Gå til innhold

FruN og FamilieN


FruN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da begynner det å bli klart for selskap her 😊 Må bare fylle bløtkake(r), støvsuge, vaske over stue- og kjøkkengulv, vaske kjapt over badet og rydde på kjøkkenet når kakene er ferdig. Og dusje. Det høres heldigvis verre ut enn det er :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har roen senket seg i huset etter et passelig fullt hus :) Vellykket og hyggelig :) 

Frøkna fikk helt egen kake, men lite med spist. Heldigvis havnet lite på gulvet og :ler: Fine gaver til oss begge, siden det var feiring for oss begge (jeg hadde bursdag i romjula). Jeg fikk garn :nigo: til ny genser til meg selv :tekola: Så nå er det ferdigstillelse av en lue, så pledd til minsten og så genser til meg selv :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12+2! :hoppe: 

Jeg var på første kontroll på mandag, og det gikk helt fint :) Dessverre litt for tidlig ute for blodprøver, men skal bortover på onsdag, så stikker innom for å ta de da :jepp: Så nå er det bare å vente på brev om OUL! :nordvesta:Er straks halvveis på pleddet til minsten og venninna mi skal strikke hentesett, så blir det en fint kledd liten baby som blir med oss hjem fra sykehuset :rodmer: 

Jeg vet ikke om pappa har mulighet til å besøke oss på sykehuset når minsten er født:sad: Så prøver å så tanken om at vi drar ned til de først før hjemreise i hodet på HerrN :) Han var ihvertfall ikke negativt innstilt, for om det blir noe lignende som med frøkna, så kan jo jeg ta med ho og være hos mamma og pappa den siste tiden. Da har vi jo barnevakt til ho og ;) Noe jeg føler meg veldig trygg på at besteforeldrene ikke har noe problem med :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med 1. kontroll! Jeg skal på min første denne uka, men har vært på tidlig UL :)
Det er så fint med hjemmestrikkede plagg, og spesielt hentesettene som er så nydelige:rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Severus skrev:

Hvordan går det med pappaen din? 

Takk som spør :klemmer: 

Han har flyttet hjem! På mandag, faktisk :) Han hadde gjort det før om det var mulig, men leiligheten stod ferdig rett før jul, og de måtte få på plass ting fra hjelpemiddelsentralen og slikt. Kommer seg rundt på egenhånd og, med motorisert rullestol :jepp:  Er litt spent på hvordan det blir med videre oppfølging, men det må vi jo bare se. Logopeden har vært der ihvertfall :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruN skrev:

Takk som spør :klemmer: 

Han har flyttet hjem! På mandag, faktisk :) Han hadde gjort det før om det var mulig, men leiligheten stod ferdig rett før jul, og de måtte få på plass ting fra hjelpemiddelsentralen og slikt. Kommer seg rundt på egenhånd og, med motorisert rullestol :jepp:  Er litt spent på hvordan det blir med videre oppfølging, men det må vi jo bare se. Logopeden har vært der ihvertfall :jepp: 

Det går sakte men sikkert framover altså, det er veldig bra å høre :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! 

Her startet dagen kl 7 da katta vekket både meg og lillemor. Sistnevnte har hatt en vel urolig natt hvor både mor og far ble holdt våkne, så tror vi kunne trengt litt mer tid i drømmeland. Vel, HerrN er der enda da :P 

Tror dagen blir ganske rolig her, jeg er fortsatt ikke helt kvitt kvalmen, selv om den nå kommer mer som en følge av oppblåsthet enn hormonkrøll. Har bestilt et par mammabukser så jeg har litt klær jeg kan bruke :ler: Vanlige bukser presses inn i magen og gjør meg enda mer kvalm.. så håper de nye passer! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, må snart begynne med mammaklær jeg også, snakk om oppblåst mage! :roll: Når har du termin? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, juliane skrev:

Herregud, må snart begynne med mammaklær jeg også, snakk om oppblåst mage! :roll: Når har du termin? :) 

5-6 august :ler: Så tidlig på'n! Er 12+5 i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje litt tidlig, men det blir tredje august!  Jeg kan ikke vente. :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Kanskje litt tidlig, men det blir tredje august!  Jeg kan ikke vente. :nori:

Jeg skal prøve å huske det :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på legekontoret og tatt blodprøver :) Hadde også time hos pratedamen jeg går til, og fått unna noen ærend :jepp: Ett ærend var å hente pakke med nye bukser :lur: Som heldigvis passet! Faktisk gode å ha på, og selv om de sitter litt etter, er det langt fra pølseskinn :jepp: Så nå kan jeg føle jeg går normalt kledd igjen :fnise: 

13 uker imorra! :strix: (stadig litt feil på tickeren) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at NÅ er det som om det alltid har vært dere fire i "nærfamilien"? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...