Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker det veldig godt, men det er individuelt hvor godt kvinner liker det. Og man liker ulike teknikker også, tror jeg. Så her må du spørre litt og prøve deg fram :)

Anonymkode: 8a1ef...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er høyst individuelt! Og mange kvinner faker og tør ikke å fortelle hvordan de vil ha det så det kan være vanskelig! Selv må jeg slikkes eller at klitoris stimuleres med fingrene for å få orgasme. Man hører jo ofte om disse kvinnene som kommer bare de knulles i ti sekunder og man blir lei seg og usikker selv, det kan være vanskelig å våge å vise en partner hva man faktisk trenger.

Anonymkode: fb7e6...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les kroppsspråket hennes. Hvis jeg skyver underlivet nærmere munnen hans vil jeg ha mer hardhendt slikking og hvis jeg skyver meg vekk betyr det at han er for hardhendt. Personlig liker jeg at han slikker og suger over hele musa, også inni vagina. Ikke direkte på klitoris med mindre jeg er superkåt, men det er nok veldig individuelt, jeg er så følsom der. Hvis jeg er stille, kjeder jeg meg. Hvis jeg stønner og kommer med koselyser så betyr det at det er deilig, og vil ha mer av det han allerede gjør.

Anonymkode: 04d14...b16

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig individuelt. 

Men, du kan komme borti f.eks tre damer som liker det på samme måte før du kanskje møter på ei som ønsker det annerledes, og det er like vanlig allikevel.

Noen liker litt hardhendt behandling og ru tunge, sutte på klitoris osv. Mens noen er veldig følsomme og får vondt. 

Og så kan samme dama like forskjellig også alt etter hvor hun er i syklusen, noen dager kan hun være mer følsom enn andre dager. 

 

Anonymkode: 2ef09...675

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker absolutt ikke vilt og lidenskapelig! Liker det kjempesakte, mykt og forsiktig. Ikke noen forstyrrende elementer som fingring samtidig. Ikke så stor variasjon, men ca den samme bevegelsen hele tiden. Gjerne litt suging, og litt småpauser slik at jeg rekker å kjenne på at jeg vil ha mer.

 

Anonymkode: 0740d...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker absolutt ikke vilt og lidenskapelig! Liker det kjempesakte, mykt og forsiktig. Ikke noen forstyrrende elementer som fingring samtidig. Ikke så stor variasjon, men ca den samme bevegelsen hele tiden. Gjerne litt suging, og litt småpauser slik at jeg rekker å kjenne på at jeg vil ha mer.

 

Anonymkode: 0740d...f84

...mens jeg er totalt motsatt. :ler: Fingring samtidig er toppers, og småpauser er fy. Jeg liker sånn type alfabetet eller sirkler der nede, ikke bare opp og ned-slikking.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Kanskje fordi de som har slikket meg har vært elendige. Jeg vet ikke, men deilig er det ikke. Jeg foretrekker ikke å bli slikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2016 den 14.02, kattepusen skrev:

.

 

På 19.12.2016 den 14.05, smalls skrev:

 

Endret av mann_86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker alt fra varsom slikking til at han klyper meg i klitoris. Men jeg hater-hater-hater at han slikker inni skjeden. Vet ikke hvorfor, men det er så utrolig turn-off den følelsen. Pikk eller fingre derimot går helt greit å putte inn. 

Anonymkode: 17302...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, mann_86 skrev:

 

Fair enough, men nå spør jeg ikke dere da:)

Kanskje ikke, men er greit å vite likevel. Sånn at du ikke blir sur om noen ber deg ikke stikke dem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er utrolig individuelt dette. Selv foretrekker jeg at tunga kun fokuserer på klitoris og at bevegelsen er rytmisk, ellers går det ikke. Kan varme opp med andre ting selvfølgelig, men skal jeg komme må det skje akkurat sånn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som å spørre hva favoritt-middagsretten til folk er!

Anonymkode: 9e645...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker best at klitoris slikkes mens jeg fingres. Ds kommer jeg fort og mye 😊

Anonymkode: e9b28...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er helt utrolig forskjellige. Det som etter min erfaring funker best er å gjøre det JEG liker fordi JEG har lyst til det. Aldri i verden om jeg hadde slikket fitte om jeg hadde måttet gjøre det sånn eller sånn.

De får enten nyte det eller takke nei.

Anonymkode: 6a846...7f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...