Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Å tenne på at andre er desperate i negativ forstand virker ikke akkurat som en god egenskap. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Stort pluss om han også er jomfru. Føler meg litt mer spesiell når han ikke springer rundt og puler på "alle" :) 

Anonymkode: ae408...62c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det litt i teorien, men fikk helt noia av å være livets høydepunkt hos noen som ikke betyr noen verdens ting for meg.

Anonymkode: bdf5c...9af

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri tenkt på det og tenner overhodet ikke på det. Medlidenhetssex mer generelt har jeg alltid unngått, men vet fra venninner hvor vanlig det er. Noe ekkelt ved at morsinstinktet har en finger med i spillet i senga synes jeg...

Anonymkode: bcd9d...d64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likte det litt i teorien, men fikk helt noia av å være livets høydepunkt hos noen som ikke betyr noen verdens ting for meg.

Anonymkode: bdf5c...9af

Samme her. Prostitusjon fungerer bedre for min del, det gir klarere linjer på hvor vi begge står, og ender ikke så lett opp med besettelse fra den andre siden.

Anonymkode: 150b1...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Å gi ut sex som veldedighet eier jeg litt for mye selvrespekt for å gjøre.
Kan ikke denne desperate mannen finne en like desperat dame? Eller er han alt for opphengt i utseende at han må ha en dame som er modellpen når han selv ser ut som ett takras?

Anonymkode: 18943...97d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tenk hvor glad denne personen ville blitt, og hvor vanvittig mye selvtilliten ville økt. Spesielt hvis det var deg som tok kontakt med han, du var ei digg dame og han var helt middels. "

Kanskje du hadde hatt bedre suksess hvis du ikke hadde så høye krav? Just saying.

Anonymkode: 6f285...2fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei, jeg gjorde det faktisk en gang og aldri mer. Var ekkelt, og jeg angrer på det. Jeg skal aldri mer ha sex med en jeg ikke tenner på og har lyst på å ha sex med. 

Anonymkode: 91ac9...ae9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg klarer ikke å ha sex med noen jeg ikke tenner på. Og desperate gutter er sykt turn off for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne aldri tent på en fyr som omtaler seg selv som taper. Uavhengig av hvorfor.

Anonymkode: ec8cd...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil ikke ha sex med noen for å tilfredstille bare den andre parten.

Det spiller ingen rolle om det er fordi han ikke får damer eller får så mange at han føler det er hans rett og bruke andre til sex.

Begge deler føles som prostitusjon. 

Anonymkode: 80782...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Syns det er vanskelig nok å finne noen som helst jeg kunne tenkt meg. Er altfor kresen, og ikke drikker jeg heller. Så ingen barmhjertighet fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, mann_86 skrev:

Tenner du på tanken å ha sex med en mann som er høyst desperat, og ikke som ikke har noen suksess hva gjelder partnere og sex? Som føler han er en taper, og aldri vil få ei dame igjen.

Tenk hvor glad denne personen ville blitt, og hvor vanvittig mye selvtilliten ville økt. Spesielt hvis det var deg som tok kontakt med han, du var ei digg dame og han var helt middels.

Er det noe du har tenkt på noen gang?

Syns det er ganske dårlig stil å se ned på mennesker på denne måten. Jepps, man gjør det dersom man mener at man må tilby sex og selskap til en som er helt "middels" fordi du antar at vedkommende ikke kan få seg noe. Det forteller litt om et menneskesyn som er mer "taper" enn noe som helst annet som er beskrevet i innlegget ditt. 

Har lite sans for at andre mennesker setter seg høyere enn andre, uansett fjollete grunn. 

Jeg tenker heller på mennesker med respekt og interesse i stedet for med overlegenhet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...