Gå til innhold

KG er kjempetreigt, og Chrome går tom for minne? Noen som har samme problem?


Aviale

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om flere opplever at KG er kjempetreigt? Det er så treigt hos meg (uavhengig av hastigheten på nettet) at det tar 2-3 min å laste inn én forumside slik at jeg kan trykke på linkene. Det har vært sånn etter at de la inn de nye reklamene... Noen ganger går Chrome tom for minne, noe jeg aldri opplever på noen andre nettsteder. Er det noe jeg kan gjøre for å kunne bruke KG med chrome, eller er det bare å gi opp og bruke firefox slik jeg gjør nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Ja, men det irriterer meg litt, fordi det fungerte helt fint før... Var en gang i høst det endret seg, tror det var da de la inn alle reklamene innimellom foruminnleggene... 

Noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitt med det samme hele dagen, ble litt bedre etter å ha tømt minne,  fjernet adblock og restarted telefonen. 

Kan jo og være tilfeldig at det virker feilfritt etter å ha gjort det :fnise:

Anonymkode: d386f...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KG fungerer til tider dårlig på Anroid-telefonen min. :( 

Anonymkode: 88a4f...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, January 01, 2017 den 18.48, Aviale skrev:

Hei, jeg lurer på om flere opplever at KG er kjempetreigt? Det er så treigt hos meg (uavhengig av hastigheten på nettet) at det tar 2-3 min å laste inn én forumside slik at jeg kan trykke på linkene. Det har vært sånn etter at de la inn de nye reklamene... Noen ganger går Chrome tom for minne, noe jeg aldri opplever på noen andre nettsteder. Er det noe jeg kan gjøre for å kunne bruke KG med chrome, eller er det bare å gi opp og bruke firefox slik jeg gjør nå?

 Hvorfor gidder du egentlig å bruke chrome ?    

Anonymkode: b5ff3...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 den 17.05, AnonymBruker skrev:

 Hvorfor gidder du egentlig å bruke chrome ?    

Anonymkode: b5ff3...a0e

Det er den nettleseren jeg er soleklart best fornøyd med, jeg synes den er svært brukervennlig og jeg slipper å vente på oppdateringer hele tiden (slik som firefox) og det er lett å installere nødvendige tillegg.

 

Ellers, takk for mange svar. Greit å vite at det ikke bare er jeg som opplever dette, og det spørs om jeg skal prøve å slette minnet i chrome, hvis google kan fortelle meg hvordan jeg gjør det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...