Gå til innhold

"12 kjendiser flytter inn på farmen-gården", TV2


Aamu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, visningsnamn skrev:

:pasha:

Skal dette foregå like lenge og på samme måte som vanlig Farmen, eller er det en slags kortversjon?

Nei, det varer i 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant hele Norge baker eller noe.  Kakekrigen?  Har idas fristelser på tv og blogger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, lunalee skrev:

Hvem er hun Ida som var på GMN nå? Kan umulig være sååå stor kjendis...

Hun vant første sesong av Hele Norge Baker på TV3. Hun var i finalen sammen med blant annet annebrith.no :)

Har ett bakeprogram "Idas Fristelser" på TV6 tror jeg. Og blogger om baking og mat.
Veldig flink syns jeg, men kanskje ingen kjempe kjendis akkurat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kjendiser er helt ukjente for meg... Kjente bare igjen Aylar og Petter fra Paradise.. Resten aner jeg ikke hvem er :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Orientalsk skrev:

Norske kjendiser er helt ukjente for meg... Kjente bare igjen Aylar og Petter fra Paradise.. Resten aner jeg ikke hvem er :/

Du vet ikke hvem vendela kirsebom eller jarl goli er? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er ekstremt imponert over våre kjendiser! Hadde aldri trodd de skulle være så flinke!

Men hun Kari håper jeg går ut! Ingen der har problemer med hverandre og alle gjør hva de kan og mye mer! Men hver gang hun åpner munnen, kommer det bare eder og galle. Jeg liker ikke Aylar noe spesielt, men at hun ble fremstilt som lat pga Kari var bare dumt. Alle som maler, spiller puslespill, strikker, eller andre ting vet at man ikke får noe godt resultat hvis du skal ha pauser hvert 5min... man lever seg jo inn i det. Dårlig gjort å si hun gjorde minst siden hun bare satt inne, hadde jeg vært henne, hadde jeg bedt alle som sa slikt om å prøve selv 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om at diskusjonen om selve TV-programmet skal tas i underforumet Tv og film, og ikke her på Rampelyset.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Aylar virker som en utrolig barnslig og irriterende person. Ikke fan av Kari heller, men synes Aylar er enda mer irriterende 😡😡!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Edie skrev:

Minner om at diskusjonen om selve TV-programmet skal tas i underforumet Tv og film, og ikke her på Rampelyset.

Edie, mod.

Hvilken rolle spiller det egentlig? 😂😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sol79 skrev:

Hvilken rolle spiller det egentlig? 😂😂😂

Rampelyset er for

Sitat

Diskusjon om kjendiser, bloggere og andre som er i rampelyset.

Tv og film:

Sitat

Har du nylig sett en god film, eller gleder du deg til neste sesong av noe? Diskuter tv-høydepunkter i alle mulige sjangere!

Det oppfordres alltid til å svare på hovedinnlegg i tråder og ikke spore av fra det. I tillegg så treffer man større og riktig målgruppe ved å diskutere saker i de underfora saken tilhører.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Shery skrev:

Se for dere Vendela og Lote Pus som årets kjendispar 2017.......det hadde vært utrolig kult😁

Ikke så kult med tanke på at han har samboer og 3 barn. De er et morsomt vennepar da, viser at det ikke alltid er like barn som leker best. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Shery skrev:

Enig, det er ikke kult! Jeg var ikke klar over det....

Enig i at det hadde vært morsomt om de begge var single da. Hyggelig å se når så ulike personligheter finner hverandre. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...