Gå til innhold

Hva om du ikke liker forlovelsesringen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde gjort det veldig klart hvilken type ring jeg likte, og hadde vel egentlig plukket meg ut en. Den viste seg å være utsolgt da han skulle kjøpe, og han (så god og søt som han er) kjøpte en som var dyrere og i følge han finere. Dessverre likte jeg den virkelig ikke. Det var en pen ring, men virkelig ikke "meg" (jeg er et utrolig kresent menneske), og definitivt ikke en ring jeg ville gått med hver dag resten av livet.

Så en stund etter frieriet spurte jeg om han ville ha noe i mot om jeg byttet ringen. Det hadde han ingen verdens ting i mot, og det viktigste for han var at jeg hadde en ring jeg likte - ettersom jeg skal gå med den hver dag resten av livet. Så da ble det bytting, og jeg ELSKER den nye ringen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var ringen i grunn ikke helt min stil (jeg ville ha en enkel ring med kanskje en diamant, han kjøpte noe litt mer spjåkete «fancy smykkedesigner»-greier) men jeg ville aldri sagt det til min mann og i dag elsker jeg ringen min siden han plukket den ut til meg :hjerte: 

 

Anonymkode: 05c81...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fridde uten ring. Vi kjøpe gifte ringene sammen og tok de på under vielsen. Gikk ikke rundt å tenkte på at "jeg er forlovet"......

Anonymkode: 0bcd7...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fridde uten ring. Vi kjøpe gifte ringene sammen og tok de på under vielsen. Gikk ikke rundt å tenkte på at "jeg er forlovet"......

Anonymkode: 0bcd7...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 15.1.2018 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Vi kjøpte forlovelsesringer sammen. Da hadde han fridd uten ring først. Behøver ikke å være så amerikansk for min smak, med svær diamantring til mangfoldige tusen. Man skal ikke blakke seg på smykker. 

Anonymkode: 2c357...14f

handler ikke om noe amerikanske tradisjoner eller penger. Bare at jeg alltid har likt hvitt gull bedre enn gult og rødt gull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange svar. For å oppdatere: Jeg var ærlig, men diskré mot han. Så ringen ikke var helt i min stil/smak, men at jeg var overlykkelig for frieriet. Ble enige om at når jeg skulle dra for å bestille i riktig størrelse(han fridde med lånering, siden han var usikker på størrelse) så kunne jeg finne meg en ring jeg likte innenfor rimelighetens grenser. Heldig som jeg var, var det Black Friday så jeg fikk en kjempe kjempe fin ring jeg ikke kunne vært mer fornøyd med. Og han likte den også. Og vi er super lykkelig sammen, med eller uten ring💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...