Gå til innhold

4-stjerners middag 2017


Kalender

Anbefalte innlegg

Nettopp sett reprisene av ukens episoder, og jeg bare lurer på: Gjør Sophie Elise seg dum eller er hun det faktisk? Når du som voksen person ikke klarer å skjære opp grønnsaker, da kan du umulig ha særlig høy IQ.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte også Sophie Elise før programmet, fordi hun faktisk har virket ganske klok  (bortsett fra dobbeltmoralen hennes da, den har jeg sett bort ifra...), men jeg har mistet all respekt for henne etter dette programmet! Jeg håper hun har selvinnsikt nok til å se hvor ufordragelig hun virker. I starten av programmet unnskyldte jeg henne litt, og tenkte at det kunne være pga. dårlig selvfølelse, sjenanse etc., men uansett hvor sjenert eller dårlig selvbilde man har, så oppfører man seg på en høflig måte, og ikke som en lite barn på 10 år!

Anonymkode: c54c4...c1b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig uforståelig resultat denne uken. Jeg fikk ikke sett Omer sin kveld, men fikk inntrykk av at SE fikk litt ekstra poeng av både den ene og andre fordi hun ikke var flink, men hadde prøvd. (Dvs. de visste jo ikke at forretten var bestilt inn ;) )

Utrolig at Sigurd kom sist. Og oppførselen til SE hos Sigurd....jeg hadde kjeftet på 11åringen min om hun oppførte seg sånn i selskap. Respektløst. Godt de 3 andre så ut til å kose seg og rett og slett bare ignorerte henne.

Syns egentlig det var en kjedelig uke.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men frøken Elise er en bortskjemt drittunge! Tenk å oppføre seg sånn i selskapet? Blir hun ikke flau? At hun fikk mer poeng enn Sigurd er jo helt bak mål!!

Anonymkode: 22779...d17

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, hjertesukka skrev:

Jeg har fått sansen for både Sigurd, Omer og Ingrid etter dette programmet. De lo og tøysa sammen og greidde fint å overse den sure agurken. :) Godt gjort! 

Enig :)

Omer har virkelig imponert meg, han virker som en reflektert, positiv person med glimt i øyet :) Og Ingrid er jo en herlig dame!

Anonymkode: 50f5b...26a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut av nysgjerrighet; spiser Sophie Elise hele måltidet under 4 stjernes middag, eller kun det som ikke er tilsatt kjøtt? 

Anonymkode: 8ecdf...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg så nettopp forrige ukes episoder. 

Så ufin han mini Jakobsen er. Hva er ufint med å synge ved matbordet? Han var bare så negativ hele veien. Skammelig til en 50-åring å være.

Anonymkode: 811ec...09e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ukens deltagere er drit-kjedelige, bortsett fra Tore. 

Pål Prøis blir jeg flau av. Han oppfører seg på lik linje med Charter-Svein, som forøvrig er på neste uke. Da presterer han å fise med bordet. Takk for meg! :link:

 

Anonymkode: 224ec...f53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så nettopp forrige ukes episoder. 

Så ufin han mini Jakobsen er. Hva er ufint med å synge ved matbordet? Han var bare så negativ hele veien. Skammelig til en 50-åring å være.

Anonymkode: 811ec...09e

Mini Jakobsen gjorde narr av han andre skuespilleren fra Nord Hallvard Holmen, , kunne fint greid meg uten de kommentarene. Syns Holmen hadde en fin fremføring. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, makkapakka skrev:

Mini Jakobsen gjorde narr av han andre skuespilleren fra Nord Hallvard Holmen, , kunne fint greid meg uten de kommentarene. Syns Holmen hadde en fin fremføring. 

Enig!

Mini hengte seg opp i det meste. Kvalkjøtt, og nei dette spiste dem ikke hvor han kom fra, vinglass måtte man ha stett man kunne holde og uff det er ufint å synge ved matbordet. Voks opp sier nå jeg. Godt å se at de andre hadde det gøy uansett:) 

Jeg har aldri hørt om Thea Næss, men for ei søt jente.

Anonymkode: 811ec...09e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Satellites skrev:

Den leiligheta til søstra til Tore altså😍😍😍😍

Enig! Den var knallfin og lekker, helt ved sjøen. Fikk ikke med meg starten, så jeg trodde det var foreldrene hans som bodde der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er søsteren sin leilighet :) han skrev det på Instagram , men absolutt nydelig leilighet .

Anonymkode: 5e7e4...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.2.2017 den 8.09, AnonymBruker skrev:

Jeg likte også Sophie Elise før programmet, fordi hun faktisk har virket ganske klok  (bortsett fra dobbeltmoralen hennes da, den har jeg sett bort ifra...), men jeg har mistet all respekt for henne etter dette programmet! Jeg håper hun har selvinnsikt nok til å se hvor ufordragelig hun virker. I starten av programmet unnskyldte jeg henne litt, og tenkte at det kunne være pga. dårlig selvfølelse, sjenanse etc., men uansett hvor sjenert eller dårlig selvbilde man har, så oppfører man seg på en høflig måte, og ikke som en lite barn på 10 år!

Anonymkode: c54c4...c1b

Forskjellen består nok i at du bryr deg - mens hun gjør det ikke! 

 

Hun får være på TV og du ikke.

Anonymkode: 999f7...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen består nok i at du bryr deg - mens hun gjør det ikke! 

 

Hun får være på TV og du ikke.

Anonymkode: 999f7...db5

Det er ikke alle som higer etter ett liv i rampelyset. De aller fleste av oss ønsker en anonym tilværelse og en normal jobb. Jeg vil for all del ikke byttet det livet hun lever med hets, bli oppsøkt av fremmede, kritisert utseende sitt osv osv. 

Mulig at hun ikke bryr seg, men alle andre fikk sett henne som veldig ufordragelig på TV. 

Anonymkode: 811ec...09e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2017 den 9.46, AnonymBruker skrev:

Jeg så nettopp forrige ukes episoder. 

Så ufin han mini Jakobsen er. Hva er ufint med å synge ved matbordet? Han var bare så negativ hele veien. Skammelig til en 50-åring å være.

Anonymkode: 811ec...09e

Nå får det være nok! Jahn Ivar "Mini" Jakobsen er en hedersmann! Luftbaronen fra Bodø! Toppscorer i norsk fotball i 1989! 65 landskamper og to VM-sluttspill!

Anonymkode: 46391...6e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg føler meg litt lurt. Trodde det var kjendiser som skulle være med i denne serien 

Jeg kjente bare til Tore i denne runden av 4 stjerners middag og hadde ikke en fjern anelse om hvem de andre var før de sa at de var med i sofa programmet som jeg IKKE ser på. 

Er de virkelig kjendiser da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, makkapakka skrev:

Jeg føler meg litt lurt. Trodde det var kjendiser som skulle være med i denne serien 

Jeg kjente bare til Tore i denne runden av 4 stjerners middag og hadde ikke en fjern anelse om hvem de andre var før de sa at de var med i sofa programmet som jeg IKKE ser på. 

Er de virkelig kjendiser da?

Defineres kjendiser ut i fra hva du ser på, og hvem du vet om?

Jeg kjenner til to idrettsutøvere. Ole Gunnar Solskjær og Therese Johaug. Men andre idrettsutøvere kan vel være kjendiser likevel.

Anonymkode: d0eae...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Defineres kjendiser ut i fra hva du ser på, og hvem du vet om?

Jeg kjenner til to idrettsutøvere. Ole Gunnar Solskjær og Therese Johaug. Men andre idrettsutøvere kan vel være kjendiser likevel.

Anonymkode: d0eae...06f

Du kjenner nok til flere enn to idrettsutøvere.

Anonymkode: 91732...53c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner nok til flere enn to idrettsutøvere.

Anonymkode: 91732...53c

Alt du vet om meg! Nei. Jeg har hørt om dem på nyhetene og sånn. Men jeg husker ingen navn, og om du kommer med navn, så aner jeg neppe hvordan mennesket ser ut eller hva vedkomne driver med.

Anonymkode: d0eae...06f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...