Gå til innhold

Teen mom 2 sesong 8


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Skravlekråka skrev:

Haha :P Lagt merke til selv at den siden blinkser på episoder noen ganger.. har en app som varsler meg når episodene går så følger bare den :) 

Hvor har du sett den siste episoden hen? Jeg finner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, LeilaS skrev:

Tusen takk :) Dumme Watchseries 

Enig, dumme watchseries! Skal aldri stole på dem igjen :P

Anonymkode: 97aec...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenelle forstår ikke hvorfor alle er så glade for at Chelsea er gravid, men ingen er glade på hennes vegne :fnise: Det har jo med omstendighetene å gjøre da. Ikke så mange som hopper i været at hun er gravid igjen med en ustabil fyr.

Anonymkode: 7d79e...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episodene ligger ute på watchseries, ligger bare i sesong 7 istedet for 8 :fnise:

Anonymkode: 85040...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Episodene ligger ute på watchseries, ligger bare i sesong 7 istedet for 8 :fnise:

Anonymkode: 85040...6f4

Eeeeh okei. Takk watchseries, for at du gjør ting enkelt for oss :P

Anonymkode: 97aec...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Episodene ligger ute på watchseries, ligger bare i sesong 7 istedet for 8 :fnise:

Anonymkode: 85040...6f4

Uhm? :klo: 

Anonymkode: 7d79e...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uhm? :klo: 

Anonymkode: 7d79e...c47

Er nok fordi det fortsatt er sesong 7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting til overs for voksne som krangler høylytt foran barn :nei: Spiller ingen rolle hvorfor, men SUCK IT UP! Den eneste som ikke gjør det er Chelsea. Javi og Kail hadde jo kranglet høylytt og Isack tok tydeligvis skade av det. Siden han gråt da crewet kom over. Kail er en dramaqueen som vanlig :roll: 

Jenelle bare irriterer meg. Ugh....... Enda et nytt barn.  Vært gravid 4 ganger  (som vi vet om) en abort og 3 barn med 3 ulike menn. Pluss faren til Jace er helt ute av bildet.

Anonymkode: bbf6b...6d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Skravlekråka skrev:

Er nok fordi det fortsatt er sesong 7...

Ja, men alle tidligere episoder er jo postet under sesong 8.

Anonymkode: 97aec...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et klipp fra YouTube hvor Jenelle forteller hun er gravid. Jace virker bare lei seg og ikke glad i det hele tatt. Han tenkte sikkert "flott, mamma er gravid igjen og nå får jeg enda mindre oppmerksomhet fra henne" Stakkars Jace :( Det var vondt å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rose11 skrev:

Så et klipp fra YouTube hvor Jenelle forteller hun er gravid. Jace virker bare lei seg og ikke glad i det hele tatt. Han tenkte sikkert "flott, mamma er gravid igjen og nå får jeg enda mindre oppmerksomhet fra henne" Stakkars Jace :( Det var vondt å se.

Uff, stakkars. Selv om ikke situasjonen hos Barbs er optimal (krangling mellom henne og Jenelle) så har han det nok MYE bedre der. I forrige episode spurte jo Jace Barb hvor HUN ville at han skulle bo.

Anonymkode: 97aec...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, stakkars. Selv om ikke situasjonen hos Barbs er optimal (krangling mellom henne og Jenelle) så har han det nok MYE bedre der. I forrige episode spurte jo Jace Barb hvor HUN ville at han skulle bo.

Anonymkode: 97aec...2bc

Han har det nok bedre hos henne ja. Skjønner ikke hva Jenelle tenker med? Kanskje hun tenker "nå skal jeg vise alle hvor god mor jeg er for mine barn og få Jace tilbake" Hele situasjonen er bare helt latterlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som synes Barbara har en irriterende stemme? :fnise:  

Anonymkode: 1e0fe...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som synes Barbara har en irriterende stemme? :fnise:  

Anonymkode: 1e0fe...426

Jeg elsker stemmen hennes, Barbs er funny :fnise: 

Anonymkode: 97aec...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I slutten av ukas episode,  så spør hun hva Jace tenker om å få en søster. Han "this is just not right" Smart sønn du har Jenelle :) 

Anonymkode: bbf6b...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

I slutten av ukas episode,  så spør hun hva Jace tenker om å få en søster. Han "this is just not right" Smart sønn du har Jenelle :) 

Anonymkode: bbf6b...6d3

Han er smartere enn hu ja ;) Men jeg synes fortsatt synd på han.

Anonymkode: 97aec...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er smartere enn hu ja ;) Men jeg synes fortsatt synd på han.

Anonymkode: 97aec...2bc

Det syntes jeg og. Jeg synes David er så creepy. Klarer ikke helt å sette fingeren på det. Jenelle burde sterilisere seg, som Barbara sa. 

Anonymkode: bbf6b...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det syntes jeg og. Jeg synes David er så creepy. Klarer ikke helt å sette fingeren på det. Jenelle burde sterilisere seg, som Barbara sa. 

Anonymkode: bbf6b...6d3

Jeg synes Barbara hele tiden sier "this is the worst boyfriend you've ever had!" for hver nye type :P Og mulig hun har rett, at de blir bare verre og verre. Hun sa jo det om Nathan, og han var jo litt av en dritt. Hun sa det samme om David og, og jeg synes også han er ganske creepy. Litt spesielt å prøve å få Jenelle til å være MINDRE samarbeidsvillig angående ungen til henne og Nathan liksom. Og hvorfor skal de bosette seg langt ute i skogen i ingenmannsland? Jeg tror at jo lenger Jenelle flytter unna, og jo flere barn hun får, jo mindre er sjansene for å få tilbake Jace. Han sa jo "its not right". Jo større og mer flytende husholdningen er (mange unger med forskjellige foreldre som bor der deltid) jo vanskeligere er det å kaste Jace inn i den mølja der. Jeg tror han har det veldig mye bedre og stabilt hos Barbara (Jenelle er bare en sånn kul storesøster han bare treffer av og til), men problemet er jo konfliktnivået og når Jenelle og Barbara krangler så busta fyker og snakker om rettssaker og alt det der. Jace sa jo noe sånt som "if we go to court, where do you want me to live?" eller noe til Barbara.

Anonymkode: 97aec...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...