Gå til innhold

Eldste du har/kunne hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg hadde sex med en som var 10 år eldre enn meg da jeg var 20 år.

Anonymkode: a161a...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sex med ei dame på litt over 50 da jeg selv var rundt 30. En av de strammeste og fineste kroppene jeg har vært borti. 

Anonymkode: 50acd...1d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 14 når jeg hadde sex med en på 19.. nå er jeg 16 år og traumatisert, så ikke mer sex på en stund

Anonymkode: 93c1a...592

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26, og kunne ikke hatt sex med noen som er over/under 5 år i forskjell. Aldri tent på eldre menn, og syns personlig det er ekkelt når 20-åringer ligger med menn over 40 😳 men hver sin smak.

Anonymkode: 95b68...e1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som 21-åring hadde jeg en kortvarig flørt med en på 38, og da jeg var 25 hadde jeg et slags forhold i noen måneder til en mann på 41 år. Så, 17 år eldre er vel det eldste jeg har gått. Har innsett nå i ettertid at jeg ikke ønsker et forhold til en mann som er noe særlig mer enn maks 10 år eldre. Dersom det kun gjelder sex er ikke alder såå viktig. 

Endret av drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 19 og flytta til Oslo for å studere, så møtte jeg en mann på byen som jeg i nesten ett år hadde som ff. Han var 45 år den gangen, og vi møttes kun for sex et par ganger i måneden. Vi hadde en vill seksuell kjemi, og utforsket en rekke av hverandres og felles fantasier. Mye undertøy (jeg har fremdeles skuffen full), leketøy, sex på rare steder osv. Men den "villeste" var kanskje når vi dro til Køben sammen på swingersklubb. Selve klubben var litt nedtur, men vi møtte et par i baren på klubben som vi klikket med. De var ca 30 år, og i stedet for å være på klubben, så dro vi de med oss på hotellet og hadde sex med de i nesten 12 timer ...    

Nå er jeg 26, og lever et mer a4-liv, venter barn til sommeren. Har ikke hatt kontakt med ham siden da.  Men jeg "drømmer" meg fremdeles tilbake til de opplevelsene vi hadde den gange,

Anonymkode: b86d3...9eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest UngMann1986

Jeg var 26, og hadde sex med ei på 49. Hun hadde kropp som 49-åringer flest, men hun var så våt og kåt og herlig! Kjemien var på topp, og sexen veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene for rommet. 

Mynona, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en mann som var 34 når jeg selv var 16 eller 17. Sykt når man tenker på det idag, men dengang var det bare spennende og pirrende. Han introduserte meg for myyyye jeg aldri hadde vurdert før 😂 Lever på en del av det han lærte meg fortsatt 😝 Vi brøt kontakten fordi venninnene hans syntes det var sykt at vi holdt på (kompisene hadde av en eller annen grunn ingenting i mot det, hehe), Og det skjønner jeg godt idag 😂

Anonymkode: 2bfae...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...