Gå til innhold

4-stjerners middag 2017


Kalender

Anbefalte innlegg

Noen som skal se på? 

Jeg gleder meg til å se Erlend Elias. Jeg syns han er herlig. 

TVNorge har fått med seg mange spennende kjendiser denne gangen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke et program jeg pleier å måtte se, men nå er det på serieopptak. Det er ved nokså samme grunn som deg Erlend Elias, jeg digger han så jeg bare må se. Har egentlig ikke fått med meg hvem andre som er med.

Anonymkode: c38f9...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte det i dag, ser reprisen til søndag. Jeg ville se Maria Montazami og erlend Elias, så det var jo greit å ha de i samme program.. :P 

Anonymkode: 04593...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns episoden hos Maria var veldig søt, og Erlend Elias er jo bare så fin. Herlig fyr med mye personlighet. Og Maria er jo bare god tvers gjennom. Og hun laget en meny JEG fikk lyst på. Som oftest er det mat for å vise seg frem, som de egentlig ikke lager til vanlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en fast seer, men ville starte fra episode en denne gangen og jeg ble litt skuffet. 

1. ei norsk for meg ukjent dame sier minst mulig og bare sitter der anonymt. Hvem er hun?
2. han radiofyren er bare ganske ufyselig. Null oppdragelse eller begrensninger. Hiver innpå alkohol. 
3. Erlend Elias gir en for meg ubegripelig "gave" som har med å få tarmbevegelsene til å gå lettere ved dobesøk.
Hva i alle dager er det som feiler han? Hvor blir høfligheten av. Ble det for mye alkohol i USA?
En tar da ikke med sånne ting og kaller det for en gave?!? Maria virket forbauset og litt brydd.
Gaven skulle bortsettes til hun ble gammel sa hun. Håper virkelig at de skjerper seg i de neste episodene. 

Sats på blomsterbuketter. Det feiler aldri. 

Anonymkode: f5968...eb4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Erlend Elias fremstår som en klysete drittsekk denne episoden... 

Anonymkode: c5ee6...ebc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En plastskammel til å ha bena høyt på når en sitter på toalettet for å få bedre tarmbevegelse. 

Anonymkode: f5968...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke en fast seer, men ville starte fra episode en denne gangen og jeg ble litt skuffet. 

1. ei norsk for meg ukjent dame sier minst mulig og bare sitter der anonymt. Hvem er hun?

Anonymkode: f5968...eb4

Kjersti Buaas? Norsk snøbrettkjører og vært med i 4 vinter ol tror jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns episoden med Kjersti Burås var fin. Hun virka så ekte og til vegan å være, var hun høflig nok til å spise kjøtt hos Maria og Erlend Elias.

Mulig jeg er rar, men jeg hadde ikke blitt støtt av den gaven E.E. ga til Maria. Den var jo omtenksomt. Jeg tror han legger veldig mye i gaver han gir til folk. 

Men i kveldens episode, var han skikkelig diva😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova
20 timer siden, Kalender skrev:

Men i kveldens episode, var han skikkelig diva😊 

På butikken, ja. Jeg humret godt :)

Han var jo så flink til å lage mat, men tv-kokken trakk bare fram det negative synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns homofile blir slitsomme når de er så overfemenine som E.E. Virker alt for tilgjort og teit,så jeg takler ikke fyren. Tore i Farmen er f.eks mer den typen homofil som jeg liker; naturlig og ekte.

Anonymkode: bbb84...8c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1/12/2017 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Syns homofile blir slitsomme når de er så overfemenine som E.E. Virker alt for tilgjort og teit,så jeg takler ikke fyren. Tore i Farmen er f.eks mer den typen homofil som jeg liker; naturlig og ekte.

Anonymkode: bbb84...8c1

Det syns jeg helt ærlig var en underlig måte å si det på. Som om homofile er en egen undergruppe og ikke på lik linje med deg og meg. Erlend Elias er vel Erlend Elias, og ikke "homofile Erlend Elias". Han er seg, heldigvis, og Tore har vel bare en personlighet du liker bedre. Det har vel ingenting med "den typen homofil" han er, eller? Syns du noen kvinner som ikke føler eller oppfører seg veldig feminint, er tilgjort og uekte også?

Du liker ikke personligheten hans så godt (slik den blir presentert på TV i alle fall), og det er helt greit. Men vær så snill, la oss ikke fortsette med denne "type homofil"-greia. Det er 2017, vi vet bedre, og sånt stigmatiserer bare.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2017 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Syns homofile blir slitsomme når de er så overfemenine som E.E. Virker alt for tilgjort og teit,så jeg takler ikke fyren. Tore i Farmen er f.eks mer den typen homofil som jeg liker; naturlig og ekte.

Anonymkode: bbb84...8c1

Vi kvinner varierer jo i hvor feminine vi er, noen er uberdeminine dukker som feks Sophie Elise og andre er mindre feminine som feks en del av skiløperne. 

Ja, uberfeminine hysteriske divaer kan være slitsomme (menn eller kvinner) men de er nå enn laget slik de er og å kalle den ene typen mer eller mindre homofil blir jo helt feil. 

Anonymkode: b6f06...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom

Så faktisk en episode av dette der Live Nelvik og Ari Behn deltok.

Ble litt forundret over at Live Nelvik var en såpass uhøflig vertinne:

-Laget ikke forrett selv

-Klarte åpenbart ikke å ta i mot vertinnegaver og rangerte høylydt en av gavene som den fineste...

- Underholdningsinnslaget sto hun for selv og hun var elendig til det, så det ble en fornærmelse og flaut å se på

- Klarte ikke å ta i mot komplimenter

- Tok opp vulgære samtaletema med nye mennesker

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...