Gå til innhold

FruN og FamilieN


FruN

Anbefalte innlegg

Sant det. Ser jo det på pappa (selv om han ikke er direkte lenket til sengen). Men jeg ble glad for at vi fikk lagt oss til å sove igjen. Både mor og barn trengte det :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, mia83 skrev:

Jeg var oppe helt til kl 06 i går :opplyser:

Frivillig? :P 

Lillemor sov til halv 6 i dag, fikk beskjed om at det fortsatt var natta, ble lagt ned igjen og vi ble liggende til sju! :bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er, som alle, veldig spent på været imorra! Håper på opphold i det minste! Gleder meg til middagen vi skal ha da :ler: Røkt svinekam og stuede poteter :sikle: Og pavlova til dessert! :spise: 

Jeg synes det er litt morsomt med denne pavlovaen. Jeg fant oppskrift på den i en australsk kokebok på videregående (ca 2002), og siklet på den i flere år før jeg lagde den til dåpen til nevøen min i 2006. Stadig var det ingen som hadde fått med seg stort av denne desserten/kaka. Og nå er du nesten helt utenfor om du ikke har laget/smakt/vet hva det er :ler: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, det samme til dere @Aldrisur@mia83 og @SPOCA :jepp::flagg: 

Vi hadde en fin dag, selv om den gikk fryktelig fort! Vi startet rolig med frokost/brunsj hjemme hos mamma og pappa, sammen med broder'n og madammen, før vi dro avgårde for å se nevøene mine i tog (siste gang for eldstemann! Hvor er årene gått??:daane:). Så var det hjem igjen etter opplegget der, hvor vi koste oss med røkt svinekam og stuede poteter :sikle: Og pavlova til dessert, som halve Norge sikkert hadde :ler: Lillemor sov mye av dagen, men fikk med seg toget, spist bolle og fikk hilst på firmenningen sin :jepp: Prøvde til stadighet å stikke fra mora si og, her skulle det utforskes blant alle menneskene! :ler: 

I dag har det vært dugnad her, rydding av trær etc langs veien. Noe jeg ikke har bidratt stort til pga bekkenet, men ordnet til litt kaffe og moffeloffer :) Viktig med påfyll! Bekkenet fikk kjørt seg litt alikevel da, for det ble en del flying mellom huset og uthuset der jeg rigget til for pause :P Heldigvis var det bra vær, det hjelper på arbeidslysta! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten! Alt etter hvilken app man følger, er det 100 dager igjen til termin nå! :hoppe: (i følge PregLife er det 100 i dag, i følge Gravid og barn er det 100 dager imorra)

Ooog jeg har begynt å lekke litt fra puppen! Bare akkurat nok til en liten våt flekk, og ikke konstant, men fortsatt lekkasje! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å tippe under den 100-dagersgrensa! :hoppe: Er jo ikke så mange dagene siden jeg var under den heller, men jog oppdaget det ikke før jeg hadde 98 dager igjen. :fnise:

Jeg lekket aldri i første svangerskap, spent på om jeg gjør det denne gangen når jeg jo faktisk har ammet tidligere. Når sluttet du å amme? Lurer på om det kan ha noen sammenheng? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, juliane skrev:

Det er så deilig å tippe under den 100-dagersgrensa! :hoppe: Er jo ikke så mange dagene siden jeg var under den heller, men jog oppdaget det ikke før jeg hadde 98 dager igjen. :fnise:

Jeg lekket aldri i første svangerskap, spent på om jeg gjør det denne gangen når jeg jo faktisk har ammet tidligere. Når sluttet du å amme? Lurer på om det kan ha noen sammenheng? :klo:

Det gikk jo gradvis, men sluttet helt når ho var rundt 10mnd. Da var ho ikke veldig interessert i annet enn kosen en gang om dagen, i tillegg til at ho hadde fryktelig tørre bleier (kunne nesten hatt en bleie i et døgn..) Om det var så veldig viktig akkurat da, vet jeg ikke, men vi gikk nå over på mme til frokost og kveldsmat :) 

Det lakk litt i forrige svangerskap og. Ikke mye, men hadde vel innlegg i tilfelle, siden det var på vinteren :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, mia83 skrev:

Går det greit med bekkenet? :klem:

Det går opp og ned. Noen dager blir nærmest stillesittende (til å ha en passelig aktiv ett-åring i hus :fnise: ) og andre dager får jeg både handlet, vasket klær og gjort annet forefallende husarbeid :jepp: Det er ubehagelig/vondt å snu seg i senga da, skulle gjerne ha greid å ligge rolig :fnise: Går til fysio en gang i uka, og tenkte jeg skulle snakke med legen om noen form for sykemelding eller hva det skulle vært.. Er ihvertfall ikke i form til å skulle vært i jobb om jeg hadde en :sjenert: Så vet ikke helt hva NAV plutselig finner ut av om jeg ikke er aktiv nok jobbsøker for de.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan vel være greit å ha en sykemelding å skilte med hvis NAV skulle slå seg vrang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...