Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cartina
10 timer siden, Pissmaur skrev:

Wow. Den videoen avslører mye.

Kan noen gi et kort referat? 

Edit: Glem det, jeg trodde det var snakk om på Snap og jeg nekter å følge henne der. Et ord: WOW!

Endret av Cartina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, gundagrynte skrev:

Dansen imponerte lite..spesielt mtp at hun har vært norgesmester i dans...

Jeg har vært en langt over middels god håndballkeeper, jeg lover deg at 15 år etterpå vet hodet hvordan det brukte å virke, kroppen derimot er ikke enig. Jeg ser virkelig IKKE elegant ut om jeg forsøker meg på de samme bevegelsene i dag :)

For en gangs skyld vil jeg si "tøft gjort" til bloggeren. Hun er kanskje i fornektelse, men dum er hun ikke. Så jeg syns det er tøft gjort å poste noe slikt på instagram, vel vitende om at det vil bli plukket i biter. Jeg tror jo også at det var den minst utfordrende delen av timen som ble postet. Og ikke der hun strevde mest, logisk nok.

Jeg tror kanskje hun ville fått mer fred fra kritikerne og sin egen hjerne om hun heller vinklet bloggens tekst og bilder mot å promotere øvelser for alle med for mange kilo. Altså startøvelsene, de som ikke gir belastningsskader eller tar fra deg motivasjonen fordi du bare føler deg feit. Når hun stadig snakker suksess ogvektnedgang og dette ikke vises igjen blir det ikke motiverende for bloggleserne og ikke bloggeier heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
11 minutter siden, Ansjosen skrev:

Jeg har vært en langt over middels god håndballkeeper, jeg lover deg at 15 år etterpå vet hodet hvordan det brukte å virke, kroppen derimot er ikke enig. Jeg ser virkelig IKKE elegant ut om jeg forsøker meg på de samme bevegelsene i dag :)

For en gangs skyld vil jeg si "tøft gjort" til bloggeren. Hun er kanskje i fornektelse, men dum er hun ikke. Så jeg syns det er tøft gjort å poste noe slikt på instagram, vel vitende om at det vil bli plukket i biter. Jeg tror jo også at det var den minst utfordrende delen av timen som ble postet. Og ikke der hun strevde mest, logisk nok.

Jeg tror kanskje hun ville fått mer fred fra kritikerne og sin egen hjerne om hun heller vinklet bloggens tekst og bilder mot å promotere øvelser for alle med for mange kilo. Altså startøvelsene, de som ikke gir belastningsskader eller tar fra deg motivasjonen fordi du bare føler deg feit. Når hun stadig snakker suksess ogvektnedgang og dette ikke vises igjen blir det ikke motiverende for bloggleserne og ikke bloggeier heller.

 

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes videoen var gutsy og det er en video som for meg yter mer treningsglede enn disse andre oppstilte bildene hennes med unaturlige positurer. Håper vi får se flere slike videoer/bilder :-)

Tipper hun leser her inne, så på instagram at hun hadde fått bemerkninger på både tåoppstilling og at hun ikke tar bilder av seg selv når hun er svett.

Fortsett med å vise slike videoer!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Synes det er sprekt å legge ut en slik video no matter what size. Rimelig patetisk av enkelte å ta henne på absolutt alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lysestake
20 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Synes det er sprekt å legge ut en slik video no matter what size. Rimelig patetisk av enkelte å ta henne på absolutt alt. 

Tydeligvis mente trådens deltagere at mitt poeng om at hun ikke hadde beviser for at folk var slemme med henne for å forsvare sin egen offerrolle var så godt at de bestemte seg for å gi noen konkrete beviser. ><

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endaen

Syns verken hun så noe overraskende større ut i videoen eller at den var så pinlig. Da syns jeg disse trusebildene er ekstremt mye pinligere, men den ekshibisjonismen deler hun jo med resten av blogger-Norge. Det jeg savnet var noe faktisk POLE-dancing. Jeg er nysgjerrig på treningsformen og skjønner ikke hvorfor hun ikke postet noe hvor de faktisk brukte stanga, hadde vært mye morsommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Endaen skrev:

Syns verken hun så noe overraskende større ut i videoen eller at den var så pinlig. Da syns jeg disse trusebildene er ekstremt mye pinligere, men den ekshibisjonismen deler hun jo med resten av blogger-Norge. Det jeg savnet var noe faktisk POLE-dancing. Jeg er nysgjerrig på treningsformen og skjønner ikke hvorfor hun ikke postet noe hvor de faktisk brukte stanga, hadde vært mye morsommere.

Det hun viste var vel ikke pole dancing, det var polesque eller hva det nå heter. Mer fokus på "burlesk" dans, med stangen som prop. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endaen
5 minutter siden, neiognei skrev:

Det hun viste var vel ikke pole dancing, det var polesque eller hva det nå heter. Mer fokus på "burlesk" dans, med stangen som prop. 

Ah, ok. Jeg har bare sett henne skrive om Poledancing før så tok det for gitt at det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste måten hun kan bli fit og holde nede vekta nå er vel å gå for en high carb low fat vegan livsstil.

Endret av complex
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom undertøysbildet og elsk-deg-selv, med en laaang forsvarstale. Vet ikke hvorfor, men kjenner jeg blir irritert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
21 minutter siden, Miranda16 skrev:

Så kom undertøysbildet og elsk-deg-selv, med en laaang forsvarstale. Vet ikke hvorfor, men kjenner jeg blir irritert.

Viktig å holde fast på tradisjonene vettu...for det der skjer nesten hver eneste gang hun får litt kritikk....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, gundagrynte skrev:

Viktig å holde fast på tradisjonene vettu...for det der skjer nesten hver eneste gang hun får litt kritikk....!

Vær gang jeg ser de bildene så synes jeg hun ser så fit ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
17 minutter siden, Miranda16 skrev:

Vær gang jeg ser de bildene så synes jeg hun ser så fit ut

Og den videoen fra polesque-kurset viser noe helt annet....Utrolig hva litt posering kan gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets, latterliggjøring, spekulasjoner og innlegg som omhandler kropp, samt svar.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor ser Helene "mindre" ut på disse trusebildene på badet? Jo, ifølge mannen hennes er det han som tar bildene ovenifra mens hun holder opp mobilen slik at det ser ut som det er hun som tar bildet. Det er jo trikset hennes overall egentlig; fugleperspektiv får deg til å se tynnere ut. Man ser jo også at vinkelen på bildet overhodet ikke stemmer med hvordan hun holder mobilen. For eksempel ser man oversiden av speilhyllen, noe hun umulig kan ha fått med når hun står slik. Fint at du er fornøyd med deg selv, HD, ingen som har sagt du ikke burde være det; men du er sykelig overvektig og kritikerene dine her synes det er merkelig at du later som om du ikke er det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett minne om att Helene sa til Kristine fjellestad att overvekt IKKE var pent !? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å se logikken i at hun på den ene siden sier at hun er så fornøyd med seg selv og på andre siden gjør alt hun kan for å se minst mulig ut på bilder. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

*Jeg nekter å la andres meninger om min kropp påvirke meg* sier hun...akkurat...så det er derfor du skriver slike innlegg hver eneste gang du får kritikk fordi den ikke påvirker deg...???.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...