Gå til innhold

Visste dere at Sophie Elise er en dyktig sangerinne?


ajarRun

Anbefalte innlegg

På 26.12.2016 den 5.43, amativeReflection skrev:

Du minner meg sånn om noen jeg kjenner. 

En gang dro vi på skogsfest ute i ødemarken bak songsvann.

Tror alle var ruset på noe.

Jeg drakk øl da.

Hun heter også Mari.

Det er nok ikke meg, isåfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, gjestgitt skrev:

Du kan skryte så mye du vil men betyr ikke at alle er enig ;)

Jeg tror det er ment som sarkasme. Rettet mot deen delen av forumfolket som elsker drama. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Mari Y skrev:

Jeg tror det er ment som sarkasme. Rettet mot deen delen av forumfolket som elsker drama. 

Uansett så må man forstå at på et diskusjonsforum så vil det være flere meninger så ingen vits å bli furt over at enkelte ikke er enig :)

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest orfeus
På 26.12.2016 den 5.11, abrasiveRefraction skrev:

Fant henne nettopp på spotify. Har hørt på Love Like That på repeat i femten minutter.

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2016 den 5.11, abrasiveRefraction skrev:

Fant henne nettopp på spotify. Har hørt på Love Like That på repeat i femten minutter.

Sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.12.2016 den 5.11, abrasiveRefraction skrev:

Fant henne nettopp på spotify. Har hørt på Love Like That på repeat i femten minutter.

Alle kan høres ok ut med autotune,  tom. Brutney Spears og SE kan det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2016 den 21.15, Arabella3 skrev:

Har hørt henne synge live (på TV/nett-tv) og hun har faktisk ganske god stemme på ordentlig.

99 % av all livemusikk er pyntet på med autotune. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Peonjenta skrev:

99 % av all livemusikk er pyntet på med autotune. 

Nei, tro meg, det er det faktisk ikke. Det er muligens mye brukt innen visse sjangre, men så mye er det ikke. 

Mannen er lydtekniker og klager sin nød over denne ufyseligheten, men det skjer heldigvis ikke så ofte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Peonjenta skrev:

Alle kan høres ok ut med autotune,  tom. Brutney Spears og SE kan det. 

Hven er Tom Brutney Spears? Er han i slekt med hun derrane Jamie Lynn Spears?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo sunget live på bloggen mange ganger før hun gav ut "egen" musikk. Hun har en ålreit stemme. Hun er typen som kunne sunget på skoleavslutningen, eller sangen til konfirmanten, men hun hadde ikke kommet videre i Idol. Midt på treet altså, verken tonedøv eller noe talent

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes heller ikke det er verst.:)  Autotune er det jo på alt som ligger på spotify omtrent... men har hørt henne live og. Det var fint:) Absolutt over gjennomsnittet. 
Og jeg tror det hun lenger før her sikter til på bloggerne var en episoden der hun var sinnsykt syk.. sang akustisk med ett band mener jeg.. Men hun var faktisk syk.. klart det blir stygt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan gå på å kalle henne en helt grei sangerinne(med autotune), men hvis man virkelig mener hun er en DYKTIG sangerinne tror jeg man trenger å høre på mer musikk så man har noe å sammenligne med :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2016 den 5.11, abrasiveRefraction skrev:

Fant henne nettopp på spotify. Har hørt på Love Like That på repeat i femten minutter.

Sangerinne? Det er store forskjeller på en sangerinne og en ordinær syngedame, blant annet utdannelse i stemmebruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...