Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tasia

Syns det er en skikkelig uting av henne å henge ut folk på snapchat. Hvis hun mener at kommentarene hun får på bloggen er hets/mobbing, så får hun politianmelde det. Hvis ikke syns jeg hun skal holde seg for god til å henge ut personer bare fordi de ikke kommer med ros. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte
31 minutter siden, Tasia skrev:

Syns det er en skikkelig uting av henne å henge ut folk på snapchat. Hvis hun mener at kommentarene hun får på bloggen er hets/mobbing, så får hun politianmelde det. Hvis ikke syns jeg hun skal holde seg for god til å henge ut personer bare fordi de ikke kommer med ros. 

Hun som en del andre bloggere er så hårsåre at alt som ikke er ros blir oppfattet som mobbing/hets...Høy på seg selv much!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ei som liksom ikke bryr seg om kritikk så bruker hun fryktelig mye tid på kritikerne.. 

Det er vel ikke lov å legge ut mailadresser slik? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tasia skrev:

Syns det er en skikkelig uting av henne å henge ut folk på snapchat. Hvis hun mener at kommentarene hun får på bloggen er hets/mobbing, så får hun politianmelde det. Hvis ikke syns jeg hun skal holde seg for god til å henge ut personer bare fordi de ikke kommer med ros. 

Er vel brudd på personvernet å legge ut epostadresser?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem å føle med henne nå. Virker som hun har det ganske heftig nå. Håper hun får hjelp til å sortere tankene og hvordan hun skal legge opp løpet fremover uten å gape for høyt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SelinaKyle

La igjen en kommentar på bloggen hennes, angående det is-innlegget, det jeg spurte hvorfor hun sier man kan spise mange lett-is når problemet for mange (i følge henne selv) er en alt-eller-ingenting-innstilling. Vil ikke dette forslaget bidra til å opprettholde denne innstillingen? Hvor vanlig er det å spise 6 is i løpet av en dag, uansett kcal-innholdet? Det handler om overspising, og ikke hva man har lyst på. Den ble selvfølgelig ikke godkjent.

Syns forøvrig ikke det er riktig av HD å legge ut innlegg som så tydelig er gjennomsyret av hennes eget komplekse forhold til mat/trening. Synes det er fint at hun er ærlig om problem, og hun kunne vært et godt forbilde og et friskt pust fordi hun skiller seg fra andre treningsblogger, men mye av det hun skriver er så hårreisende at jeg tror det kan være mer til skade for folk enn det er til nytte for dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, SelinaKyle skrev:

La igjen en kommentar på bloggen hennes, angående det is-innlegget, det jeg spurte hvorfor hun sier man kan spise mange lett-is når problemet for mange (i følge henne selv) er en alt-eller-ingenting-innstilling. Vil ikke dette forslaget bidra til å opprettholde denne innstillingen? Hvor vanlig er det å spise 6 is i løpet av en dag, uansett kcal-innholdet? Det handler om overspising, og ikke hva man har lyst på. Den ble selvfølgelig ikke godkjent.

Syns forøvrig ikke det er riktig av HD å legge ut innlegg som så tydelig er gjennomsyret av hennes eget komplekse forhold til mat/trening. Synes det er fint at hun er ærlig om problem, og hun kunne vært et godt forbilde og et friskt pust fordi hun skiller seg fra andre treningsblogger, men mye av det hun skriver er så hårreisende at jeg tror det kan være mer til skade for folk enn det er til nytte for dem.

 

Skjønner heller ikke logikken. En som trener mye og er interessert i å holde seg sunn, klarer fint å begrense seg. Det hun driver med er ren projisering og det er noe jeg ikke liker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke den greia med å være SÅ glad for at det er søndag for det betyr at det er ny uke i morgen og da kan man starte med alt igjen?

Det spiller da vel ingen rolle hvilkene dag det er, det MÅ ikke være mandag for å kunne dra på trening eller ta sunne valg i matveien vel? :huh: 

Jeg har aldri forstått det der!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke i morgen? Nye uker pleier å ligne de foregående ukene om man ikke gjør noe.
Og i morgen er helligdag, det samme med tirsdag. Det betyr ingen ny uke før på onsdag om man skal følge den tankegangen - og så er det helg igjen.

Kontinuitet derimot, tar ikke høyde for bevegelige/hellig- og fridager. Kontinuitet betyr at man gjør det man skal gjøre, uavhengig av helligdager, søndager, nye uker, og nytt år. 
Kontinuitet betyr at man gjør det man trenger å gjøre hvis man har satt seg et mål, uten å finne på unnskyldninger for å slippe.

Det betyr også, for eksempel, trening i ferier. For etter tre uker solbading og 6 iskremer om dagen uten noen form for vedlikehold, så gjør de første 3x6 knebøyene med redusert vekt så forbasket vondt at det ødelegger for gjennomføringsevnen de resterende øktene første uka etter ferie. Trening er ferskvare.
Det samme gjelder pianospilling. Blir det overhodet ikke øving i løpet av de tre ukene, mister man teknikken og må starte på et lavere nivå enn det som var oppnådd før man tok ferie fra spillingen.

Om man har et mål fremover i tid, uansett hva det er, så setter man seg ikke på rumpa og venter til neste mandag, neste uke, neste måned. Da starter man .

Bare HD vet hva som er målet hennes. Men det er lov å mene at det ser ut til at hun tar endel omveier for å komme frem uansett hva målet ser ut til å være.

Endret av Cornucopia
Rettet en setning
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endaen
14 timer siden, Cornucopia skrev:

Ny uke i morgen? Nye uker pleier å ligne de foregående ukene om man ikke gjør noe.
Og i morgen er helligdag, det samme med tirsdag. Det betyr ingen ny uke før på onsdag om man skal følge den tankegangen - og så er det helg igjen.

Kontinuitet derimot, tar ikke høyde for bevegelige/hellig- og fridager. Kontinuitet betyr at man gjør det man skal gjøre, uavhengig av helligdager, søndager, nye uker, og nytt år. 
Kontinuitet betyr at man gjør det man trenger å gjøre hvis man har satt seg et mål, uten å finne på unnskyldninger for å slippe.

Det betyr også, for eksempel, trening i ferier. For etter tre uker solbading og 6 iskremer om dagen uten noen form for vedlikehold, så gjør de første 3x6 knebøyene med redusert vekt så forbasket vondt at det ødelegger for gjennomføringsevnen de resterende øktene første uka etter ferie. Trening er ferskvare.
Det samme gjelder pianospilling. Blir det overhodet ikke øving i løpet av de tre ukene, mister man teknikken og må starte på et lavere nivå enn det som var oppnådd før man tok ferie fra spillingen.

Om man har et mål fremover i tid, uansett hva det er, så setter man seg ikke på rumpa og venter til neste mandag, neste uke, neste måned. Da starter man .

Bare HD vet hva som er målet hennes. Men det er lov å mene at det ser ut til at hun tar endel omveier for å komme frem uansett hva målet ser ut til å være.

Dette var veldig godt skrevet! Har ikke noe problem med mat, men kjente meg igjen på andre områder, så sant det her. Et godt råd til mange, ikke bare HD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. mai 2016 at 15.24, slipset skrev:

For å være ei som liksom ikke bryr seg om kritikk så bruker hun fryktelig mye tid på kritikerne.. 

Det er vel ikke lov å legge ut mailadresser slik? 

Regner med at hun har lagt ut min, i såfall. Jeg skrev en kritisk kommentar med fult navn og e-post. Noen som har oversikt over hvilke e-poster hun offentliggjorde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lysestake

Hun ble callet ut i SoMe-gruppa på Facebook og svarte like aggressivt der inne som på bloggen. Hun mente tydeligvis at folk burde skjønne at selv om hun tok bilde av e-poster og snappet det, burde folk skjønne at hun ikke mente å gjøre det likevel. 

Eller noe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Lysestake skrev:

..... Og fortsetter å henge ut henne som kritiserte henne i SoMe-gruppa på snap. :sprettoy:

That would be me ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tasia
17 minutter siden, Agurk skrev:

Hva er soMe gruppa på facebook?

Stort og smått om sosiale medier heter gruppa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke vanlig å ta det med ro noen dager etter at man har operert foten? Synes det hørtes litt ambisiøst ut å tro at man er klar for trening etter et par dager

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...