Gå til innhold

Teen mom 2 sesong 8


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

1 time siden, Monky skrev:

Hvordan vet du at de er kjærester?

Enten det eller en random som hun knullet, vet ikke hva som er verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Traumer? Ærlig talt da, det er utrolig mange barn som ser foreldrene sine krangle i ny og ne, meg selv inkludert, gjerne så busta fyker men uten at det blir voldelig, men jeg har da ikke fått traumer for det. Hadde all barn fått traumer av kranglende foreldre hadde vel absolutt alle som lever på kloden hatt traumer, og det har de så vidt jeg vet ikke.

Og han fyren var så vidt jeg vet ikke en ny type. Jeg skjønner godt at hun oppsøkte støtte hos venner når hun hadde så noia for at Javi skulle komme hjem. Som vi allerede vet kan han være veldig kontrollerende og eiesyk.

Ellers er jeg for så vidt enig i mye av det du sier om Kail, men jeg synes druggy Jenelle er mye verre.

Anonymkode: 97aec...2bc

Jeg siterer bare det Jo sa, han var traumatized. OG uansett så er det veldig unødvendig å krangle foran sine barn. Selv om du har vokst opp med det, så betyr ikke det at krangling er greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra ille blir det for barna når familien bryter opp og alt endres igjen og de ser mor og far krangle sånn. De er allerede veldig utsatte. 

 

Anonymkode: ecbcc...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker teen mom, men jeg har ikke fått sett noe særlig av denne sesongen pga jeg har hatt mye å gjøre og glemt det. Men jeg har fått sett noen episoder på rappen nå da.

Ikke så veldig som har endret seg. Bare at både Chelsea og Jenelle er gravid (eller de har jo født nå da) men jeg får så vondt av lille Jace. Det er vondt å se han står i mellom Jenelle og Barb. Han sier til de han synes det er kjedelig hos Barb og heller vil bo med de, men sier det samme til Barb. At det er kjedelig hos de og Jenelle gjør ikke noe med han. Ingen lett situasjon for en 6 åring å være i. For slimball Adam er. Grøss. :haar: 

Kailyn er fortsatt den samme. Lurer på hvorfor de (eller virket som det var hun som ville skille seg) ville skille seg? Kail har jo virket skikkelig irritert på Javi siden han kom hjem. Før og for den saks skyld. Bare lurer på som egentlig var grunnen. Jeg liker Jo. Har ikke vært fan av han før, men han kommer seg :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/19/2017 den 15.20, frk91 skrev:

Jeg siterer bare det Jo sa, han var traumatized. OG uansett så er det veldig unødvendig å krangle foran sine barn. Selv om du har vokst opp med det, så betyr ikke det at krangling er greit. 

Unødvendig, JA, men traumatisert for livet, NEI.

Uansett er det ingen som vet om han fyren var typen til Kail eller whatever, selv om mange liker å tro det. Du er ikke helt unormal om du har venner av det motsatte kjønn skjønner du. Men Javi klikka jo selvfølgelig, fordi han er kontrollerende og sjalu som fy.

Anonymkode: 97aec...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes det er litt irriterende Chelsea ofte snakker med sånn babystemme til Aubre? Noen synes sikkert det er søtt, men jeg synes det er irriterende :fnise: 

Anonymkode: bbf6b...6d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, neiognei skrev:

Da har Kailyn gått ut med graviditeten. 

Den var positiv?  :hakeslepp:

Anonymkode: bbf6b...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skravlekråka skrev:

Hvem er faren??

Lurer jeg og på! 🙈

Anonymkode: 99518...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om alle teen moms blir uplanlagt gravid og når de først har fått en så tenker de sånn "jaja, why stop here" liksom.

Spennende (??) at Kail er gravid da. Ellers er jeg glad for at Chelsea har begynt å snakke mer og mer normalt, spesielt til Aubree.

Anonymkode: 97aec...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hva jeg synes jeg.. Ble hun gravid mens Javi var bortreist? Det kan ikke være så kult for Javi akkurat. Chelsea har gjort det på den riktige måten. Hun og Cole er i et stabilt forhold. Det passet liksom å bli gravid. 

Anonymkode: 71620...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, Adam gidder ikke en gang å gratulere sin egen datter med 7 års dagen! :angry: For en uspiselig rass. Samme med Nathan, som brøt seg inn i leiligheten til Jessica og kvelte henne fordi hun dumpa han?

Flere enn meg som synes Leah er litt kjedelig å følge med på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får dere sett teen mom 2? Får det ikke til med det som er linket i starten her.. Har bare sett frem til episode 17..

Anonymkode: 99518...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får dere sett teen mom 2? Får det ikke til med det som er linket i starten her.. Har bare sett frem til episode 17..

Anonymkode: 99518...cc3

Watchseries 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, February 24, 2017 den 6.05, neiognei skrev:

Da har Kailyn gått ut med graviditeten. 

Thank you! 

Anonymkode: ecbcc...192

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var vel derfor hun oppførte seg så dårlig mot Javi: dårlig samvittighet.

Anonymkode: ecbcc...192

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og det var vel derfor hun oppførte seg så dårlig mot Javi: dårlig samvittighet.

Anonymkode: ecbcc...192

Synes hun alltid har gjort det. Synes hun er så bitch mot crewet og. "Nei, dette her vil jeg ikke si noe om og dere kan bare slutte å filme!" 

Anonymkode: 7d79e...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...