Gå til innhold

Spesiell fyr ser etter noen å prate med


Axiom

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ser etter noen å skrive/snakke med som er minst like rar som meg selv. Vanligvis vil folk jeg møter snakke om bil, fotball, været og andre meningsløse ting. Nevner jeg noen av mine spesielle interesser eller musikk jeg liker som ikke spilles på radio er det "å så interessant..." men for spesielt til at noen vil høre mer eller dele noe om livet sitt som ikke er A4. Jeg har vel en eneste venn som jeg kan snakke med om annet enn overfladiske selvfølgeligheter. Jeg liker geeky ting som dataspill, anime, mest mainstream musikk jeg liker er kansje dreamtheatre, klassisk musikk, alt med dyr, biologi og andre vitenskapelig/teknologi ting er spennende... flere har sagt jeg minner om Sheldon Cooper 😂 send en melding så snakkes vi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Skriver under på dataspill, anime, klassisk musikk og alt med dyr. :jepp:  Hvorfor sier folk du minner om Sheldon Cooper? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Axiom skrev:

Hei, jeg ser etter noen å skrive/snakke med som er minst like rar som meg selv. Vanligvis vil folk jeg møter snakke om bil, fotball, været og andre meningsløse ting. Nevner jeg noen av mine spesielle interesser eller musikk jeg liker som ikke spilles på radio er det "å så interessant..." men for spesielt til at noen vil høre mer eller dele noe om livet sitt som ikke er A4. Jeg har vel en eneste venn som jeg kan snakke med om annet enn overfladiske selvfølgeligheter. Jeg liker geeky ting som dataspill, anime, mest mainstream musikk jeg liker er kansje dreamtheatre, klassisk musikk, alt med dyr, biologi og andre vitenskapelig/teknologi ting er spennende... flere har sagt jeg minner om Sheldon Cooper 😂 send en melding så snakkes vi

Men Sheldon er jo kul da😊

Men ellers hvor bor du, og hva slags musikk liker du? I Oslo har man jo Rock In og Kniven pub, for de som liker metal. Og du har også en klubb som heter Shadowland, som spiller elektronisk musikk, samt altern80s club, som holder til i Oslo. Det er noen stamgjester i alle fall på rock in. Ellers har man filmklubben på Studentersamfundet. Så har man Cinemateket. 

Jeg har selv særegne interesser, og det er jeg ganske tilhenger av å ha. Men har benyttet meg av besøksvenn- tjenesten i Røde Kors. Og så langt fungerer det ganske greit:) Så har man Aktivitetsvenner.no 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...