Gå til innhold

"12 kjendiser flytter inn på farmen-gården", TV2


Aamu

Anbefalte innlegg

Det står det, med et svært bilde på forsiden. Jeg vet hvem 6 stk er. Kjendiser? Er det bare jeg som ikke følger med på hvem som er så heldige av å få den store æren av å bli kalt norsk kjendis? 

Kjenner igjen:

Hu derre fitness/helsedama.. kari J? 

Bakeida?

Han derre fra paradise hotel?

Han teite tufsen fra fjorden cowboys?

vendela kirseblom eller hva søren hun heter

og aylar. 

 

Er det unormalt å ikke vite hvem de resterende 6 stk er? Hva har de gjort for Norge? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det sånn, jeg kjente kun igjen Aylar, Kari, Petter, Vendela og Gaute Grøtta Grav. Han er vel den største kjendisen av de... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente igjen alle, kanskje meg det er no galt med da😂😂😂😂 synes det så veldig underholdende ut, gleder meg til det begynner 😂😂😂

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Emilim skrev:

Jeg kjente igjen alle, kanskje meg det er no galt med da😂😂😂😂 synes det så veldig underholdende ut, gleder meg til det begynner 😂😂😂

Da er vi 2 som det er noe galt med.:fnise:....Gleder meg også til det begynner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Emilim skrev:

Jeg kjente igjen alle, kanskje meg det er no galt med da😂😂😂😂 synes det så veldig underholdende ut, gleder meg til det begynner 😂😂😂

Samme her!! 😂 Gleder meg så syyyyykt til å se Lothepus (Leif Einar) sammen med "byfolka". 😂😂 Heier på han og Lavrans Solli !! 👏🏼👏🏼👏🏼

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
3 timer siden, Emilim skrev:

Jeg kjente igjen alle, kanskje meg det er no galt med da😂😂😂😂 synes det så veldig underholdende ut, gleder meg til det begynner 😂😂😂

Jeg gleder meg også. Det var et par stykker jeg aldri hadde hørt om, men det betyr ikke at de ikke er kjente, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente igjen alle. Oppvokst med Portveien 2, så det blir kjekt å se han igjen. Han Jarl holder seg godt forresten.

Tore fra Sofa/skal vi danse og Tonje (blogger) er vel minst kjent, men de blir sikkert underholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
13 timer siden, Aamu skrev:

Han teite tufsen fra fjorden cowboys?

Unnskyld meg men jeg ser hva som står der altså! Han er tross alt den beste av alle der! Må vinne hele driten :hoppendeglad:

Er det noen som er en teit tufs så er det han fra paradise hotell. Snakk om å være jålete. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Unnskyld meg men jeg ser hva som står der altså! Han er tross alt den beste av alle der! Må finne hele driten :hoppendeglad:

Er det noen som er en teit tufs så er det han fra paradise hotell. Snakk om å være jålete. 

Castingen er vel meget bevisst. Finne deltagere som er veeeeeldig forskjellige. Det kan skape mange morsomme situasjoner og en del drama.

Ville du foretrukket at de var mest mulig like?

Endret av pantertante
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose
10 minutter siden, pantertante skrev:

Castingen er vel meget bevisst. Finne deltagere som er veeeeeldig forskjellige. Det kan skape mange morsomme situasjoner og en del drama.

Ville du foretrukket at de var mest mulig like?

Nei så klart ikke. Morsomt å se fisefine menn og kvinner som kanskje ikke liker å få så mye dritt under fingrene sine også altså. Drama må til. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Nei så klart ikke. Morsomt å se fisefine menn og kvinner som kanskje ikke liker å få så mye dritt under fingrene sine også altså. Drama må til. 

Ja, det er vel en del av konseptet.

Nå kan jo noen av disse "fisefine" overraske også. Man vet aldri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om at rampelyset er et underforum for

Sitat

Diskusjon om kjendiser, bloggere og andre som er i rampelyset.

Diskusjon om tv-programmet kan tas i underforumet Tv og film.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig dårlig på kjendiser, altså. Jeg kjenner igjen ca like mange som ts, men jeg så presentasjonen i går og føler meg litt klokere nå.  Morsomme folk. Hun blonde bloggeren som ser ut som en babe, men så kommer det fram at hun synes det er bortkastet tid å vaske seg etter bare en uke. Huh..? Og Lothepus(dummeste kallenavnet jeg noen gang har hørt på en gammel rynkete gubbe), som er så macho at han nekter å vaske klærne sine og heller går rundt og stinker hvis han da ikke får Jarl Goli til å gjøre det for seg. Kari Jaquesson virker enda mer grinete og sinna enn jeg våget håpe på, og det ser ut som Aylar allerede har begynt å oppføre seg som en trassig tenåring. Dette lover godt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...