Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Takk for invitasjon. :goodbye:Tar gjerne noe varmt å drikke og soft lounge music. 

Artig at du stikker innom :hallo:  Her i nattklubben risikerer du at det er selvbetjening :nigo: også innenfor åpningstidene.

Og her noe varm drikke: Mandelmelkbasert chai latte:

7H8A1957-11.jpg&f=1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

:tommelopp: Flink og trivelig nestsjef i denne tråden.

Enig! :enig: Jeg har egentlig forfremmet henne til daglig leder (hun bare vet det ikke selv  :lur:  )

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zenobia skrev:

Artig at du stikker innom :hallo:  Her i nattklubben risikerer du at det er selvbetjening :nigo: også innenfor åpningstidene.

Og her noe varm drikke: Mandelmelkbasert chai latte:

7H8A1957-11.jpg&f=1

Tusen takk 💜

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere fine! Her er studioversjonen av Bowie-låta jeg postet igår. Veldig bra den og. :romeo:  En av mine favoritter nå om dagen. Spiller skikkelig høyt med høreklokker så jeg ikke skremmer kattene. Selv om de liker musikken min, hehe. :nigo: Men høy musikk er jo ikke noe for små katter. :pasha:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Salka skrev:

Hei, dere fine! Her er studioversjonen av Bowie-låta jeg postet igår. Veldig bra den og. :romeo:  En av mine favoritter nå om dagen. Spiller skikkelig høyt med høreklokker så jeg ikke skremmer kattene. Selv om de liker musikken min, hehe. :nigo: Men høy musikk er jo ikke noe for små katter. :pasha:

 

Må høre den, selv om den er bråkete og jeg ikke forstår engelsk særlig godt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fagus skrev:

Må høre den, selv om den er bråkete og jeg ikke forstår engelsk særlig godt. 

Syns du den er bråkete? Syns den er ganske rolig jeg uten å være ballade liksom. Merkelig hvor forskjellig man oppfatter musikk. Men håper du likte den. :) Hva slags musikk liker du da? Det fine med musikk er at hvis du ikke er så opptatt av teksten gjør det ikke så mye at du ikke kan språket så godt. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Jeg også. Musikken hans er fantastisk, stemmen hans er fantastisk og han hadde en unik evne til å fornye seg. Fine, fine mannen. Idag er det to år siden han døde. :hjerte: David Bowie er det artistdødsfallet som har gått mest inn på meg. Jeg savner han virkelig, men musikken hans lever heldigvis evig. :hjerte: :dagens-rose:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare rydder, vasker og lufter litt her i tråden mens dere diskuterer viktige saker. Jeg liker også Bowie. 
Takk og pris at han lever videre med lyd og klipp på nett. 

18 timer siden, Zenobia skrev:

Her i nattklubben risikerer du at det er selvbetjening også innenfor åpningstidene.

Det er et sikkert tegn på at de besøkende blir stolt på 100%. :jepp: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@Zenobia se hva som dukket opp på  "Your top songs 2017" listen min!

(mener det var du som kon med tipset)

:laugh:  Riktig, det! Er nok ganske høyt oppe på min også. Men jeg vet ikke hvor den listen ligger hen? Må jeg logge inn på nett-Spotify?

@Salka Bra du fant studioversjonen, likte den bedre :digge:

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg bare rydder, vasker og lufter litt her i tråden mens dere diskuterer viktige saker. Jeg liker også Bowie. 
Takk og pris at han lever videre med lyd og klipp på nett. 

Det er et sikkert tegn på at de besøkende blir stolt på 100%. :jepp: 

Herlig, Hoppe! Bra du svinger innom med vaskefilla. Og det som er så fint med klientellet her, er nettopp at de er så lettvinte å ha med å gjøre :nigo: Har ikke sett @Fagus her før; :hallo: ; trivelig at du stikker innom :kghjerte:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Listen er personlig (autogenerert av Spotify) basert på hva en spilte mest (antagelse) i 2017. Så har du Spotify har du nok din egen liste.

Denne finnes også på listen min og passer som kommentar til alle som IKKE oppfører seg i KG baren! :opplyser:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 15.55, Dr. A. Kula skrev:

Listen er personlig (autogenerert av Spotify) basert på hva en spilte mest (antagelse) i 2017. Så har du Spotify har du nok din egen liste.

 

Jeg finner den ikke :vetikke:  Har Spotify på PC. Skal listen komme i venstre sidepanel? Eller hvor i Spotify finner jeg den?

Jeg er nysgjerrig på hva den viser :hoppe:

Heyy!! Nå fant jeg den! Brukte søkefeltet.

Endret av Zenobia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

 

Hei Daryl Dixon :vinke: Tusen takk for fin musikk :blomst: Har du ønske om drikke?

 

1 minutt siden, Rumle skrev:

:vinke: er det flere torsdags-cocktails igjen her inne? :nigo:

 

 

Hei Rumle :vinke: Værsågod :blomst:
coctail_by_digitalwideresource-d4zc6if.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...