Gå til innhold

Verdens farligste byer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, NatalieA skrev:

Verste jeg har opplevd var i Oslo i Norge, av alle byer. I Oslo var det narkomane åpentlyst overalt. Pluss så opplevde jeg og de som jeg dro med en ganske ubehagelig episode der som jeg aldri kommer til å glemme. 

Har aldri opplevd noe ubehagelig i utlenlandske byer. 

Norge? 

Anonymkode: 0fa95...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Norge? 

Anonymkode: 0fa95...e7d

Ja. En utenlandsk mann i Oslo forsøkte å dra med seg et mindreårig barn jeg hadde med meg. Var ikke noe grei opplevelse. Mye narkomane var det også. Ganske ubehagelig. Oslo i Norge av alle byer! 

Endret av NatalieA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NatalieA skrev:

Ja. En utenlandsk mann i Oslo forsøkte å dra med seg et mindreårig barn jeg hadde med meg. Var ikke noe grei opplevelse. Mye narkomane var det også. Ganske ubehagelig. Oslo i Norge av alle byer! 

Var det i vest eller østoslo? Eller hvor i oslo.

så grusomt, hva gjorde du?

Anonymkode: 0fa95...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det i vest eller østoslo? Eller hvor i oslo.

så grusomt, hva gjorde du?

Anonymkode: 0fa95...e7d

Dette skjedde like ved Oslo S. Vi fikk varslet folk om det. Fyren stakk av. Ungene ble redd å være i Oslo etter det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NatalieA skrev:

Dette skjedde like ved Oslo S. Vi fikk varslet folk om det. Fyren stakk av. Ungene ble redd å være i Oslo etter det. 

Er det lenge siden?

Anonymkode: 0fa95...e7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det lenge siden?

Anonymkode: 0fa95...e7d

Dette skjedde i starten av 2012. 5 år siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, strynejenta skrev:

Stryn, Sogn og Fjordane. Her er det masse rabiate sauder som vil bite deg :(

Sauder biter ikke.

Anonymkode: 76ed7...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roma. Farlig for lommeboka, da lommetyvene er i verdensklasse. Ellers en veldig trygg by har jeg inntrykk av.

Men ble overfalt på Mauritius ikke langt fra hotellet, husker ikke hva det het der, men det  var på østkysten. Jeg gikk en tur alene langs stranda, og på et sted der det ikke var andre akkurat da kom det to menn løpende oppe fra veien og hadde vel tenkt å voldta meg, for de tok tak i meg og holdt meg fast. Heldigvis kom det akkurat et par gående et stykke borte, så de løp avgårde igjen. Veldig ekkelt. Jeg sa fra til hotelldirektøren men han bare avfeide det og mente de ikke hadde noe vondt i sinne.

Anonymkode: 76ed7...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, December 24, 2016 den 18.49, Mari Y skrev:

Akkurat nå kom Cape Town 'voldtektsbyen' opp i hodet. I Sør- Afrika. 

Hmm hva med Oslo?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, December 25, 2016 den 13.25, AnonymBruker skrev:

Beijing.

Du dør av lufta lenge før du rekker å bli skutt av noen.

Anonymkode: 4c3cb...547

Jeg ble ikke syk etter en uke i Beijing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Maleficenta skrev:

Hmm hva med Oslo?...

Nei, det tror jeg er langt ifra. Det skjer jo her, også, men i verdenssammenheng blir nok en annen sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Mari Y skrev:

Nei, det tror jeg er langt ifra. Det skjer jo her, også, men i verdenssammenheng blir nok en annen sak. 

Jojo men oslo er likevel ikke en trygg by å gå alene på kveldstid i. Mye dritt som skjer i oslo. Det at det blir smårusk i verdenssammenheng er kun fordi norge er et så lite land. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
På 30.1.2017 den 16.14, lurven skrev:

sør amerikanske byer og land er vel å regne som de farligste...

 

har jeg hørt

Ja en skal. ta litt hensyn, og ikke gå lugubre sreder på kvelden. Ellers passe på tingene sine. Lagos er litt spooky vil jeg si. Også de store byene i de fattigste landene Latin amerika. Kingston er og litt spooky. Men det henger litt sammen med at det er fattige som stjeler for det daglige brød. Tenk et land som ikke har tilbudt skole i 25 år. Det  blir ganske ille da. Hilsen fra Sorocaba.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Naturgutten 95 skrev:

Alle byer er potensielt farlige

Det er sant, men det er mindre risio få å bli overfalt eller robbet noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg reist så veldig mye i livet, men jeg har bodd flere år i England og vært i de fleste storbyene der. Blant annet sent på natterstid iført kort kjole, og beveget meg fra A til B. Samme med Tel Aviv i Israel.

Verste byen? Oslo!!! Jeg føler meg rett og slett ikke trygg i Oslo. :icon_frown: Har skikkelig mange dårlige opplevelser derfra, kun som vitne utrolig nok.

Det virker som mange storbyer er opptatt av turisme og sikkerhet, men i Oslo flyter søppelet til overflaten, og jeg puster lettet ut når jeg drar derfra.

Anonymkode: 357dd...8d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke jeg reist så veldig mye i livet, men jeg har bodd flere år i England og vært i de fleste storbyene der. Blant annet sent på natterstid iført kort kjole, og beveget meg fra A til B. Samme med Tel Aviv i Israel.

Verste byen? Oslo!!! Jeg føler meg rett og slett ikke trygg i Oslo. :icon_frown: Har skikkelig mange dårlige opplevelser derfra, kun som vitne utrolig nok.

Det virker som mange storbyer er opptatt av turisme og sikkerhet, men i Oslo flyter søppelet til overflaten, og jeg puster lettet ut når jeg drar derfra.

Anonymkode: 357dd...8d4

Er enog at Oslo er spooky, desverre. Det hjelper ikke med det triste synet med alle dop vraka som raver rundt, samme i  bergen. Merkelig at en blir tilbudt dop oftere enn i london.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...