Gå til innhold

Føler meg ignorert av kvinner på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørs jo hva du skriver det. Selv om du mener at du er morsom så betyr det jo ikke at andre mener det.

Når det er sagt så er jo Tinder temmelig overfladisk,men man kan sikkert være heldig der inne.

Anonymkode: a6111...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Derpderp skrev:

Jeg synes du selger damene kort her, slik spekulering i motiver er ganske usexy.

Når jeg tindra hadde jeg en selvpålagt regel som tilsa at jeg til enhver tid ikke kunne ha mer en fem matcher, og dersom jeg ville sveipe til høyre på en ny mann måtte jeg slette en eksisterende match. Førte til mange kvalitetssamtaler, gode dater og til slutt en  bra mann.

De gangene jeg valgte å ikke snakke mer med en mann var det som regel fordi det var lite kreativitet, virket lite genuint eller de traff bare ikke merket. Alle grunner er helt legitime. Jeg er ikke skyldig noen tiden og energien min, og de er ikke skyldig meg sin tid og energi. Dersom man har snakket lenge og blitt litt nærmere føler jeg det er ufint å ghoste, men blir ikke sur om noen slutter å svare etter et par meldinger eller dager. Det må man nesten bare tåle når man velger tinder som datemediet sitt.

Kan du si noe mer konkret om hvordan du byr på deg selv gjennom profilen din og åpningssamtalen?

Greien er at du er i en posisjon hvor du kan gjøre dette fordi du er kvinne. Dette kan ikke menn gjøre fordi man får langt færre matcher og nesten ingen kvinner tar kontakt  når man først får matcher. Mens du må bruke energi på å holde deg til 5 menn om gangen må menn bruke energi på å i det hele tatt få i gang og holde en samtale med 1 kvinne. Kjevfordelingen er helt ekstrem og det dere sier er at menn må bli mer kreative og by mer på seg selv i åpningssamtalen. Hvor mye tror du kvinner byr på seg selv i åpningssamtalen? Det er ikke særlig mye som flere her sier. Dere trenger ikke å gjøre det fordi menn tar kontakt med dere, og dere kan egentlig bare sitte og ta imot mens dere nyter at initiativbyden ligger hos det andre kjønn. Kjekt for dere, men for den normale mann er appen mer eller mindre ubrukelig. Forskjellen er at dere har langt større tilgang på menn enn hva menn har på kvinner. Dere kan faktisk tilate dere å sette krav når det kommer til selve samtalen og åpningssamtalen. Menn er ikke i samme posisjon i det hele tatt og man er bare heldig dersom man kommer gjennom første runde og får kommet seg på date. 

Anonymkode: 64806...f1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lee Jones skrev:

Det er nok likt med deg som med andre. Hvorfor ikke be ut på date når samtaler på skjermen ikke er nok?

Hvorfor invitere på date om de kun vil pule? liker korte samtaler over lengre tid. Så finner jeg ut om de er interessant nok. 

Anonymkode: fd914...c6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor invitere på date om de kun vil pule? liker korte samtaler over lengre tid. Så finner jeg ut om de er interessant nok. 

Anonymkode: fd914...c6d

Sier de at de vil pule? Isåfall er det greit å avvise. Men det er jo så mange menn som er ute etter forhold, ikke bare ONS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lee Jones skrev:

Sier de at de vil pule? Isåfall er det greit å avvise. Men det er jo så mange menn som er ute etter forhold, ikke bare ONS. 

Har pratet "vanlig" med menn en liten stund før samtalen plutselig dreier seg om sex. Så vil tippe mange er ute etter sex, noen få etter forhold 

Anonymkode: fd914...c6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor invitere på date om de kun vil pule? liker korte samtaler over lengre tid. Så finner jeg ut om de er interessant nok. 

Anonymkode: fd914...c6d

Man må nesten møtes hvis man skal pule, ikke sant? 

Anonymkode: 2c8e5...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må nesten møtes hvis man skal pule, ikke sant? 

Anonymkode: 2c8e5...66f

Nei...siste Tinder oppdatering kommer med VR-støtte og trådløs tilkobling til fleshlight, slik at man kan pule så mange damer man vil fra sin egen stue. Veldig greit, slipper å tenke på kjønnsykdommer og risikoen for å få en liten skrikunge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei...siste Tinder oppdatering kommer med VR-støtte og trådløs tilkobling til fleshlight, slik at man kan pule så mange damer man vil fra sin egen stue. Veldig greit, slipper å tenke på kjønnsykdommer og risikoen for å få en liten skrikunge.

Jøss, gjør det jo enda mer effektiv for fuckboyza som får alle matchene. 

Anonymkode: 2c8e5...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greien er at du er i en posisjon hvor du kan gjøre dette fordi du er kvinne. Dette kan ikke menn gjøre fordi man får langt færre matcher og nesten ingen kvinner tar kontakt  når man først får matcher. Mens du må bruke energi på å holde deg til 5 menn om gangen må menn bruke energi på å i det hele tatt få i gang og holde en samtale med 1 kvinne. Kjevfordelingen er helt ekstrem og det dere sier er at menn må bli mer kreative og by mer på seg selv i åpningssamtalen. Hvor mye tror du kvinner byr på seg selv i åpningssamtalen? Det er ikke særlig mye som flere her sier. Dere trenger ikke å gjøre det fordi menn tar kontakt med dere, og dere kan egentlig bare sitte og ta imot mens dere nyter at initiativbyden ligger hos det andre kjønn. Kjekt for dere, men for den normale mann er appen mer eller mindre ubrukelig. Forskjellen er at dere har langt større tilgang på menn enn hva menn har på kvinner. Dere kan faktisk tilate dere å sette krav når det kommer til selve samtalen og åpningssamtalen. Menn er ikke i samme posisjon i det hele tatt og man er bare heldig dersom man kommer gjennom første runde og får kommet seg på date. 

Anonymkode: 64806...f1e

I min krets snakker vi ganske åpent om tindringen, og selv om noen har merkelig tindervaner så er de aller fleste jordnære i tilnærmingen sin. Det blir for simpelt å si at bare fordi jeg er kvinne får jeg matches, jeg har flere flotte venninner som ikke får mange matches - eller som ikke får de matchene de ønsker seg. Det er fullt mulig å være kvinne og å ikke nå opp i tinderhierakiet også.

Dersom du føler du må bruke så mye energi på å hold ei gang en samtale, så kan det jo være du swiper høyre på feil damer eller at du rett og slett ikke har funnet en god samtaleteknikk. Personlig synes jeg det er dødskjedelig å snakke om jobb, skigåing eller hvordan dagen min er med én gang. Bah. Titt og ofte har jeg følt meg som ei ku som står i en til salgs-bås på landsbymarkedet, for jeg opplever at jeg skal måles og alle parametre skal oppfylles på fem minutter. Det er helt uinteressant, selv om jeg har hatt en god jobb, utdannelse, er aktiv, and so on.

Med tanke på hvor mange jeg kjenner som har funnet sin andre halvdel på tinder, så er det åpenbart ikke bare for oss damer appen fungerer - det skal to til.

Kanskje du bare skal finne deg et annet datemedium? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Derpderp skrev:

I min krets snakker vi ganske åpent om tindringen, og selv om noen har merkelig tindervaner så er de aller fleste jordnære i tilnærmingen sin. Det blir for simpelt å si at bare fordi jeg er kvinne får jeg matches, jeg har flere flotte venninner som ikke får mange matches - eller som ikke får de matchene de ønsker seg. Det er fullt mulig å være kvinne og å ikke nå opp i tinderhierakiet også.

Dersom du føler du må bruke så mye energi på å hold ei gang en samtale, så kan det jo være du swiper høyre på feil damer eller at du rett og slett ikke har funnet en god samtaleteknikk. Personlig synes jeg det er dødskjedelig å snakke om jobb, skigåing eller hvordan dagen min er med én gang. Bah. Titt og ofte har jeg følt meg som ei ku som står i en til salgs-bås på landsbymarkedet, for jeg opplever at jeg skal måles og alle parametre skal oppfylles på fem minutter. Det er helt uinteressant, selv om jeg har hatt en god jobb, utdannelse, er aktiv, and so on.

Med tanke på hvor mange jeg kjenner som har funnet sin andre halvdel på tinder, så er det åpenbart ikke bare for oss damer appen fungerer - det skal to til.

Kanskje du bare skal finne deg et annet datemedium? 

TS;  dette er nøkkelen til Tinder chatting. Det ser ut som det er enten/eller med menn på Tinder;
enten de som bare kjører helt safe:
- hei Lise !  Hvordan går det!
^bare bra, og du?
- Jo takk, bra her også :):) , så hva driver du dagene med?
^studerer, henger med venner, og liker å trene.
- så kult!  hva studerer du da?
-Samfunnsfag på andre året.
- Åhh,så kult, så du liker samfunn og slikt?
......MATCH DELETED.....

Eller:
- Hei Lise!
^Hei selv, hvem er du for en da :) ?
- Jeg er han som skal få deg til å skrike av nytelse litt senere ikveld ;sexy biatch hehe.
^oki...
- snap? Vil gjerne sende deg et bilde av kuken slik at du vet hvor mye jeg tenker på deg.
......MATCH DELETED.....

Så hvis du kan bringe litt spenning inn i samtalen fra tidlig av, uten å være creepy eller snakke om sex....så stiller du bra. Det være seg for eksempel lage en liten sånn fantasi hvor du har en DU OG MEG vibbe...har en billett til overs til en tropeøy, lyst å være med? etc etc.
Vi menn er hovedsakelig logisk, mens damer flyter på følelser...så hvis du kan få litt spenning, litt dagdrømming, og litt mystikk rundt hvem du egentlig er så er det all good. Mange menn kjører den utveksling av fakta samtalen...det er det som er kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Stiigen skrev:

TS;  dette er nøkkelen til Tinder chatting. Det ser ut som det er enten/eller med menn på Tinder;
enten de som bare kjører helt safe:
- hei Lise !  Hvordan går det!
^bare bra, og du?
- Jo takk, bra her også :):) , så hva driver du dagene med?
^studerer, henger med venner, og liker å trene.
- så kult!  hva studerer du da?
-Samfunnsfag på andre året.
- Åhh,så kult, så du liker samfunn og slikt?
......MATCH DELETED.....

Eller:
- Hei Lise!
^Hei selv, hvem er du for en da :) ?
- Jeg er han som skal få deg til å skrike av nytelse litt senere ikveld ;sexy biatch hehe.
^oki...
- snap? Vil gjerne sende deg et bilde av kuken slik at du vet hvor mye jeg tenker på deg.
......MATCH DELETED.....

Så hvis du kan bringe litt spenning inn i samtalen fra tidlig av, uten å være creepy eller snakke om sex....så stiller du bra. Det være seg for eksempel lage en liten sånn fantasi hvor du har en DU OG MEG vibbe...har en billett til overs til en tropeøy, lyst å være med? etc etc.
Vi menn er hovedsakelig logisk, mens damer flyter på følelser...så hvis du kan få litt spenning, litt dagdrømming, og litt mystikk rundt hvem du egentlig er så er det all good. Mange menn kjører den utveksling av fakta samtalen...det er det som er kjedelig.

Hadde det ikke vært for generaliseringen om at menn er logiske, mens vi damer flyter på følelser hadde jeg slengt inn en like ;)

Synes begge eksemplene var gode, for det er tinderkillers deluxe. På eksempel nummer to ser de aller fleste at det åpenbart er en tilnærming som ikke gir så mye mer, men mange velger å satse på den for the odd chance at det faktisk skal funke.

Den første der, derimot, den tror jeg ikke mange skjønner hvorfor feiler. Jeg synes den er ganske effin´ubrukelig, og skal prøve å forklare hvorfor.

- hei Lise !  Hvordan går det! Hva forventer du at hun skal svare? Gi deg en genuin innsikt i en dag som kan ha vært frustrerende, tung, travel, eller god knows what. Dere kjenner ikke hverandre, og å forvente noen form for personlig innsikt på dette stadiet er latterlig. Dersom du spør ei random dame på Kiwi det samme så svarer hun sannsynligvis "Bare bra. Jeg skulle bare hatt jordbærsyltetøyet, kunne du flyttet deg slik at jeg får tak i det?"
- bare bra, og du? Nemlig. Du er ikke noe nærmere nå enn før du matchet. Du er nesten heldig for å få spørsmålet i retur. Skal du svare henne ærlig og åpne livet ditt og gjøre deg sårbar?
- Jo takk, bra her også :):) , så hva driver du dagene med? Trodde ikke det, nei. Du gir ennå ingen som helst innsikt i hvem du er, i tillegg legger du til et generelt spørsmål som sannsynligvis har blitt snakket om i profilen hennes gjennom tekst eller bilder. Hva tenker du hu skal svare her? Noe om kompleksiteten i jobben eller studiene sine? En personlig anekdote om hvorfor hun tar valgene hun har tatt for å havne i jobben eller på studiene? 
- studerer, henger med venner, og liker å trene. Ikke det. Ennå er det bare høflighetsfraser. Ingen innsikt i hvem jenta eller du er, men hun kjenner garantert at du forventer at hun skal by på seg selv uten at du har gitt henne noe av deg selv.
- så kult!  hva studerer du da? Hva er det egentlig du synes er så kult? At hun gjør de tre vanligste tingene i landet? Denne typen fluff er slitsomt. Du prøver åpenbart å lage en kunstig bra stemning fordi du allerede vet at dere har en rævva start. Å spørre hva hun studerer er forsåvidt greit. Jeg skal gi deg en innsikt i menns skriftspråk på tinder. Vet du hva det ordet jeg ser mest er? "Da", "da-da-da-da-da". Overalt da´er menn. Jeg skjønner jo at det er for å virke rund, åpen og for uskadeliggjøre seg selv, men herregud så slitsomt det er med 200 da´er om dagen ass. Litt avhengig av hvordan dialogen er før da´en begynner å regne så synes jeg det virker som om du fordummer språket for å snakke på "mitt" nivå. Det er så turnoff. Når jeg snakker med fireåringer bruker jeg mye "da", ikke i dialog med voksne mennesker. Ugh.
-Samfunnsfag på andre året. Du har tapt, and you know it. Denne blir kasta ut for good measure. Merk at du har ennå ikke bydd på deg selv på noen som helst måte. 
- Åhh,så kult, så du liker samfunn og slikt? Here we go again, dumb it down a bit more will you? Hun studerer på andre året og er åpenbart kapabel til å føre en samtale om emnet beyond "samfunn og slikt". Du har undervurdert henne, og hun er sannsynligvis ikke så keen på å føre en diskusjon om faget hennes på dette nivået.
......MATCH DELETED.....   - and right she did.

Endret av Derpderp
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å være litt flørtete. Ikke spør veldig inngående, seriøse spørsmål, men hold en lett tone.

Anonymkode: 310d1...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Derpderp skrev:

I min krets snakker vi ganske åpent om tindringen, og selv om noen har merkelig tindervaner så er de aller fleste jordnære i tilnærmingen sin. Det blir for simpelt å si at bare fordi jeg er kvinne får jeg matches, jeg har flere flotte venninner som ikke får mange matches - eller som ikke får de matchene de ønsker seg. Det er fullt mulig å være kvinne og å ikke nå opp i tinderhierakiet også.

Sjekk statistikken.

Dersom du føler du må bruke så mye energi på å hold ei gang en samtale, så kan det jo være du swiper høyre på feil damer eller at du rett og slett ikke har funnet en god samtaleteknikk. Personlig synes jeg det er dødskjedelig å snakke om jobb, skigåing eller hvordan dagen min er med én gang. Bah. Titt og ofte har jeg følt meg som ei ku som står i en til salgs-bås på landsbymarkedet, for jeg opplever at jeg skal måles og alle parametre skal oppfylles på fem minutter. Det er helt uinteressant, selv om jeg har hatt en god jobb, utdannelse, er aktiv, and so on.

Jeg tar opp at det eksisterer en skjevfordeling som gjør at du er i en posisjon hvor du kan pirke på samtaleteknikk. Hadde du ikke hatt luksusproblemet med å måtte begrense deg til 5 av gangen hadde ikke samtaleteknikk vært et tema. Hadde du hatt langt færre matcher hadde du vært glad for at noen i det hele tatt tok kontakt med deg. Problemet er ikke samtaleteknikk, men heller konkurransen menn har seg i mellom som skaper et press som fører til at noe som samtaleteknikk må være perfekt. Skjevfordelingen og konkurransen menn seg i mellom kommer av at kvinner får flere matcher enn menn samt det at menn oftere sender første melding.

 

Med tanke på hvor mange jeg kjenner som har funnet sin andre halvdel på tinder, så er det åpenbart ikke bare for oss damer appen fungerer - det skal to til.

Kanskje du bare skal finne deg et annet datemedium? 

Som sagt, sjekk ut det som er av statistikk om du er interessert i den generelle trenden. Det er alltid noen som vil treffe hverandre :)

At normale menn burde bruke et annet datemedium er jeg helt enig i. Jeg kan også være enig med deg i at det er en gruppe menn som vil oppleve mer sukse om de får bedre samtaleteknikk, men det er menn som har en del matcher på tinder. Det beste rådet du kan gi en normal mann er hit the gym. Så kan heller samtaleteknikk bli et tema når man får flere matcher. 

Anonymkode: 64806...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS!

Forstår at det er frustrerende! 
Nå har jeg aldri forsøkt meg på Tinder, men har nok oppført meg (beklager!) som noe av det du beskriver. 

Dvs. jeg svarer ikke nødvendigvis på chat fra alle. Årsaken er rett og slett at jeg ikke klarer (eller ønsker) å fokusere på flere menn om gangen. 

Jeg er i periodevis aktiv, og derfor blir det også en ujevn fordeling av matcher og kontakt initiert av en av oss (90 % av samtalene er initiert av en mann - ikke meg). Dvs i en aktiv periode er det plutsleig mange samtaler med matcher. Da velger jeg 1 eller 2 av disse for videre samtale, og engasjerer meg fullt i de. 

Det hender også at jeg forlater en i utgangspunktet hyggelig samtale fordi jeg har vært på date med en hyggelig fyr. Vil jeg treffe en fyr for date nr. to holder jeg ikke kontakt med andre før det er avklart med han. 


Det er selvfølgelig dumt ovenfor alle jeg da "overser", må innrømme at jeg ikke har tenkt på det som så sårende da jeg ikke opplever det sånn selv med de som ikke svarer eller bare forlater en samtale med meg. 

Konklusjonen min er vel egentlig: Ikke ta det personlig. Noen av disse damene er ikke interessert i deg, men mange er nok også bare "opptatt" med en annen. 

Det positive med min strategi er at dersom det blir klaff får han min fulle oppmerksomhet. Kan ikke si at jeg opplever det tilbake. 

Ikke gi opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på tinder selv, og tenker at det hele er et samarbeid (med mindre man bare er der for gøy). Det er ikke hyggelig ned noe som oppleves som en enveis-samtale. Det betyr ikke at du trenger å skrive evig lange meldinger, men at du forsøker å holde samtalen gående med oppfølgerspørsmål. Etterhvert vil det utvikle seg til en noe mer naturlig samtale. Det hender at man noen ganger "klikker" godt sammen med noen med en gang, men det er ikke ofte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, A-nonym skrev:

Det er selvfølgelig dumt ovenfor alle jeg da "overser", må innrømme at jeg ikke har tenkt på det som så sårende da jeg ikke opplever det sånn selv med de som ikke svarer eller bare forlater en samtale med meg. 

DU opplever det ikke slik nei, fordi at DU er vant til å ha samtaler med flere menn gående samtidig. Men den ene mannen som matchet med deg, har IKKE flere samtaler gående samtidig, fordi at alt han opplever er at kvinner som matcher med han ikke svarer. Han ser at de har markert at de liker han, men så blir det stille, og han vet ikke, og forstår ikke hvorfor. De liker han jo, så hvorfor svarer de aldri? Hvorfor "teaser" de han sånn når de åpenbart ikke er interessert? Dermed så får selvtilliten seg en knekk, igjen, og mannen sitter alene i sofaen sin og lurer på hva som er galt, og hvordan han klarte å skremme bort nok en kvinne med et ærlig og personlig spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, saltyliquorice skrev:

Det hender at man noen ganger "klikker" godt sammen med noen med en gang, men det er ikke ofte.

Hva skjer om man ikke "klikker" godt i første melding? Svarer man og gir vedkommende en sjanse, eller pakker man sammen og lar den stakkars sjelen sitte igjen uvitende og rådvill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Hva skjer om man ikke "klikker" godt i første melding? Svarer man og gir vedkommende en sjanse, eller pakker man sammen og lar den stakkars sjelen sitte igjen uvitende og rådvill?

Det avhenger jo av hvem man er. Jeg vil gi det en sjanse hvis han jeg snakker med forsøker å holde samtalen gående og viser interesse. 

Dette gjelder likevel ikke alle. Mange orker rett og slett ikke å kaste bort tiden på en (de oppfatter som) uinteressant mann. 

Vil ikke påstå at det ene er riktigere enn det andre. Jeg ville ikke tatt tinder så altfor seriøst :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Miklo Velka skrev:

DU opplever det ikke slik nei, fordi at DU er vant til å ha samtaler med flere menn gående samtidig. Men den ene mannen som matchet med deg, har IKKE flere samtaler gående samtidig, fordi at alt han opplever er at kvinner som matcher med han ikke svarer. Han ser at de har markert at de liker han, men så blir det stille, og han vet ikke, og forstår ikke hvorfor. De liker han jo, så hvorfor svarer de aldri? Hvorfor "teaser" de han sånn når de åpenbart ikke er interessert? Dermed så får selvtilliten seg en knekk, igjen, og mannen sitter alene i sofaen sin og lurer på hva som er galt, og hvordan han klarte å skremme bort nok en kvinne med et ærlig og personlig spørsmål. 

Forstår veldig godt at det oppleves frustrerende og går utover selvtilliten. Det er leit og jeg er oppriktig lei for at jeg bidrar til det. 

Jeg har en teori basert på egne og andre venninner som ikke har funnet seg noen. Sier ikke at denne gjelder alle, men stemmer godt i mitt tilfelle: 

Jeg, som kvinne, har størst valgfrihet inne på datingapper og får "nok" tilbud til å treffes. Etter første date opplever jeg at balansen er ganske lik. Ofte vil ingen treffes igjen, noen ganger kun han, noen ganger kun meg og en sjelden gang vil vi begge møtes igjen. Hurra!

Deretter, etter 3-5 dates, opplever jeg, igjen og igjen, "du er søt, hyggelig, morsom og alt jeg egentlig ser etter, men jeg har ikke fått de rette følelsene for deg". Hvis det er en fyr jeg liker og ser potensialet i, synes jeg det er leit. Ikke fordi jeg har rukket å bli forelska, men fordi det nok en gang ikke førte noe sted og jeg føler at han ikke har gitt det nok tid. I flere tilfeller har han neste første date på lur allerede. 

Mao. mens vi damer har en fordel i en innledende fase, opplever jeg at menn har en fordel etter at man er blitt litt kjent.

For å konludere, jeg forstår at det er kjipt og at det går på selvtilliten løs. Det gjør det nemlig for begge kjønn - bare i litt ulike deler av prosessen. 

Fra en mannsperspektiv: 
Hvordan synes du at vi damer kunne behandlet dere bedre i ulike datingapper? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, saltyliquorice skrev:

Jeg ville ikke tatt tinder så altfor seriøst :) 

De som sier det klarer ofte å finne seg dater, eller får tilfredsstilt sine behov på en eller annen måte. Men er dessverre ikke alle som er like heldige, og da kan Tinder o.l. være siste mulighet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...