Gå til innhold

Hva er DITT største ønske for ditt utdrikningslag?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At jeg slipper et typisk utdrikningslag.
Vil mye heller bare ha en koselig middag sammen med mine nærmeste venninner. Enten på en restaurant eller hjemme hos en av oss. Blir veldig fornøyd om jeg får dette, og blir ikke så glad om det blir arrangert et mer typisk utdrikningslag for meg. Heldigvis vet hun som skal være forlover for meg at dette er mine ønsker så jeg håper inderlig at hun tar hensyn til dette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg vil egentlig ha en kose dag med venninnene mine. Spa, spise ute på restaurant, kanskje dra på en konsert eller en hytte etterpå for å grille og bare slappe av med noen pils. Jeg ønsker ikke noe særlig full bare hygge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tussi84 skrev:

Jeg vil egentlig ha en kose dag med venninnene mine. Spa, spise ute på restaurant, kanskje dra på en konsert eller en hytte etterpå for å grille og bare slappe av med noen pils. Jeg ønsker ikke noe særlig full bare hygge 

Ingen nakne menn involvert? :)

Anonymkode: fd88c...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen nakne menn involvert? :)

Anonymkode: fd88c...56d

Har egentlig ikke behovet for det. Har nok med å kun se min kommende ektemann naken 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.12.2016 den 23.44, Teardrop skrev:

Hva er DITT største ønske for ditt utdrikningslag? Hvis du kunne valgt hva som helst?
Jeg ville hoppet i fallskjerm sammen med forloveren min.
Dratt en weekend til latvia eller gdansk med jentegjengen. (lommepenger selv så klart)
Leid hytte.

 

Reist ut for å spise en rolig middag med de nærmeste :) Eventuelt invitert de nærmeste på middag hjemme og litt drikke på kvelden for å prate og kose oss. Ikke reise ut, heller ikke bli full :) En rolig dag med andre ord :) Perfekt for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig bare en venninne som er så nær at jeg føler det ville være naturlig å ha utdrikningslag med. Har mange bekjente og mindre nære venner, men jeg kjenner de ikke godt nok for utdrikningslag føler jeg. I tillegg til at bryllupet blir veldig lite, og jeg vet mange reagerer på å bli invitert i utdrikningslag uten å bli invitert i selve bryllupet...

Så da ville jeg ønske meg en liten weekendtur, enten innenlands eller utenlands, meg og forloveren min, med et fint hotell, spa, god mat og drikke og bare kos og avslapning.

Anonymkode: 93668...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke ha stort bryllup og jeg inviterer tre av mine nærmeste venninner. Mitt ønske er derfor en spahelg eller noe lignende med disse med god stemning og god mat og drikke :) Utdritingslag hadde jeg nekta. 

Anonymkode: a7757...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke gifte meg på noen år enda, og er singel, MEN:

Mine to ønsker for mitt fremtidige utdrikningslag: Ingen utdriting og at vennene mine kjenner meg såpass godt på det tidspunktet at de vet hva jeg ville satt pris på når den dagen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2016-12-28 den 23.48, AnonymBruker skrev:

Ar flere enn 2 venner dukker opp... Det ble bare kleint og kunne vært droppet. 

Anonymkode: b8212...515

Omvendt her, om jeg skulle hatt utdrikningslag hadde jeg ønsket at det kun var med mine 2 beste venninner. Jeg trives bedre i mindre grupper.

Endret av Hermine Grang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.12.2016 den 23.44, Teardrop skrev:

Hva er DITT største ønske for ditt utdrikningslag? Hvis du kunne valgt hva som helst?
Jeg ville hoppet i fallskjerm sammen med forloveren min.
Dratt en weekend til latvia eller gdansk med jentegjengen. (lommepenger selv så klart)
Leid hytte.

 

å bli respektert for mitt ønske om slippe hele greia er mitt høyeste ønske

Utdrikningslag er 

1. griseharry, og

2. bygger på den vanvittige ideen at det er din siste kveld i frihet. Går det an å bli mer gammeldags?

Anonymkode: c5f42...896

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg hadde nok venner til å kunne ha et utdrikningslag. Men siden jeg ikke har mer enn 1 venninne (som skal være forlover), og ellers bare fjerne bekjente/naboer/kollegaer, så blir det ikke noe utdrikningslag på meg. 

Ikke på mannen heller, forsåvidt.

:sad:

Anonymkode: 63878...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...