Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri sett Anno før, men siden det er fra hjembyen så titter jeg innom denne gangen. Det er jo godt laget, må jeg si. Men jeg skulle ønske de kunne brukt klesdrakter fra perioden også. Det ville gjort det enda mer troverdig, synes jeg. Kanskje det ikke er gjennomførbart, jeg vet ikke.

Synd at "mormor" måtte dra allerede. Jeg har ikke fått noen favoritter, egentlig. Pleier sjelden å ha det i sånne konkurranser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mormor ute, så er det vel baretidsspørsmål før idyllen sprekker.

Forstod hun ville ryke da de fortalte historen hennes under middagen kvelden før...

 

Jeg ser på serien for kunnskapen sin del, spennede å vite litt mer om hvordan det var å leve på den tiden.

Liker godt hun dama som har drevet kjøkkenet. Husker ikke navnet hennes, høres nesten ut som gebrokkens norsk på henne. Men liker henne godt så langt :)

 

Anonymkode: cade6...2f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker godt hun dama som har drevet kjøkkenet. Husker ikke navnet hennes, høres nesten ut som gebrokkens norsk på henne. Men liker henne godt så langt :)

 

Anonymkode: cade6...2f3

Katja. Hun er finsk, tror jeg.

Og så er det jammen en lord med også. Ikke han Paradise-lorden, heldigvis. :ler: 

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Emera skrev:

Hun er finsk, tror jeg.

Liker vesnet hennes :)

 

Han mormor-elskeren synes jeg er for klissete. Han virker.... ja nei... får litt ekle assosiasjoner med han...

 

Også han læreren er det vel som har lagt sin elsk på hun yngste. Nja...

Han legen virker god da.

 

Må lære meg navnene :P

Anonymkode: cade6...2f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, mann_86 skrev:

Syns det er vanskelig å ikke like Charlotte. Ung, flott å se på og full av selvtillit!

Blir fort litt overfladiske grunner når man har en favoritt så tidlig, men kan fort forandre seg ettersom personlighetene kommer mer frem.

Alle gutta der henger over puppene hennes :P de er jo som en gjeng med siklende golden retrievere. 

Ingen favoritt her enda. Ingen som har fått vist sitt sanne jeg enda. 

Anonymkode: 6b132...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han mormor-elskeren synes jeg er for klissete. Han virker.... ja nei... får litt ekle assosiasjoner med han...

Skulle til å skrive det samme. Det var voldsomt til begeistring for henne. Merkelig type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en del i fjor og likte det veldig godt. Tid sendes det?

Anonymkode: 10c7b...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han mormor-elskeren synes jeg er for klissete. Han virker.... ja nei... får litt ekle assosiasjoner med han...

Anonymkode: cade6...2f3

Han er den høyeste femåringen jeg noen gang har sett. 

Anonymkode: 48ae6...8d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2017 den 11.54, AnonymBruker skrev:

Alle gutta der henger over puppene hennes :P de er jo som en gjeng med siklende golden retrievere. 

Ingen favoritt her enda. Ingen som har fått vist sitt sanne jeg enda. 

Anonymkode: 6b132...e21

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katja og Linn Elise er mine favoritter så langt. Liker også han legen. 


Charlotte er en stor sutreunge. Synes ikke hun er så pen som hun synes selv hun er. 

Anonymkode: 4a392...4fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger denne sesongen allerede. Føler det blir litt drama. Ihvertfall med Katja 

Anonymkode: d4a9f...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt liker jeg forrige sesong bedre, jeg har faktisk begynt å se den på nytt for jeg får helt Anno-abstinenser :fnise: Håper denne sesongen tar seg litt opp, for det er med en del folk jeg liker! Charlotte virker søt, Katja liker jeg godt og hun Linn Elise (?) virker også veldig hyggelig :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er litt tidlig å si ennå, men så langt liker jeg Katja, Linn Elise og Bjørn best. :) Jeg liker Per minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært begeistret for Anno fra starten av. Som andre skriver hadde det vært enda bedre med deltagere i tidsriktige klær.

Har ikke helt funnet favoritter ennå....men det er flere jeg har sansen for hver på sin måte :)

(så synes jeg ikke er greit å henge ut en person som man vet noe personlig om)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuuu. Per har faktisk blitt en favoritt hos meg så det var godt han ble. Ove har man liksom ikke sett noe til. 

Anonymkode: 6b132...e21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst dårlig dømmekraft da jeg syntes han som gikk ut av fri vilje var kjekk:fnise:

sånn ellers... Har jeg ikke fått noe spesielt inntrykk av noen. jeg synes jo ikke noen av guttene burde ha reist ut i dag da han gikk ut selv. de kunne jo ikke vinne, så han "ødela" jo for guttene. forstår jo grunnen altså men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på Anno helt fra det startet (alle sesonger) , men syns den fektekampen er så utrolig kjedelig. Skulle ønske det var flere alternativ. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...