Gå til innhold

Teen mom 2 sesong 8


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Noen som skal følge med? :) Ny episode var i USA i går :)  
Noen som har link? : ) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

projectfreetv.us

Finnes også der. 

Jeg er Teen Mom slave, det er min guilty pleasure, for jeg syntes ikke noe om det. 

Uff som jeg misliker Jenelle. 

Anonymkode: 0e9ae...3b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://onwatchseries.to/serie/teen_mom_2

Jeg ser på den første vidzi linken nå :) 

Anonymkode: fb2c5...932

Hos meg står det at det er den episoden a weekend at corey's, som handler om gutta :(  finner bare den episoden jeg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
1 time siden, AnonymBruker skrev:

projectfreetv.us

Finnes også der. 

Jeg er Teen Mom slave, det er min guilty pleasure, for jeg syntes ikke noe om det. 

Uff som jeg misliker Jenelle. 

Anonymkode: 0e9ae...3b8

Jenelle har ikke endret seg? Same old shit?! :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på dette på en god stund og skjønner at jeg har noen sesonger (!) å ta igjen. TAKK for at du TS minnet meg på denne serien. Det er min guilty pleasure også...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger med :) men visste ikke at det hadde startet igjen .  Er min guilty pleasure også ,men synes jentene har lite progresjon . Jenelle er jo gravid for tredje gang med en ustabil mann . Hun klarer jo ikke ta vare på de barna hun har fra før engang .

 

pleier å lese her også :www.teenmomjunkies.com

 

( men siden er ikke som den en gang var med et veldig aktivt kommentarfelt som var morsomt å lese)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Jenelle har omsorg for sine to yngste barn er veldig utrolig. Hun er ustabil og ender opp med ustabile menn og får barn med de. 3 barn med 3 forskjellige menn, yikes! Mora er ikke helt I vater hin heller. Jace burde fått en ny og stabil familie uten høylytt krangling og dritt. 

Anonymkode: bbf6b...6d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har link? Den linken som ble lagt ut handler bare om når de mennene er på hyttetur... 
 

EDIT: Nei nå fant jeg den! Men skulle det ikke komme ut 2 episoder? :klo: 

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Noen som har link? Den linken som ble lagt ut handler bare om når de mennene er på hyttetur... 
 

EDIT: Nei nå fant jeg den! Men skulle det ikke komme ut 2 episoder? :klo: 

Mennene på hyttetur? Jeg ser på Watchseries og er ingen episode med mennene? Hvor finner jeg den?

Anonymkode: bbf6b...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennene på hyttetur? Jeg ser på Watchseries og er ingen episode med mennene? Hvor finner jeg den?

Anonymkode: bbf6b...6d3

Ser på watchseries jeg og.. og i går når jeg prøvde å finne episoden fant jeg bare den episoden med mennene på hyttetur. Lå under sesong 8 episode 1.. og når jeg kom inn på videon var det den spesialepisoden om mennene. Altså mennene til Teen momsa.. Gary, Nathan osv. Det var en sånn spesialepisode om der hvor de dro på en hyttetur i skauen sammen.. prøvde alle linkene på siden og men fikk bare opp den :s mens brukeren over her fikk tydeligvis sett 1 episoden av teen mom.. så skjønte ingentingn.. men i dag gikk det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei Jenelle. Hennes måte å komme ut av problemene på er å grine. Da hun gråt i retten, så tenkte nok Nathan og Jessica "er det mulig?" Jessica så helt sjokkert ut. Nå er det vanskelig å vite hvem som snakker sant, men jeg tviler på hun hadde grått og bedt Nathan om å få Jessica til å droppe anmeldelsen hvis hun var uskyldig 

Jeg er så glad Chelsea har Cole. Han virker som en ordentlig grei fyr og en god stepappa for Aubrey. Adam er en taper. Ville ikke slippe inn crewet pga han sov. Herregud. 

Anonymkode: 7d79e...c47

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som fikk vondt da Isack gråt og sa han savna sin andre pappa? Må være tøft for Joe å høre.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro om Leah. Hun sa hun hadde vært så flink og sånn, men så fort MTV kom for å filme,  så ble det kaos og de kom for seint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy at det er tilbake  (liker faktisk Teen Mom 2 best) men jeg liker ikke Kal. Synes hun både kjedelig og ofte sutrete.  

Anonymkode: 1e0fe...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Noen som har link til episode 2?

Nope. Har enda ikke kommet ut på Watchseries :angry:

Anonymkode: 1e0fe...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...