Gå til innhold

FruN og FamilieN


FruN

Anbefalte innlegg

Hei! 

FruN her, og dette er min dagbok om løst og fast, hverdag og tanker og sikkert en kake eller to :fnise: 

Litt om oss; Jeg og HerrN har vært gift siden oktober 2011, bor i "dalstrøka innafor" i et hus som vi gjør et forsøk på å få pusset opp :) I januar 2016 fikk vi ei jente, og i august 2017 kom lillebror. HerrN har også tvillinger fra et forhold i tenårene. Ellers bor det en nymfeparakitt, en undulat og to katter her :) 

Vil du være med så heng på :) 

Endret av FruN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, jeg blir gjerne med jeg også og er den første til å si at det er en gutt denne gangen,
så vet dere det...men ser at dere allerede har en blå vogn i indikatoren der,
så da er det i boks da.     :lur: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stefaren min når stesøskene mine var små, så skrudde han opp en lysbryter på veggen i pefekt strekke/stå høyde for ungene. Den var ikke koblet til strøm, men de hadde noe å trykke på. Å unger elsker å trykke og repitere ting, en ting som man ikke tenker på var mye morsommere enn allskens leker. Bare et tips når frk begynner å strekke seg og trykke på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Severus skrev:

Stefaren min når stesøskene mine var små, så skrudde han opp en lysbryter på veggen i pefekt strekke/stå høyde for ungene. Den var ikke koblet til strøm, men de hadde noe å trykke på. Å unger elsker å trykke og repitere ting, en ting som man ikke tenker på var mye morsommere enn allskens leker. Bare et tips når frk begynner å strekke seg og trykke på ting.

Takk for tipset, det var nok morsomt! :ler: 

:vinke: Hoppe og Jack! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt er det lite som har skjedd her. Heldigvis, kanskje :P Formen er fin, men kan plutselig bli utslitt. Så jeg prøver å ta det litt med ro :) Har fått bestilt tid til første kontroll i dag da :) 

Nå sitter jeg og ser på Reisen til julestjernen, den nye. Og så langt...den er ikke dårlig, men synes det er synd at det er så svart/hvitt.. Men gode skuespillere, kostymer og kulisser :jepp: 

Hei Rumle! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.12.2016 den 13.02, Hoppetaujenta skrev:

Takk, jeg blir gjerne med jeg også og er den første til å si at det er en gutt denne gangen,
så vet dere det...men ser at dere allerede har en blå vogn i indikatoren der,
så da er det i boks da
.     :lur: 

Det var den som jeg likte best sammen med bakgrunnen :ler: Så vi får nå se da :lur: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, Jacklost skrev:

Gratulerer med overstått FruN :) Håper du fikk en fin bursdag :)

Takk, takk @Jacklost :) Det var en hyggelig, ganske ordinær dag. Skal feires ordentlig sammen med lillemors bursdag i januar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...