Gå til innhold

Reiser til LA , har ikke Norsk pass trenger visa ?


mela85

Anbefalte innlegg

Mine kjære :)  alt i orden som sagt , de sa til meg hvilken papirene jeg trengte og je hadde det med meg på intervjiu . Om de stopper Folk  med lovlig situasjon der i USA  , det vet jeg ikke ...Har noen venner som sier de skjer sjelden .  Gleder meg til ā reise <3 

Anonymkode: 58405...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg er norsk statsborger, med norsk pass og familie i USA. Jeg ble stoppet til omfattende kontroll sist jeg reiste bort. Slapp inn i landet, men ikke regn med at det går knirkefritt.

Når det stoppet dere hva sa de ? hvilken forklaring gir det til det som ble stoppet der mens de har alle papirene i regel ? 

Anonymkode: 58405...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ViljaH skrev:

Jovisst. Før fikk man to skjema på flyet, ett til Immigration hvor man måtte bl.a  erklære om man var terrorist eller ei (som du skrev), og et til Customs hvor man skrev opp hva man har med inn. Det første finnes ikke som papir lenger, det svarer man på i ESTA-søknaden online.

Lenge siden du har vært i USA? Nei er ikke ESTA jeg snakker om som jeg har skrevet flere ganger nå. På ESTA må man også svare på nesten de samme idiotiske spørsmålene ja, men det er fortsatt ikke det samme skjema. Du kommer ikke ombord i flyet uten visum (ELLER ESTA) vet du.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når det stoppet dere hva sa de ? hvilken forklaring gir det til det som ble stoppet der mens de har alle papirene i regel ? 

Anonymkode: 58405...e1f

Når de ...

Anonymkode: 58405...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det stoppet dere hva sa de ? hvilken forklaring gir det til det som ble stoppet der mens de har alle papirene i regel ? 

Anonymkode: 58405...e1f

Fingeravtrykkene mine stemte ikke med det de hadde i systemet fra før. Så jeg måtte identifiserre meg ved å se masse bilder av meg selv på Facebook. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...