Gå til innhold

Har lyst å reise med en mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst å reise til litt sydligere strøk nå i sommer, med litt romantiske, naturskjønne omgivelser, verken typisk syden eller storby. Jeg vet stedet, men har ikke reisefølge enda. Og jeg har ikke lyst å dra på venninneferie, men heller med en mann, og oppleve avslapning og nytelse. Nå blir jeg opptatt med et prosjekt i hvert fall ut februar måned, kanskje lenger, så jeg får ikke muligheten til å finne noen å date da før mars/april. Og jeg vil reise i juni. Hvordan skal jeg få det til? Man må vel bestille reise på forhånd også for at det ikke skal bli så dyrt. Blir det et umulig prosjekt?

Jeg søker ikke en mann her altså. Bare realistiske råd om hvordan andre løser et slikt behov. Vil ikke ende opp alene eller uten noen ferietur i det hele tatt.

Anonymkode: 1f80d...24c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager vil du det? Han kommer garantert til å prøve å penetrere deg med den skitne penisen sin. Det slår aldri feil.

Hvorfor utsetter du deg for helt unødvendig risiko?

Anonymkode: 3462d...147

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det nok blir et urealistisk ønske. Synd.

Anonymkode: 1f80d...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å bestille samme måned som man reiser. Er nok av rimelig reiser i juni om man bare er 2 personer. 

Det eneste som muligens kommer til å bli vanskelig er sikkert å få en dato som passer for både deg og mannen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren 2015 ønsket jeg også å reise med noen i samme "livsituasjon" som meg selv dvs singel og helst av motsatte kjønn da jeg har vært på nok "gutteturer" og det fristet lite å komme hjem igjen og måtte ha enda en uke med ferie for å hente seg inn igjen. Var åpen om dette til venner og bekjente slik at de kunne "hooke" meg opp dersom noen de kjente ønsket en reisepartner. Kort fortalt så feilet oppdraget mitt fullstendig og det hele endte med at jeg reiste 1 uke alene til Barcelona. Turen var helt super og jeg kommer nok til å reise alene igjen i år dersom det ikke dukker opp noe spennende tilbud mot sommeren. Det frister med øy hopping i Hellas evt seilferie i Kroatia så får tiden vise hva jeg ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Prebs skrev:

Sommeren 2015 ønsket jeg også å reise med noen i samme "livsituasjon" som meg selv dvs singel og helst av motsatte kjønn da jeg har vært på nok "gutteturer" og det fristet lite å komme hjem igjen og måtte ha enda en uke med ferie for å hente seg inn igjen. Var åpen om dette til venner og bekjente slik at de kunne "hooke" meg opp dersom noen de kjente ønsket en reisepartner. Kort fortalt så feilet oppdraget mitt fullstendig og det hele endte med at jeg reiste 1 uke alene til Barcelona. Turen var helt super og jeg kommer nok til å reise alene igjen i år dersom det ikke dukker opp noe spennende tilbud mot sommeren. Det frister med øy hopping i Hellas evt seilferie i Kroatia så får tiden vise hva jeg ender opp med.

Min erfaring er at det enkleste og greieste er å planlegge å reise alene, hvertfall på litt lengre turer til andre kontintenter. Grunnen til det er at det rett og slett blir for mye "hadde vært gøy ja, kanskje, må sjekke om jeg har fri fra jobb/studier først" etc. med stor sannsynlighet for at det derfor ikke blir noe. Og jo flere man reiser med, jo verre blir det å koordinere. Så, bestill selv først uansett, informer deretter andre du kjenner/nettverket om at du skal til X i perioden Y og at det hadde vært hyggelig om de eller noen de kjenner blir med. Men du belager deg ikke på det, for man kan uansett sjekke inn på et hostell eller lignende og skaffe bekjente der også. Og/eller reise på gruppereise, noen av reiseselskapene tilbyr det.

Personlig er jeg hvertfall ferdig med å vente på at andre svarer at de kan bli med. Det hender jo selvfølgelig at de kan det, men litt for ofte har jeg fått nei litt for tett opp mot ønsket tur. Selvsagt forståelig at folk har forpliktelser - det har jeg selv også - men skal man basere sine reiser på at andre blir med, ender man ofte opp med å ikke reise i det hele tatt.

Anonymkode: 602b5...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

For en smart idé! Jeg er med, jeg altså. Hvor skal vi reise hen? :buss:

Jeg har noen venner som har hatt mye hell i å finne flotte reisekamerater på travbuddy.com. Men vær forsiktig, det er mange 60-år gamle griser som tilbyr litt av hvert der også. 

Men helt seriøst, hvor går turen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2017 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst å reise til litt sydligere strøk nå i sommer, med litt romantiske, naturskjønne omgivelser, verken typisk syden eller storby. Jeg vet stedet, men har ikke reisefølge enda. Og jeg har ikke lyst å dra på venninneferie, men heller med en mann, og oppleve avslapning og nytelse. Nå blir jeg opptatt med et prosjekt i hvert fall ut februar måned, kanskje lenger, så jeg får ikke muligheten til å finne noen å date da før mars/april. Og jeg vil reise i juni. Hvordan skal jeg få det til? Man må vel bestille reise på forhånd også for at det ikke skal bli så dyrt. Blir det et umulig prosjekt?

Jeg søker ikke en mann her altså. Bare realistiske råd om hvordan andre løser et slikt behov. Vil ikke ende opp alene eller uten noen ferietur i det hele tatt.

Anonymkode: 1f80d...24c

Om du tenker chartertur så er det faktisk ganske billig å kuppe reiser dagen før. Prisene på ledige plasser går ofte ned de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du, TS?

Jeg har vært inne på det samme: Jeg er 48 (mann) og er på utkikk etter en oppegående og grei dame å reise på ferie sammen med. Ikke noen baktanker eller underliggende planer om sex. Bare hygge.

Anonymkode: 33b99...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du, TS?

Jeg har vært inne på det samme: Jeg er 48 (mann) og er på utkikk etter en oppegående og grei dame å reise på ferie sammen med. Ikke noen baktanker eller underliggende planer om sex. Bare hygge.

Anonymkode: 33b99...f62

Ha ha! Det var faktisk sex som var i mine tanker. Ellers hadde jeg jo bare reist med en venninne. :)

TS

Anonymkode: 1f80d...24c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 2.1.2017 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst å reise til litt sydligere strøk nå i sommer, med litt romantiske, naturskjønne omgivelser, verken typisk syden eller storby. Jeg vet stedet, men har ikke reisefølge enda. Og jeg har ikke lyst å dra på venninneferie, men heller med en mann, og oppleve avslapning og nytelse. Nå blir jeg opptatt med et prosjekt i hvert fall ut februar måned, kanskje lenger, så jeg får ikke muligheten til å finne noen å date da før mars/april. Og jeg vil reise i juni. Hvordan skal jeg få det til? Man må vel bestille reise på forhånd også for at det ikke skal bli så dyrt. Blir det et umulig prosjekt?

Jeg søker ikke en mann her altså. Bare realistiske råd om hvordan andre løser et slikt behov. Vil ikke ende opp alene eller uten noen ferietur i det hele tatt.

Anonymkode: 1f80d...24c

Jeg dro på ferie alene i fjor og da jeg satt alene på et bord på en restaurant møtte jeg ei dame fra England som var alene. Vi begynte å prate og hun spurte om jeg var alene jeg svarte ja og jeg spurte om hun ville dele en flaske vin med meg noe hun sa ja til og jeg spanderte det på henne. Vi satt der en time ca. og spiste og drakk sammen før vi gikk en tur sammen i byen og så litt i butikker sammen. Vi stakk innom en bar og tok drinker og prata mer og ble kjent. Når natta nærmet seg dro vi til mitt hotellrom og hadde sex hele natta, og drakk mye vin. Våkna neste dag sammen og spiste frokost sammen før vi hadde mer sex. Litt utover dagen dro vi ned på stranda og var der i sola og bada sammen. Vi var sammen hele tiden når vi var i Hellas og hadde sex flere ganger om dagen. Ble litt betatt av henne hun var nydelig. Men har ikke truffet henne siden da vi lever våre liv på to forskjellige steder.

Det er hyggelig med en uforpliktene ferieflørt om man ikke har et fast forhold.Lykke til håper du finner en.

 

 

Anonymkode: 73167...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

jeg er en reisende fyr som jobber sesong, og reiser resten. Jeg er alltid ute etter nye reisekompiser, da jeg har funnet ut etter å ha reist aleine i verden at man får alltid et veldig spesielt forhold til de man reiser med. Jeg drar til Hellas i feb- hvor jeg skal være frivillig i en flyktningleir- så har jeg jobb i fjellene her hjemme i mars og mai, så hadde jeg egentlig tenkt å dra tilbake til Sveits i sommersesongen og jobbe der- men det er ikke bestemt- så hvis du har noen kule reiseplaner kan det hende du har en reisekompis her. Jeg liker ikke strand, shopping og partyturer. Det må være historisk( spesielt borger og kirker)  eller natur (helst fjell) eller en opplevelse av no slag.

så om du vil kan vi bli bede kjent og se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...