Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er flott med en blogger som er "uperfekt"! Javisst går hun fort i selvforsvar, men jeg ser bare på det som menneskelig. Om man irriterer seg over bildene hennes eller hvordan hun står på bilder la være å se da! Ingen kan nekte for at hun har gjort en kjempejobb, og jeg synes hun faktisk er flink til å innrømme at hun feiler innimellom. Å si at hun skal fortsette å sitte på rumpa på tbanen er så lavmål! Jeg blir hvertfall inspirert av bloggen hennes og jeg tror mange kjenner seg igjen i tingene hun sliter med.

Anonymous poster hash: 0a2a7...aeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott med en blogger som er "uperfekt"! Javisst går hun fort i selvforsvar, men jeg ser bare på det som menneskelig. Om man irriterer seg over bildene hennes eller hvordan hun står på bilder la være å se da! Ingen kan nekte for at hun har gjort en kjempejobb, og jeg synes hun faktisk er flink til å innrømme at hun feiler innimellom. Å si at hun skal fortsette å sitte på rumpa på tbanen er så lavmål! Jeg blir hvertfall inspirert av bloggen hennes og jeg tror mange kjenner seg igjen i tingene hun sliter med.

Anonymous poster hash: 0a2a7...aeb

Du tar ikke poenget.

Ingen har noe problem med at hun feiler. Problemet er at hun ikke innser det selv, og angriper alle som påpeker det.

Det er tydelig at Helene har et problem med kritikk, og at selvinnsikten ikke er på topp.

Vi prøver jo bare å hjelpe, men Helene vil ikke lytte!

Anonymous poster hash: cc226...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar ikke poenget.

Ingen har noe problem med at hun feiler. Problemet er at hun ikke innser det selv, og angriper alle som påpeker det.

Det er tydelig at Helene har et problem med kritikk, og at selvinnsikten ikke er på topp.

Vi prøver jo bare å hjelpe, men Helene vil ikke lytte!

Anonymous poster hash: cc226...a72

AMEN! Hvorfor er det greit at Helene omtaler andre som feite men hvis noen påpeker på en saklig måte at hun har gått opp i vekt...da er helvete løs...man er fordømmende og angriper...??? Og jeg syns det er helt på trynet at noen som skal bli PT og som har skrevet så mye om sitt møte med fordømmelse rundt overvekt kaller andre feite...det er der selvinnsikten er totalt borte...

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMEN! Hvorfor er det greit at Helene omtaler andre som feite men hvis noen påpeker på en saklig måte at hun har gått opp i vekt...da er helvete løs...man er fordømmende og angriper...??? Og jeg syns det er helt på trynet at noen som skal bli PT og som har skrevet så mye om sitt møte med fordømmelse rundt overvekt kaller andre feite...det er der selvinnsikten er totalt borte...

Anonymous poster hash: e166d...c2c

Hun er jo fortsatt feit så hun burde vel ikke være så rask på avtrekkeren til å kalle andre feite..

Anonymous poster hash: 1f295...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det ene øyeblikket så kritiserer hun folk fordi de ikke skjønner hva overvekt er, i det nesten så kritiserer hun folk som er overvektige for å være late.

Stiller hun forresten i Bodyfitness i år? Var ikke det målet?



Anonymous poster hash: 15733...94c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene kommer aldri til å stille i noe bodyfitness eller andre klasser for å si det slik.... hun har ikke hode og disiplinen som skal til.

All ære for kiloene hun har gått ned, men ærlig... så skulle hun jo bare spise sunnere og bevege kroppen. Den jobben for å rippe kroppen, og bygge muskler har hun jo ikke begynt på enda.

Hun veksler jo også mellom å være fornøyd nå, og at hun aldri kan bli fornøyd før hun er rippet!!

Tror hun kunne trengt en psykolog...



Anonymous poster hash: 50a6d...822
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo fortsatt feit så hun burde vel ikke være så rask på avtrekkeren til å kalle andre feite..

Anonymous poster hash: 1f295...987

Nemlig! Og når man også kaller seg selv feit...men vil bli PT..da er det noe man ikke helt har forstått. Slik du snakker om deg selv er slik andre ser deg...var det noen som sa.....Hun viser verbalt at hun ikke eier respekt for noen, inkludert seg selv slik hun driver på...

Anonymous poster hash: e166d...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg var i utgangspunktet inspirert av dama, men dess mer jeg leste dess mindre imponert ble jeg. Jeg ser det samme som dere, at hun tåler dårlig kritikk, og måten hun forsvarer seg og går til angrep på andre, passer ikke en PT.

I utgangspunktet synes jeg hun har en bra kropp nå. Jeg er selv tjukkere, og synes heller ikke at skinnmager er idealet. Men på merkelig vis når jeg ser på bildene hennes nå tenker jeg "Hun er jo tjukk!", ikke fordi hun er så voldsomt tjukk, eller fordi jeg synes hun skal være misfornøyd med kroppen, men utifra hvor mye hun har trent, og hvor lenge hun har holdt på, og hvordan hun har sagt at målene er å være en del mindre enn det hun er, og måten hun snakker som at hun har så vilt med peiling, da blir det bare feil, og da sier hjernen min sånn "hun der er tjukkere enn hun burde", selv om en sånn kropp vanligvis hadde fått tommel opp fra meg, jeg mener: sjekk den rumpa! :laugh:

Dessuten er det ingen som ser bra ut i sånne merkelige positurer, kanskje det er litt av problemet, at hun strekker seg, og får en unormal holdning, som gjør at det virker som hun trekker inn magen, og skyter frem brystet, og det bare gjør til at hun virker tjukkere? Det ser liksom ikke ut som at kroppen slapper av? (Og man tenker, dersom du er fornøyd med kroppen hvorfor prøver du så hardt å få den til å se mindre/bedre ut enn den er?)

Men forøvrig: all ære til henne over de som hun faktisk inspirerer og er et forbilde for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det ene øyeblikket så kritiserer hun folk fordi de ikke skjønner hva overvekt er, i det nesten så kritiserer hun folk som er overvektige for å være late.

Stiller hun forresten i Bodyfitness i år? Var ikke det målet?

Anonymous poster hash: 15733...94c

Målet var engang i tiden å stille våren 2012. Da veide hun langt over 100kr litt over et halvt år i forkant. De som mente det var urealistisk var haters :P

Hun løy også på den tiden om at hun klarte å ta "bare en chins og en dips". Selvfølgelig var dette milevis fra sannheten. Plutselig var alle innleggene om disse styrkeprestasjonene slettet og hun påsto at hun aldri hadde gjort det likevel.

Hvorfor blir egentlig innleggene om den første bloggen hennes slettet? Greit at rykter blir slettet, men det er jo beviselig sant.

Anonymous poster hash: 87f14...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet var engang i tiden å stille våren 2012. Da veide hun langt over 100kr litt over et halvt år i forkant. De som mente det var urealistisk var haters :P

Hun løy også på den tiden om at hun klarte å ta "bare en chins og en dips". Selvfølgelig var dette milevis fra sannheten. Plutselig var alle innleggene om disse styrkeprestasjonene slettet og hun påsto at hun aldri hadde gjort det likevel.

Hvorfor blir egentlig innleggene om den første bloggen hennes slettet? Greit at rykter blir slettet, men det er jo beviselig sant.

Anonymous poster hash: 87f14...ae5

På myrevolution står det i mai 2011 at hun veier 114....så sier hun at hun veide 141...så var det visstnok 135....De fleste som blogger om overvekten sin husker hva de veide da begynte.......

Anonymous poster hash: e166d...c2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er presentert som "Månedens Blogg" i siste nummer av Det Nye Shape Up. Det står at hennes favorittfrokost er mangosmoothie med 20 gram havregryn litt kesam mango og juice oppi.

Er ikke dette alt for lite næring i til å utgjøre en frokost, selv om man er på slankern?



Anonymous poster hash: 00e16...7fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner.

Angående spekulasjoner jeg tidligere har fjernet, så forblir de påstandene spekulasjoner fram til det blir linket til bevis.

Niennas, mod.

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er presentert som "Månedens Blogg" i siste nummer av Det Nye Shape Up. Det står at hennes favorittfrokost er mangosmoothie med 20 gram havregryn litt kesam mango og juice oppi.

Er ikke dette alt for lite næring i til å utgjøre en frokost, selv om man er på slankern?

Anonymous poster hash: 00e16...7fe

Neei, syntes ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neei, syntes ikke det?

Ok.Jeg synes det hørtes ganske lite ut. Hvis hun spiser for lite og/eller for få måltider kan det jo være derfor hun sprekker kanskje..?

Anonymous poster hash: 00e16...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger ikke helt med i hvorfor hun er så frekk og teit. Hva er det hun gjør/sier som provoserer dere sånn? bare nysgjerrig.



Anonymous poster hash: 5df74...ec8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger ikke helt med i hvorfor hun er så frekk og teit. Hva er det hun gjør/sier som provoserer dere sånn? bare nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 5df74...ec8

Hun påstår at hun brenner for å hjelpe overvektige f.eks...greit nok det, men da kaller man verken seg selv eller andre for feite! Hun er fortsatt overvektig men vil bli PT....selv om hun selv sier at hun ikke har dette med psyken på plass.....

Anonymous poster hash: e166d...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...