Gå til innhold

"12 kjendiser flytter inn på farmen-gården", TV2


Aamu

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose
1 time siden, antbug skrev:

Jeg er virkelig dårlig på kjendiser, altså. Jeg kjenner igjen ca like mange som ts, men jeg så presentasjonen i går og føler meg litt klokere nå.  Morsomme folk. Hun blonde bloggeren som ser ut som en babe, men så kommer det fram at hun synes det er bortkastet tid å vaske seg etter bare en uke. Huh..? Og Lothepus(dummeste kallenavnet jeg noen gang har hørt på en gammel rynkete gubbe), som er så macho at han nekter å vaske klærne sine og heller går rundt og stinker hvis han da ikke får Jarl Goli til å gjøre det for seg. Kari Jaquesson virker enda mer grinete og sinna enn jeg våget håpe på, og det ser ut som Aylar allerede har begynt å oppføre seg som en trassig tenåring. Dette lover godt! :) 

Fy faen! Sikkert ikke noe strammere i huden du da..Eller blir. Så pass deg med å kalle andre rynkete. Andre på hans alder ser ofte mye gamlere ut. De som ikke passer på seg selv! Å bare så du vet det så skal ekte mannfolk være macho og ikke femidotter!

Ja jeg forsvarer den verdige vinneren👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Dette er vel kanskje D-kjendiser eller E-kjendiser.     

 Og så blir de med på slikt tull, i håp om å bli "oppgradert" til C-kjendiser?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.12.2016 den 9.08, Aamu skrev:

 

Han teite tufsen fra fjorden cowboys?

 

Jeg gleder meg til og følge med og håper virkelig Lothepus vinner...

Hun kari j kan du få gratis av meg 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk hvem alle er, men på den andre siden vet jeg svært lite om alle sammen. Farmen er en hard og tøff opplevelse, og det er nok ingen A-kjendiser, som "har alt", som ønsker å utsette seg selv for dette. Alle deltakerne vil mest sannsynlig bli mer kjente etter dette. Blir i hvert fall spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Happy_Face skrev:

 Dette er vel kanskje D-kjendiser eller E-kjendiser.     

 Og så blir de med på slikt tull, i håp om å bli "oppgradert" til C-kjendiser?

D kjendiser? Synes absolutt at farmen fikk betraktelig mer kjente kjendiser enn det andre "kjendis-reality" program har klart å lokke til seg. 

Vet noen hva premien er i denne utgaven? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.12.2016 den 19.09, Dlarah skrev:

D kjendiser? Synes absolutt at farmen fikk betraktelig mer kjente kjendiser enn det andre "kjendis-reality" program har klart å lokke til seg. 

Vet noen hva premien er i denne utgaven? 

2. Januar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
På 22.12.2016 den 21.43, Bootyhunter skrev:

Unnskyld meg men jeg ser hva som står der altså! Han er tross alt den beste av alle der! Må vinne hele driten :hoppendeglad:

Er det noen som er en teit tufs så er det han fra paradise hotell. Snakk om å være jålete. 

Hehe, ser at han beskriver Petter Pilgaard som en som har "surra rundt i Oslo hele livet" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.12.2016 den 11.17, Linnpinn9 skrev:

Kjente igjen få av de. Blir for dumt å kalle dette for kjendis Farmen. 

Meningen er vel at det skal være kjendiser fra flere epoker, så de fleste kan kjenne igjen noen. ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 time siden, chisandra skrev:

Hehe, ser at han beskriver Petter Pilgaard som en som har "surra rundt i Oslo hele livet" :)

Det er nok sant det😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Noen som vet hvilke støvler de bruker på disse bildene? (Akkurat noe sånt som jeg er på jakt etter) (Produktplassering hjelper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...