Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest paramount

Syntes bare det er veldig rart at når man søker på pikenavnet hennes kommer det absolutt ingenting opp om hverken slowdance eller svømming. Ser hun også har slettet det inne på "om meg" siden på bloggen.

Hun er ikke registrert hos Norges Danseforbund...Ville vel tro at som norgesmester ville man funnet henne registrert der..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hulderjenta

Snedig, det der. Kan jo begynne å lure på hva annet som er pyntet på eller usant.

Hun kalte seg vel "goddess of lies" eller noe sånt som brukernavn på en gammel blogg, om jeg husker rett?

Endret av hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Snedig, det der. Kan jo begynne å lure på hva annet som er pyntet på eller usant.

Hun kalte seg vel "goddess of lies" eller noe sånt som brukernavn på en gammel blogg, om jeg husker rett?

Helt riktig! Da ga hun også en forklaring på hvorfor hun valgte akkurat dèt bloggnavnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Langt fra alle idrettsforbund er like flinke til å få resultater publisert på nettet, eller desto bedre få dem skikkelig søkbare. Jeg har drevet med flere idretter aktivt i min ungdom som ikke kan lokaliseres noe sted på internett, uansett hvor hardt man googler, så fravær av treff trenger ikke bety så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt fra alle idrettsforbund er like flinke til å få resultater publisert på nettet, eller desto bedre få dem skikkelig søkbare. Jeg har drevet med flere idretter aktivt i min ungdom som ikke kan lokaliseres noe sted på internett, uansett hvor hardt man googler, så fravær av treff trenger ikke bety så mye.

Lister på norgesmestere ligger som oftest ute. Hvis hun har konkurrert mye på nasjonalt nivå ligger disse listene ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GlutenBlaster

Kanskje. Jeg var med i flere konkurranser på høyt nasjonalt nivå, inkl Grand Prix, i en relativt stor idrett, som er fullstendig borte fra internett. Slike ting er ekstremt avhengig av innsatsen fra enkelforbundene. Men pytt sann :P

Please do continue the hateparade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Kanskje. Jeg var med i flere konkurranser på høyt nasjonalt nivå, inkl Grand Prix, i en relativt stor idrett, som er fullstendig borte fra internett. Slike ting er ekstremt avhengig av innsatsen fra enkelforbundene. Men pytt sann :P

Please do continue the hateparade.

Noen her inne sjekket hos Norsk Danseforbund og hun er ikke registrert der.....Og det faktum at hun konsekvent nekter å svare på hvilket år hun ble norgesmester virker ...rart?! Og nå er det innlegget hvor hun skrev at hun har vært norgesmester i slow-dance slettet...Hvorfor det mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Ikke godt å si. Glad hun skal tilbake til å drive med idrett igjen. Langt bedre med svømming enn all den der joggingen, det er skadelig nok for kroppen om man er veldig slank fra før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Ikke godt å si. Glad hun skal tilbake til å drive med idrett igjen. Langt bedre med svømming enn all den der joggingen, det er skadelig nok for kroppen om man er veldig slank fra før.

Nå er jo ikke hun slank......men ja..svømming er en bra måte å trene på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Iherdigheten av drittslengingen er i hvert fall påfallende :-)

Å si at et menneske ikke er slank...er det drittslenging? Nei. Det er fakta. Hadde jeg derimot kalt henne feit...da er vi enige. Jeg kaller av prinsipp ALDRI noen for feit...det er stygt og nedlatende..jeg har vært overvektig selv så det vet jeg en del om. Jeg gikk ned 40 kg i løpet av 14 mnd uten PT, coach eller noe annet...cluet er mindre mat-mer bevegelse og en stor dose vilje :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Kanskje. Jeg var med i flere konkurranser på høyt nasjonalt nivå, inkl Grand Prix, i en relativt stor idrett, som er fullstendig borte fra internett. Slike ting er ekstremt avhengig av innsatsen fra enkelforbundene. Men pytt sann :P

Please do continue the hateparade.

Hvorfor mener du at denne diskusjonen er en hatparade? Trodde det gikk an å diskutere uten at den slitte frasen *haters gonna hate* skulle ligge mellom linjene.....Er man en blogger og går så hardt ut som det hun gjør...da må man tåle å bli gått etter i sømmene. Og blir man avslørt pga løgner ved flere tilfeller...da ber man om det selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GlutenBlaster

Hva i alle dager diskuteres her? Det er jo bare en lang rekke med innlegg som er enige med hverandre i at et eller annet som sto på bloggen må ha vært feil, og det må man ta tak i, for du har gått ned 40 kg uten hjelp fra PT. Når man panisk leter etter ting å "ta" folk på handler det ikke om diskusjon, men god gammeldags personforfølgelse. Hvis det oppriktig handler om noe annet enn hating, tar jeg gjerne imot eksempler på dette!

Og om dere oppriktig tror at det er første gang det er løyet litt på en treningsblogg eller rosablogg herregud :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hva i alle dager diskuteres her? Det er jo bare en lang rekke med innlegg som er enige med hverandre i at et eller annet som sto på bloggen må ha vært feil, og det må man ta tak i, for du har gått ned 40 kg uten hjelp fra PT. Når man panisk leter etter ting å "ta" folk på handler det ikke om diskusjon, men god gammeldags personforfølgelse. Hvis det oppriktig handler om noe annet enn hating, tar jeg gjerne imot eksempler på dette!

Og om dere oppriktig tror at det er første gang det er løyet litt på en treningsblogg eller rosablogg herregud :D

Løyet litt??? Det er ikke snakk om å ta folk/henne....det handler om en bevisst strategi fra en blogger som holder sine lesere for narr. Kjenner få som liker å bli holdt for narr....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Løyet litt??? Det er ikke snakk om å ta folk/henne....det handler om en bevisst strategi fra en blogger som holder sine lesere for narr. Kjenner få som liker å bli holdt for narr....

Og hva er blitt oppnådd, annet enn noen Side2-artikler og 10% rabatt på tightser fra X-life?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest paramount

Og hva er blitt oppnådd, annet enn noen Side2-artikler og 10% rabatt på tightser fra X-life?

..og artikkel i Shape-Up og et annet blad...et blogginnlegg hvor hun går i strupen på KG fordi brukerne der hadde satt ut falske rykter..iflg henne selv. Sannheten kom frem og den som ikke ville stå for sine tidligere valg var henne. Mye bedre da å ta de som la fakta på bordet..Sannheten kommer alltid frem på en eller annen måte.

PS: Slik som dette med at hun påstår at hun har vært norgesmester i slow-dance. Hvorfor påstå det og IKKE ville svare på når det var? Det er bare mytomaner som driver på sånn..eller folk med et stort oppmerksomhetsbehov.

Endret av paramount
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Hvis det er noe patologisk som ligger bak lyvingen så er det enda slemmere å skulle henge henne ut på denne måten. Særlig tatt i betraktning at hun ikke på noen som helst måte er en offentlig person, har fått noe særlig fordeler av bloggingen annet enn noen jallaartikler og litt rabatter eller liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hvis det er noe patologisk som ligger bak lyvingen så er det enda slemmere å skulle henge henne ut på denne måten. Særlig tatt i betraktning at hun ikke på noen som helst måte er en offentlig person, har fått noe særlig fordeler av bloggingen annet enn noen jallaartikler og litt rabatter eller liknende.

Hun har da unektelig klart å henge seg selv ut! At man da får reaksjoner må man faktisk tåle. Hadde hun i en eneste setning sagt noe om at hun hadde en lidelse a la patologisk løgner...da hadde jeg holdt helt kjeft! Faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Hun har da unektelig klart å henge seg selv ut! At man da får reaksjoner må man faktisk tåle. Hadde hun i en eneste setning sagt noe om at hun hadde en lidelse a la patologisk løgner...da hadde jeg holdt helt kjeft! Faktisk.

Det er vel ganske vanlig at man ikke nødvendigvis har selvinnsikt nok/er ærlige nok med seg selv/ønsker å dele på bloggen slike ting. Men for så vidt en trøst (om enn mager) at dere hadde synes denne mobbingen var i overkant dersom det faktisk lå en sykdom i bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...