Gå til innhold
  • Kunngjøringer

• Tekola

Vil du være med på å forme Kvinneguidens forum?   21. feb. 2018

Er du en engasjert bruker, som gjerne blir med på å gjøre forumet vårt bedre? Har du ideer og forslag til endringer som kunne vært gjort for å tilrettelegge for gode diskusjoner?  Se mer informasjon her.
rebella81

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Miranda16
2 timer siden, tutsi123 skrev:

Jeg lurer veldig på hva som er "greia" med alle de bildene hun tar med lukkede øyne?

Hver gang jeg ser bilder av henne, så ser det ut som hun ekstremt uopplagt ut. Det skjer med et veldig fyldig ansikt. Se på gamle bilder av henne, så ser du forskjell

Endret av Miranda16

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Perle

Er det noen her som har tall på hvor mange lesere/følgere hun har? Hvor mange som egentlig hører på disse poddene?

Hun drifter en FB side, to podcaster (livsstilsendring helt ærlig og Usensurert), én Ig-konto og og tre snapkontoer. Én privat/HD, énfor Zizzi Nordby (butikken), også gjestesnsapper hun for (ironisk nok) Sunn fokus.

Altså, hun bruker jo ENORMT med tid på dette. Tid hun burde lagt på på seg selv, hus hjem og hund og mann!

Tenker jo at dette i bunn og grunn handler pr-kåthet og oppmerksomhet, men det må da vitterlig finnes bedre og mer tilfredsstillende måter/kanaler å få oppmerksomhet på?! 

Hun befinner seg virkelig i et "ekkokammer" nå. Lurer på åssen det hele vil ende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LadyBlaBla
1 time siden, Prinsesse788 skrev:

Kjære @LadyBlaBla .

:)Flott at lavkarbo funket for deg, men du burde være særdeles forsiktig med å anbefale andre dietter.

Haha, okei. Skal være veldig forsiktig, det kan jo være livsfarlig selvsagt.. 😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Prinsesse788
2 minutter siden, LadyBlaBla skrev:

Haha, okei. Skal være veldig forsiktig, det kan jo være livsfarlig selvsagt.. 😂

Det kan faktisk det:laugh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LadyBlaBla
Akkurat nå, Prinsesse788 skrev:

Det kan faktisk det:laugh:

Jepp, garantert mye farligere for helsa enn å veie såpass mye som HD og stå og stampe uten å klare å endre på livsstilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miranda16
2 timer siden, LadyBlaBla skrev:

Trening er kjempeviktig - for å få en sunn og frisk kropp. Men det er jo nesten umulig å trene seg ned i vekt uten å samtidig endre kostholdet. De fleste er jo enige om at «trening tar gram, mens kosthold tar kilo».

For henne, som har problemer med motivasjonen, så burde hun jo ha fokus på kosthold nå, ettersom det tydeligvis er vekttap som er første prioritet for henne nå.

Hun som har såpass mange kilo ekstra burde gå over på lavkarbo, det hadde vært perfekt kosthold for henne. Kiloene raser jo av i starten når man spiser ketogent, hvilket ville gitt henne en pangstart og hjulpet masse på motivasjonen. 

Det som er et mønster hos HD, og noe hun har sagt gang på gang er at kostholdet må på plass før hun kan begynne å trene. Hun prøver i 2 dager, så er det tilbake til gamle vaner

Hva med å begynne så smått med å bevege seg mer? Det må da være bedre at hun beveger seg litt, enn at hun er inaktiv og har et dårlig kosthold

Til syvende og sist er det unnskyldninger på unnskyldninger. På jobben tar hun konsekvent heisen feks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Sahara_
1 time siden, Rainstorm skrev:

Hele greia er jo bare supertrist. Og det får meg til å tenke på hva denne bloggingen gjør med folk. Blir fokus så mye på "utad" og hva man skal være for de som vurderer, og å "ikke la dem vinne" at man mister helt fokus på livet sitt. Jeg har tenkt på dette med tanke på andre bloggere også. De sier jo de har det så bra, eller av og til og at de har det jo litt dårlig. Men et liv som virker drevet fremover av et sirkus (selv når de fleste virker enige om at sirkuset bare er noe tull) ... ja, jeg klarer ikke å forestille meg at det kan være noe godt. Verken for den ene eller andre bloggeren. Generelt tenker jeg at bloggere nærmest skulle ha blitt reddet fra seg selv. Mange av dem i alle fall. Behovet for bekreftelse av ansiktsløse fremmede er så stort at man ikke lytter til kroppen (og da tenker jeg ikke sånn en trøstespiser ikke lytter til kroppen), men sånn en utbrent og kjempesmell og leve-hele-livet-uten-å-skjønne-hva-det-handler-om ikke lytter til kroppen. Fasade, fremdrift og "å fikse" er viktigere enn å bare ta det helt ned og erkjenne hvor fucked up ting er. 

Psykolog-psykolog-psykolog. Terapi-terapi-terapi.

Klart vi alle flykter. Jeg flykter så sinnsykt. Gjemmer meg selv blant annet med å drukne meg i fremmedes problemstillinger på KG. Men jeg har mitt eget livsprosjekt på siden, er bare at jeg ikke orker det alltid. Orker ikke være ekte. Orker ikke være til. Men jeg vet ikke, kanskje noen av bloggerne har endt opp med å bare være skallene, og har helt glemt hvordan det virkelig er inni uten tilbakemeldingene, uten flukten?

Jeg tror all tiden hun idag bruker på disse sosiale mediene, ikke kan helt være værdt det som en b-kjendis. Men samtidig tror jeg hun vil prioritere dette fremfor segselv og helse, så lenge hun har sjanse for å ha en dag havne sammen med toppbloggerne. Men etter at hun mistet sin identitet i blogginga (bein i nesa ihht samfunnsdebatter og personlige livssyn) samt mista hele fitness konseptet, så syntes jeg hele greia hennes er waist of time. Akkurat nå har ikke bloggen hennes det som skal til for å løfte seg videre (jeg kan se for mer hun har mindre lesere idag med stormote konsept vs tidligere slankekonsept) og jeg syntes hun bare stanger i veggen og går i sirkler. Alt er tamt og innholdsløst. Og jeg tror dette hardt rammer hennes psykologiske helse og gir henne mer tankekjør og rot enn noen gang. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perle
3 timer siden, tutsi123 skrev:

Jeg lurer veldig på hva som er "greia" med alle de bildene hun tar med lukkede øyne?

Jeg tror hun synes det ser "dramatisk" ut.. 

Synes egentlig selv at det er helt utrolig at hun orker de tunge kostene av noen vipper, og at hun etter såå mange år i det hele tatt har noen av de orginale igjen under som de kan festes i.

Synes vippeextensions kan være fint, og har hatt det i perioder srlv, men slike vipper som hun har for "tungt" for min smak. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Superrosa
35 minutter siden, Perle said:

Jeg tror hun synes det ser "dramatisk" ut.. 

Synes egentlig selv at det er helt utrolig at hun orker de tunge kostene av noen vipper, og at hun etter såå mange år i det hele tatt har noen av de orginale igjen under som de kan festes i.

Synes vippeextensions kan være fint, og har hatt det i perioder srlv, men slike vipper som hun har for "tungt" for min smak. 

Så lenge arbeidet utføres bra med kvalitetsvipper så holder mans egne vipper helt fint. Skulle man være uheldig med vippeartisten så er nytt sett friske vipper tilbake innen 3 mnd. Jeg syntes vippene hennes er veldig fine, men personlig mening :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Papirfly

Tråden er ryddet for omtale av kropp.

Papirfly, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   1 medlem

• kathrinerr

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her