Gå til innhold

Hvilke brukere liker du basert på INNLEGG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 minutter siden, Overrasket skrev:

@Hermine Grang Det er helt umulig for denne brukeren å sette sammen tre eller flere bokstaver uten å øse av seg med lesverdige innlegg. 

Tusen takk og sier i like måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorahLudoAllis
6 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Mange, men @Trolltunge og @Overrasket er de første som dukker opp. Og @NorahLudoAllis, har vært fangirl i sikkert ti år. 

:mynona:

Jeg har alltid likt dine innlegg også, kommer faktisk ikke på ett eneste jeg har vært uenig i. Dessuten er de bra formulert også!

Jeg har jo nevnt mange av de samme i sånne tråder alltid før, type @Cuntzilla (skarp, frekk, morsom og smart) og noen andre damer også her. 

Så derfor nevner jeg noen andre som jeg synes har de beste innleggene som jeg ikke tror jeg har nevnt i sånne tråder før(og litt kjipt at det bare er mannfolk, men det er kun fordi det stort sett er det på Aktuelle saker, stedet det liksom fremkommer om en er smart, ravende gal eller mindre intellektuelt begavet) - og da har jeg bemerket meg følgende spesielt:

@Mann 42 selvsagt, @Druid og han som hadde sånn brennende tibetansk munk eller noe, husker ikke navnet. Heit var han og igrunnen, men det skulle vi ikke diskutere her. 

Og så har jeg begynt å bemerke meg han derre @Taffelost - men jeg har ikke lest nok innlegg enda til å fastslå med største sikkerhet :P Jeg får snoke litt. 

Føler det er noen med brukernavn som begynner på C der inne som er meget oppegående, men husker bare ikke uten å se det.

Ingen av de jeg synes er kremen orker lese sånne tråder som det her :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sugemerke

Fascinerende at det nevnes folk som bare henger i kosemosetråder og som aldri deltar ute i det store forumveldet. Når man baserer seg på innlegg burde man kanskje velge brukere med meninger, fornuft og intellekt. Ikke folk som er gode på suss, muss og hjertesmerte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorahLudoAllis
1 time siden, Sugemerke skrev:

Fascinerende at det nevnes folk som bare henger i kosemosetråder og som aldri deltar ute i det store forumveldet. Når man baserer seg på innlegg burde man kanskje velge brukere med meninger, fornuft og intellekt. Ikke folk som er gode på suss, muss og hjertesmerte. 

De jeg nevner tror jeg ikke vet at begrepet kosemose eksisterer engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NorahLudoAllis skrev:

 

Og så har jeg begynt å bemerke meg han derre @Taffelost - men jeg har ikke lest nok innlegg enda til å fastslå med største sikkerhet :P Jeg får snoke litt. 

 

Da sier jeg tusen takk før du får snoket og ombestemmer deg.:P

Liker deg også og gøy å bli nevnt. Lett å føle seg alene på aktueltforumet når man ønsker en human innvandringspolitikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NorahLudoAllis skrev:

De jeg nevner tror jeg ikke vet at begrepet kosemose eksisterer engang. 

Stemmer. Jeg har i hvert fall  aldri hørt om begrepet kosemose før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
10 timer siden, Taffelost skrev:

Da sier jeg tusen takk før du får snoket og ombestemmer deg.:P

Liker deg også og gøy å bli nevnt. Lett å føle seg alene på aktueltforumet når man ønsker en human innvandringspolitikk. 

Det er flere som ønsker det, men som ikke orker hetsen ved å delta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sugemerke skrev:

Fascinerende at det nevnes folk som bare henger i kosemosetråder og som aldri deltar ute i det store forumveldet. Når man baserer seg på innlegg burde man kanskje velge brukere med meninger, fornuft og intellekt. Ikke folk som er gode på suss, muss og hjertesmerte. 

Enig. Det er sånn ungdomsskolejente-opplegg. "Om jeg gir likes til den og den og den så gir de kanskje likes tilbake så får jeg også mange likes, og så er vi alle populære men håper jeg er mest populær".

Anonymkode: 94665...e94

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det er sånn ungdomsskolejente-opplegg. "Om jeg gir likes til den og den og den så gir de kanskje likes tilbake så får jeg også mange likes, og så er vi alle populære men håper jeg er mest populær".

Anonymkode: 94665...e94

Nå får det være nok! Det gjør vi ikke!

Anonymkode: a4444...416

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
17 timer siden, Sugemerke skrev:

Fascinerende at det nevnes folk som bare henger i kosemosetråder og som aldri deltar ute i det store forumveldet. Når man baserer seg på innlegg burde man kanskje velge brukere med meninger, fornuft og intellekt. Ikke folk som er gode på suss, muss og hjertesmerte. 

Slik er det langt i fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, canacas skrev:

Det er flere som ønsker det, men som ikke orker hetsen ved å delta. 

Forstår det godt, men fint du sa ifra i Palestinatråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Sugemerke skrev:

Fascinerende at det nevnes folk som bare henger i kosemosetråder og som aldri deltar ute i det store forumveldet. Når man baserer seg på innlegg burde man kanskje velge brukere med meninger, fornuft og intellekt. Ikke folk som er gode på suss, muss og hjertesmerte. 

Sånn av nyskjerrighet, hva definerer du som "kosemose"-tråder? Og kan dere komme med eksempler på brukere som utelukkende henger i disse trådene? Og hvordan vet du at brukere som nevnes i tråden her, utelukkende blir nevnt basert på bidragene i "kosemose"?

Jeg er ganske sikker på at jeg kan vise til fornuftige innlegg (i mine øyne, ikke nødvendigvis i dine) fra ulike deler av forumet på hvilken som helst bruker du måtte trekke frem som er nevnt i "kosemose" sammenheng. Det er gjerne slik at det er hva brukerne har bidratt med i andre deler av forumet som er grunnlaget for benevning i det jeg antar du mener er "kosemose". Og så er det gjerne slik da at disse brukerne frekventerer andre deler av forumet enn det du selv gjør.

Hvorfor er det så mye mer aktverdig å skrive i politiske og aktuelle tråder enn å gi råd og hjelp under samliv og familie?

For å bli nevnt i denne tråden er det jo nok med ett eneste godt innlegg - spiler det noen rolle fra hvilken del av forumet det kommer fra? Eller gjelder det at alle er like, men noen er likere enn andre?

Du står jo selv fritt i å trekke frem brukere med gode innlegg fra den delen av forumet du selv frekventerer oftest, men velger i stedet å rakke ned på andre brukere som gir sin anerkjennelse til brukere med gode innlegg. Det er i hvertfall ikke konstruktivt.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det er sånn ungdomsskolejente-opplegg. "Om jeg gir likes til den og den og den så gir de kanskje likes tilbake så får jeg også mange likes, og så er vi alle populære men håper jeg er mest populær".

Anonymkode: 94665...e94

Dette er jo rene spekulasjoner og ungdomsskole sjalusi!

Det er gjerne slik at brukere som bemerkes av andre, gjerne skriver i de samme trådene som brukerne som bemerker dem. Og da vil naturligvis dette også gjelde motsatt. Har man da felles meninger og liker den andres bidrag, er det innlysende at dette oftest vil gjelde motsatt også. Og når samme brukerne treffer hverandre igjen i tråd etter tråd, vil man legge merke til hverandre. Men når innleggene gjøres under anonym bruker, har man ingen kobling mellom tråder, og heller ingen bruker å knytte til den hyllesten man kanskje ville gitt uttrykk for i en slik tråd som dette.

Du spinner frem konspirasjonsteori med opplegget ditt. Om du ser på det i et litt mer åpent perspektiv, vil du se at det finnes naturlige grunner for at personer liker hverandre, som eksemplifisert i avsnittet over. Det trenger ikke være vanskeligere enn det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorahLudoAllis
9 timer siden, canacas skrev:

Det er flere som ønsker det, men som ikke orker hetsen ved å delta. 

Er ikke så mye hets her, faktisk.

Det er bare i kommentarfelt. Her kan du dessuten gå for å være mann :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Sånn av nyskjerrighet, hva definerer du som "kosemose"-tråder? Og kan dere komme med eksempler på brukere som utelukkende henger i disse trådene? Og hvordan vet du at brukere som nevnes i tråden her, utelukkende blir nevnt basert på bidragene i "kosemose"?

Jeg er ganske sikker på at jeg kan vise til fornuftige innlegg (i mine øyne, ikke nødvendigvis i dine) fra ulike deler av forumet på hvilken som helst bruker du måtte trekke frem som er nevnt i "kosemose" sammenheng. Det er gjerne slik at det er hva brukerne har bidratt med i andre deler av forumet som er grunnlaget for benevning i det jeg antar du mener er "kosemose". Og så er det gjerne slik da at disse brukerne frekventerer andre deler av forumet enn det du selv gjør.

Hvorfor er det så mye mer aktverdig å skrive i politiske og aktuelle tråder enn å gi råd og hjelp under samliv og familie?

For å bli nevnt i denne tråden er det jo nok med ett eneste godt innlegg - spiler det noen rolle fra hvilken del av forumet det kommer fra? Eller gjelder det at alle er like, men noen er likere enn andre?

Du står jo selv fritt i å trekke frem brukere med gode innlegg fra den delen av forumet du selv frekventerer oftest, men velger i stedet å rakke ned på andre brukere som gir sin anerkjennelse til brukere med gode innlegg. Det er i hvertfall ikke konstruktivt.

Dette er jo rene spekulasjoner og ungdomsskole sjalusi!

Det er gjerne slik at brukere som bemerkes av andre, gjerne skriver i de samme trådene som brukerne som bemerker dem. Og da vil naturligvis dette også gjelde motsatt. Har man da felles meninger og liker den andres bidrag, er det innlysende at dette oftest vil gjelde motsatt også. Og når samme brukerne treffer hverandre igjen i tråd etter tråd, vil man legge merke til hverandre. Men når innleggene gjøres under anonym bruker, har man ingen kobling mellom tråder, og heller ingen bruker å knytte til den hyllesten man kanskje ville gitt uttrykk for i en slik tråd som dette.

Du spinner frem konspirasjonsteori med opplegget ditt. Om du ser på det i et litt mer åpent perspektiv, vil du se at det finnes naturlige grunner for at personer liker hverandre, som eksemplifisert i avsnittet over. Det trenger ikke være vanskeligere enn det.

Kunne virkelig ikke sagt det bedre selv :):tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...