...