Gå til innhold

FruN og FamilieN


FruN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes formen kan bli bedre... er så innmari slapp og trøtt, og stadig uggen og sulten på samme tid. Heldigvis ikke ordentlig kvalm, men trenger energi til å få ryddet og ordnet litt her til imorra. Og den uteblir.. blæh.. godt at maten imorra nesten lager seg selv! Det versteer å rydde gjesterommet for ting og tang :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.1.2017 den 2.00, Rumle skrev:

Godt nytt år til deg og familien, FruN :klemmer: 

Godt nytt år til deg og, fine Rumlen :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du skal bli mamma til nr.2 FruN! :smilyblomst:

Jeg leste om det her for noen dager siden, og det var en stor og hyggelig overraskelse. Så fint å høre at Veslebolla har det bra og, så virker det som om du trives oppi grukkedalen. Tenker ofte på deg og skal følge skikkelig godt med i denne boka. :ac:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldrisur! :strix: Så hyggelig å se ditt blide åsyn her inne :jepp: Ja, tenk :overrasket: Jeg tror jeg snart begynner å venne meg til tanken!  Bare å følge med! :jepp: 

Grukkedalen :fnise: Det var også et navn, men morsomt var det :P Du (og andre gode folk her inne) er stadig i mine tanker og :jepp: Veldig rart å tenke på at flere av dere "møtte" jeg for over 5 år siden :overrasket: Det var denne tiden som fløy... :bond:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjent med dere alle, allerede i 2011. Så det begynner å bli en stund siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Severus skrev:

Ble kjent med dere alle, allerede i 2011. Så det begynner å bli en stund siden.

Absolutt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+2, og nå er ikke Lillebolle et embryo lengre, men et lite foster! :hoppe: 

Nå har jeg akkurat bestilt garn så jeg kan strikke pledd (Mor Signes babypledd/Nøstebarn) akkurat som til storesøster :jepp: Bare at ho fikk naturhvitt, og Lillebolle får okergult :fnise: 

Formen er stadig opp og ned, har hatt et par ålreite dager denne uka. Dessverre er ikke i dag en av de. Men fortsatt ingen oppkast, så er stadig fornøyd :) Imorra skal vi på grendemøte, så håper formen er passe da! 

Nå er det mindre enn en uke til lillemor er ett år! :overrasket: Tenk at det snart er ett år siden jeg halvt kranglet meg til å bli på sykehuset etter at jeg hadde fått inn ballongkateteret, og de ville sende meg hjem. Hjem-hjem gikk ikke, altfor langt. Og det var et skikkelig drittføre, så hadde ikke lyst til å måtte ta turen enda en gang dagen etter.. Fint det var lite folk på Føden da :ler: (Spørs om det skjer med nestemann :P) Men ut kom ho til slutt, 13 dager på overtid. Det er knapt noen som tror meg når jeg sier at jeg fortsatt ikke var lei, selv så mange dager over :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen til deg og den store lille jenta di.  :klappe:  Vi sitter her sikkert når hun skal konfirmeres også.
SAM_4659+(1).jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

balloons.gif 

Gratulere såååå masse med dagen til lille, fine frøkna, til deg søte, gravide mammafrue og hele resten av familien! 

Ha en riktig fin dag og god helg til dere. :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhhh er hun 1 år allerede?:lillesky:Gratulerer så myyyye med dagen! :nordvesta:

 

3029de40a06e010d99cdb6cdf0ad202a.jpg

Setter igjen litt bursdagsjordbær til den lille jubilanten :blomst: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Aldrisur skrev:

balloons.gif 

Gratulere såååå masse med dagen til lille, fine frøkna, til deg søte, gravide mammafrue og hele resten av familien! 

Ha en riktig fin dag og god helg til dere. :klemmer:

 

12 minutter siden, Rumle skrev:

Åhhh er hun 1 år allerede?:lillesky:Gratulerer så myyyye med dagen! :nordvesta:

 

3029de40a06e010d99cdb6cdf0ad202a.jpg

Setter igjen litt bursdagsjordbær til den lille jubilanten :blomst: 

Ballonger og jordbær med strø på :rodmer: Blir en skikkelig feiring dette her! Tusen takk :jepp: Og ja, Rumle, ett pr allerede!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, FruN skrev:

 

Ballonger og jordbær med strø på :rodmer: Blir en skikkelig feiring dette her! Tusen takk :jepp: Og ja, Rumle, ett pr allerede!

Så fort tiden går! :bond: 

 

Snart kommer hun innom her for å skrive med kg-tantene sine :ler: 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...