Gå til innhold

Supersols treningsdagbok.


Gjest Supersol

Anbefalte innlegg

Gjest Supersol
På Saturday, January 07, 2017 den 6.20, Svinepels skrev:

Blir du noe slankere?

Det blir jeg, for jeg går på en diett i tilleg. Har fått av meg nesten 10 kg siden slutten av november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hadde vært veldig gøy å lese hva du gjør hver gang, hvordan fremgangen er, hvilke øvelser og sånn, så jeg kan følge prosessen! :) Når du har gått ned så mye er det jo spennende å lese om det i dagboka for å få inspirasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
På Tuesday, January 24, 2017 den 11.18, Rainbow skrev:

Hadde vært veldig gøy å lese hva du gjør hver gang, hvordan fremgangen er, hvilke øvelser og sånn, så jeg kan følge prosessen! :) Når du har gått ned så mye er det jo spennende å lese om det i dagboka for å få inspirasjon. :)

Trener tredemølle og apparatøvelser en time hver dag. Spiste mye laks,grønnsaksblanding, makrell i tomat, knekkebrød, kokt skinke, lett gulost og tomat når jeg begynte og nesten fram til nå, men har begynt å spise Fjordland og frysepizza nå, men holder kalorigrensa mi som er for lav til å nevne her inne siden den bryter med retningslinjene. 

Trener markløft og mageøvelser på apparatene blant annet. Vet ikke hva alle øvelsene heter. :)

Fikk ikke trent i dag for skeiet ut med hvitvin i går, men klarte å holde kalorigrensa da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Supersol

Dag 31,32,33,34 og 35 gjennomført. Fikk ikke trent i dag for jeg var så dum og drakk en flaske hvitvin i går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
På Tuesday, January 24, 2017 den 11.18, Rainbow skrev:

Hadde vært veldig gøy å lese hva du gjør hver gang, hvordan fremgangen er, hvilke øvelser og sånn, så jeg kan følge prosessen! :) Når du har gått ned så mye er det jo spennende å lese om det i dagboka for å få inspirasjon. :)

Veier 67 kilo nå forresten og de to siste kiloene som er igjen til jeg når normalvekt sitter klistret på meg føles det som.

Kan hende jeg bør trene mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol

Dagboka er jo egentlig slutt nå for den skulle bare vare i 35 dager, men jeg kjører på litt til for det er to kilo igjen. Meningen var at jeg skulle veie 65 kilo nå, men vekta står fortsatt på 67. Håper kiloene glir av i løpet av et par uker ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol

Endelig visste vekta 65 kg så er ikke lenger overvektig :nordvesta:

Har trent hver dag nesten, med unntak av ett par ganger hvor jeg var stuptrøtt og sov 12 timer i strekk.

Avslutter treningsdagboka nå, men kommer til å fortsette å trene hver dag. Har årsmedlemskap så kommer til å trene hver dag til medlemskapet går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...