Gå til innhold

Hva er DITT største ønske for ditt utdrikningslag?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Hva er DITT største ønske for ditt utdrikningslag? Hvis du kunne valgt hva som helst?
Jeg ville hoppet i fallskjerm sammen med forloveren min.
Dratt en weekend til latvia eller gdansk med jentegjengen. (lommepenger selv så klart)
Leid hytte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ar flere enn 2 venner dukker opp... Det ble bare kleint og kunne vært droppet. 

Anonymkode: b8212...515

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi kan dra på hyttetur og kose oss istedenfor å bli hengt ut offentlig

Anonymkode: 7afd4...453

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dagen handler om å slappe av med gode venner, og ikke utdriting.

Jeg er for gammel, og har barn, så har ikke lyst til å løp rundt i byen halvnaken i stygge klær å kysse fremmede for penger i byen.. Det jeg drømmer om, er spa (for alle, ikke bare brud og forlover), middag hjemme hos noen, med godt å drikke og mye god mat. Hyttetur etc. 

 

Opplevelse som klatring, rafting, fallskjermhopping, pokerkveld, vinsmaking osv.

Anonymkode: dc6df...5ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyttetur, god mat, jacuzzi, mine beste venner og musikk. Ingen stress, ingen "utdriting" og bare god stemning der alle er inkludert.

Anonymkode: 981bf...c5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Å slippe. Og jeg fikk ønske mitt oppfylt 😄

Anonymkode: d5f28...065

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få et utdrikningslag 🙄

Min omgangskrets er så tafatte og kjedelige! Ingen utdrikningslag, ingen babyshower, ingen bursdagsfester. Ingeting!

Anonymkode: 2a575...af8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra en helg på en hytte med jentene , eventuelt storby eller spa hotell. Bare for og bruke " unnskyldningen " til og samles , og være sammen. God mat , vin , gåtur, brettspill og skravling :mynona:. Og at jeg betalte for meg selv . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag med gode venner, god mat og drikke, spill og leker, kanskje lage tapas sammen, bare kos :)

Vil overhodet ikke ha noe sånn utdritingsgreier, hadde jeg måttet det hadde jeg ganske enkelt sagt at dette gidder jeg ikke, og gått min vei tror jeg :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt største ønske var å slippe utdrikningslag. Jeg slapp ikke og hadde en forferdelig helg og angret faktisk på hele bryllupet pga det hersens utdrikningslaget. Vi var på hotell, med spa og mange andre aktiviteter og jeg hatet hvert eneste minutt. 

Anonymkode: 4f991...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt største ønske er en helg med mine nærmeste venninner uten utdritning og tull og fjas. Gjerne i London, men også like gjerne på en hytte eller lignende med god mat, brettspill, god drikke og så videre. Og gjerne en fotograf som kan ta bilder av oss, jeg har altfor få fine venninnebilder!

Jeg vil i allefall ikke ha noe sånt hvor bruden og forlover drar avgårde og gjør noe mens alle andre må vente. Det er så kjipt.

Anonymkode: 90fb3...75f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle går overens og har en kjempe fin dag =) Jeg gleder meg til mitt og er ikke tvil om at forloverene mine har ordnet i stand noe helt fantastisk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.2.2017 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Mitt største ønske var å slippe utdrikningslag. Jeg slapp ikke og hadde en forferdelig helg og angret faktisk på hele bryllupet pga det hersens utdrikningslaget. Vi var på hotell, med spa og mange andre aktiviteter og jeg hatet hvert eneste minutt. 

Anonymkode: 4f991...b70

Hvorfor?

Anonymkode: 2a575...af8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

God mat og vin, ett show (type stand up eller noe) og avslutte kvelden sammen på hotell, hjemme hos en av oss :)

Anonymkode: b09ab...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.12.2016 den 23.44, Teardrop skrev:

Hva er DITT største ønske for ditt utdrikningslag? Hvis du kunne valgt hva som helst?
Jeg ville hoppet i fallskjerm sammen med forloveren min.
Dratt en weekend til latvia eller gdansk med jentegjengen. (lommepenger selv så klart)
Leid hytte.

 

Kost meg ute på restaurant alene, en helg med alene spa på et spa, eller bli hjemme i kosebuksa med godteri og film, alene :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2017 den 10.14, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Anonymkode: 2a575...af8

Fordi jeg har lyst til å styre livet mitt selv. Vil selv bestemme hva jeg skal bruke tiden min på og hater spa, påtvunget "lystig" samvær og krampaktig såkalt moro. 

Anonymkode: 4f991...b70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg har lyst til å styre livet mitt selv. Vil selv bestemme hva jeg skal bruke tiden min på og hater spa, påtvunget "lystig" samvær og krampaktig såkalt moro. 

Anonymkode: 4f991...b70

Haha, for en solstråle du er.

Jeg kommer sannsynligvis ikke til å gifte meg, men drømmen hadde vært bachelorparty-klisjeen Vegas med poker, show og generell galskap. Men hadde likt det aller meste så lenge det hadde involvert gode venner, god mat og drikke og noen passende aktiviteter for folk med promille. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slippe hele greia, siden jeg ikke har så mange venner å invitere. Hvis alle som kunne blitt invitert hadde stilt opp hadde det blitt 5 stykker pluss meg. Av erfaring vet jeg at ikke alle ville deltatt, i babyshoweren min kom kun 3 stk. og den ene kunne bare bli en liten stund... Syntes det blir så synlig at jeg har få nære venner under denne typen aktiviteter, så vil helst slippe å få det klint i trynet (når det er sagt er jeg ellers fornøyd med antallet venner jeg har. Med samboer og barn så sliter jeg nok som det er med å finne tid til å pleie de (få) vennskapene jeg har. 

I en verden hvor jeg hadde hatt 25 venninner som ville stilt opp i utdrikningslaget mitt ville jeg helst ha gjort noe som innebar at jeg fikk profesjonell massasje og avslapning (hvor alle selvsagt fikk det samme. Utdrikningslag hvor kun bruden og forlover får delta på aktiviteter mens de andre venter er megakjipt) Så hvis alle (inkludert meg) kunne betalt for en massasjetime eller spabehandling før vi dro hjem til noen og hadde en rolig (og ikke dyr. Kanskje mennene kunne laget middagen også kunne vi alle spist og kost oss med et glass vin sammen etterpå. Jeg er ikke så opptatt av at et utdrikningslag skal være kun jenter) 

Det jeg virkelig ikke liker i utdrikningslag er pole dacing, musikkvideoinnspilling og andre kleine, lettkledde innslag. 

 

Anonymkode: 0a2b0...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...