Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

Hun fant ut at *elsk deg selv uansett størrelse* var et bedre konsept! Ja man skal være glad i seg selv, men å fremme overvekt er ingen god løsning.

Helt enig, og det er merkelig å se at Kamille er med på opplegget hennes og hyller henne...Trodde Kamille var seriøse jeg men så feil kan man ta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, og det er merkelig å se at Kamille er med på opplegget hennes og hyller henne...Trodde Kamille var seriøse jeg men så feil kan man ta!

 

Tror nok Kamille har sett at det er et stort "hull" i magasiner når det kommer til konseptet "ekte kropper". Med å markedsføre seg som et magasin for den gjennomsnittlig kvinnen i gata så når de nok frem til mange. Veldig mange tror HD er den hu fremstiller seg på bloggen og da tviler jeg på at Kamille bryr seg om det andre hun har gjort, dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er såååå irriterende at HD sier at BMI er tull. BMI kan kanskje være misvisende om man er lett overvektig eller har veldig mye muskler. Men når det gjelder henne burde BMIen hennes være et stort varsko om at helsa hennes står i fare.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker at hun karakteriserer endring av domenet fra .com til .no for en endring og sjanse man bare må ta.

Dette ble best oppsummert av TegneHanne, som når det var snakk om boken hennes sa at hun ikke skulle annonsere hvert eneste innfall hun fikk offentlig, og kategoriserte bloggere som Trine Grung som noen som hadde "VG-desken på hurtigtast rett ved siden drømmedagboken". Sånn har jo Helene også operert, der hun har snakket om "spennende planer og prosjekter som er rett rundt hjørnet" for ikke snakke om de uendelige mulighetene som dukker opp her og der som nærmest samtlige har endt opp i absolutt ingenting.

 

Ellers er vel Espen B Andersson en knallsterk kandidat til å ha den pinligste SoMe-tilstedeværelsen i Norge, så at hun kurses i dette og skal lære av ham blir interessant. Dette facebookinnlegget summerer opp omtrent alt som er galt med måten han fremstiller seg selv på nettet, der han bare rører ord med mange stavelser sammen til det likner på setninger, utrolig corny illustrasjonsbilde og serverer språkblomster som

 

Dette, og mye mer, er selvfølgelig pent konsolidert til en deilig totalpakke i treningsboka "Signals of Silence" som lanseres i versjon 3.0 om ikke mange ukene.

 

Hvis hun skal begynne sånn også, så kommer den bloggen hennes til å bli bedre enn den noen gang har vært :ler:

.   

Endret av Tapet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble best oppsummert av TegneHanne, som når det var snakk om boken hennes sa at hun ikke skulle annonsere hvert eneste innfall hun fikk offentlig, og kategoriserte bloggere som Trine Grung som noen som hadde "VG-desken på hurtigtast rett ved siden drømmedagboken". Sånn har jo Helene også operert, der hun har snakket om "spennende planer og prosjekter som er rett rundt hjørnet" for ikke snakke om de uendelige mulighetene som dukker opp her og der som nærmest samtlige har endt opp i absolutt ingenting.

 

Ellers er vel Espen B Andersson en knallsterk kandidat til å ha den pinligste SoMe-tilstedeværelsen i Norge, så at hun kurses i dette og skal lære av ham blir interessant. Dette facebookinnlegget summerer opp omtrent alt som er galt med måten han fremstiller seg selv på nettet, der han bare rører ord med mange stavelser sammen til det likner på setninger, utrolig corny illustrasjonsbilde og serverer språkblomster som

 

Hvis hun skal begynne sånn også, så kommer den bloggen hennes til å bli bedre enn den noen gang har vært :ler:

.   

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kamille bladet på narvesen, dama ser jo ganske stor ut der :) Her kan man ikke skylde på bildevinkel....må vel bare innse fakta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man lov til å sitere innlegg fra en annen tråd?
En anonym bruker skrev følgende:
 

Hele bloggkonseptet hennes er ganske facinerende hvis man tar et skritt tilbake og observerer utenfra:

 

-En jente som har variert innenfor ulike områder av skalaen av tjukk, kjører trikk og trener på et bodybuildergym.

-Hun legger daglig ut utrolig anstrengte poseringsbilder av kroppen sin iført altfor trangt treningstøy. Dag ut og dag inn over flere år.

-Kritiske kommentarer slipper aldri gjennom sensuren.

-De samme gjentagende innleggene hver dag om tankespinn, varierende motivasjon og dagens økt.

 

Jeg synes bare dette var så utrolig treffende skrevet. Det er faktisk dette som er sannheten om bloggeren som velgere å eksponere seg selv og sin egen kropp gjennom flere sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man lov til å sitere innlegg fra en annen tråd?

En anonym bruker skrev følgende:

Hele bloggkonseptet hennes er ganske facinerende hvis man tar et skritt tilbake og observerer utenfra:

-En jente som har variert innenfor ulike områder av skalaen av tjukk, kjører trikk og trener på et bodybuildergym.

-Hun legger daglig ut utrolig anstrengte poseringsbilder av kroppen sin iført altfor trangt treningstøy. Dag ut og dag inn over flere år.

-Kritiske kommentarer slipper aldri gjennom sensuren.

-De samme gjentagende innleggene hver dag om tankespinn, varierende motivasjon og dagens økt.

Jeg synes bare dette var så utrolig treffende skrevet. Det er faktisk dette som er sannheten om bloggeren som velgere å eksponere seg selv og sin egen kropp gjennom flere sosiale medier.

Hvor? Er lov å sitere fra andre tråder på kg ja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor? Er lov å sitere fra andre tråder på kg ja

Det var fra en annen tråd om HD. Tror den het: Er Helene Drage fredet på kvinneguiden?

 

Synes bare det var veldig godt skrevet. Denne HD er litt overalt for tiden, virker det som. Og jeg sitter med det samme inntrykket som personen som skrev det innlegget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten digresjon, men jeg leser fast en liten blogg som heter fitnessfrue.no Damen bak den er i begynnelsen av 40-årene, har full jobb, barn og mann som også triver med idrett på høyt plan og i tillegg har hun stilt i fitnessmesterskap (tror det var i fjor). Hun skulle egentlig stille i år også, men droppet det fordi oppkjøringen kom samtidig med at hun begynte i ny jobb.

 

Nok om det, men det jeg ville si er at jeg ofte tenker på Helene Drage når jeg leser bloggen til fitnessfrue. Hun nevner også ting som dårlig tid, planlegging og tidsklemma, men alltid med en positiv vri. Når hun skriver om dårlig tid - så handler det om hvordan man kan ta gode matvalg på farten. Skriver hun om manglende treningsmotivasjon så handler det om hvordan hun kommer seg på trening likevel. Selv om temaene innimellom kan være de samme som hos HD så blir jeg alltid så positivit inspirert av fitnessfruen. Det er en så totalt annerledes holdning og et mye mer konstruktivt tankemønster - og det fra en dame som tilsynelatende har en svært så tettpakket timeplan. (nei, det er ikke min blogg og jeg har aldri verken sett eller snakket med hun som skriver den :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mye faktisk trening er det hun utfører?

Do as I say, don't do as I do :danse:

Endret av Kelsi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hubbabubba2014

Helene hadde personlig oppfølging av Silje Mariela leeeeeeenge før Fat attack kom. Så fulgte hun også FA, men det var da hun kjente Silje Mariela godt, så hun kjøpte det ikke sånn som andre gjorde. Skulle vel være litt sånn mentor/forbilde/reklame.

Er ingen hemmelighet at opplegget til Silje Mariella er usunt: veldig lite mat, og veldig dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen hemmelighet at opplegget til Silje Mariella er usunt: veldig lite mat, og veldig dyrt.

Det er ikke dagens opplegg i såfall. Har kjørt program fra henne i år og i fjor. Har aldri spist så MYE mat før. Dyrt er det heller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...