Lafemmemauvaise

Bøker lest i 2017

87 innlegg i emnet

Fortsetter under...

På søndag ble jeg ferdig med A Court of Thorns and Roses av Sarah J. Maas. Nå nettopp ble jeg ferdig med bok nr.2 i serien, A Court of Mist and Fury. Og jeg har selvfølgelig allerede forhåndsbestilt A Court of Wings and Ruin, som jeg kan starte å lese på tirsdag. Jeg er heeelt oppslukt av disse bøkene! 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste nettopp ferdig The Chosen, nyeste boka i Black Dagger Brotherhood serien som jeg har fulgt og elsket siden starten i 2005. Nå må jeg vente et år på neste :grine::grine::grine:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, Fame skrev:

Leste nettopp ferdig The Chosen, nyeste boka i Black Dagger Brotherhood serien som jeg har fulgt og elsket siden starten i 2005. Nå må jeg vente et år på neste :grine::grine::grine:

Jeg og! Det er skikkelig kjipt :(

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Auri skrev:

Jeg og! Det er skikkelig kjipt :(

Cool! Er ikke noen jeg vet om som har lest de

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 minutter siden, Fame skrev:

Cool! Er ikke noen jeg vet om som har lest de

Jeg kom ikke inn så tidlig som deg da, jeg fant bok 3 i dagligvarebutikk (på norsk... yikes) så det var den første jeg leste. Jeg tror det var kommet ut 4-5 bøker på engelsk på det tidspunktet. Jeg har fortsatt ikke lest Fallen Angels-bøkene da, så det kan nok være på tide å gjøre nå i ventetida, for etter The Chosen trenger jeg å vite litt mer om englene kjenner jeg...

Og så tror jeg det kommer en ny legacy-bok i mellomtida? Så det hjelper jo litt på ventetida.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Auri skrev:

Jeg kom ikke inn så tidlig som deg da, jeg fant bok 3 i dagligvarebutikk (på norsk... yikes) så det var den første jeg leste. Jeg tror det var kommet ut 4-5 bøker på engelsk på det tidspunktet. Jeg har fortsatt ikke lest Fallen Angels-bøkene da, så det kan nok være på tide å gjøre nå i ventetida, for etter The Chosen trenger jeg å vite litt mer om englene kjenner jeg...

Og så tror jeg det kommer en ny legacy-bok i mellomtida? Så det hjelper jo litt på ventetida.

Har ikke lest Fallen Angels jeg heller.. har egentlig håpet på at Lassiter får sin egen bok snart. Neste bok blir med Sola og Assail da, hørte jeg. Spennende :nigo:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive