Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte
16 minutter siden, skruf skrev:

En kan bli feit av sunn mat og, hvis man spiser for mye av det... Ta bare avokado, utrolig mye kalorier selv om det er sunt.. 

Tror mange feilaktig tenker at så lenge det er sunt så er det bare å stappe innpå. 

Det var mye av poenget mitt så takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er helt garantert pålagt av Atkins til å profilere produktene deres et minimumsantall ganger på bloggen. Det er vel grunnen til at hun legger det ut. Synes hun har roet seg kraftig med smoothie-kjøret sitt så jeg vet ikke helt om kritikken treffer noe særlig. Når man trener bør man spise ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nana skrev:

Der kom bildet av mannen :P

(på snap)

Helt tydelig at hun leser her. Ser at det ofte "tilfeldigvis" svares til kommentarer her inne av flere bloggere. Så de følger med :ph34r:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kom snap forrige gang noen spekulerte også. Kjapp måte å få slutt på spekulasjonene, på, da. Kan jo være så enkelt at hun nå vil ha en reindyrka treningsblogg med mindre fokus på det private. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dritflaut at hun føler at hun må imøtegå sånne kjerringrykter i utgangspunktet. Snakk om å legge seg opp i noe man ikke har noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun skriver at hun er flink å vise seg fra sin beste side på bilder (altså tynnere) Jeg blir alltid overrasket når det kommer et "dårlig" bilde inn blant de andre, hun ser plutselig 20-30kg kg mer ut. Blir litt sånn; Åi sh*t :sjokkert: Er det bare meg eller? Tror hun hadde tjent mye på å slutte å suge inn mage og vri kroppen i unaturlige stillinger, jeg føler hun misleder leserene litt, og kommer et vanlig bilde av henne på trykk, så blir man jo litt satt ut.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
1 time siden, ulvepopcorn skrev:

Nei nå går det bare oppover dere - heeelt til man fikk betennelse i foten og måtte trøste seg med Pepsi Max!

Ja, for å ta seg et glass Pepsi Max (som er uten sukker) er jo helt krise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Cartina skrev:

Ja, for å ta seg et glass Pepsi Max (som er uten sukker) er jo helt krise. 

Krise er det vel ikke, men for henne som er selverklært "pepsi-max-oholiker" og har skrevet innlegg på innlegg om at hun må slutte, snart skal slutte, vil slutte, skal slutte, har sluttet med pepsi-max så er det litt dumt for henne at hun begynner på igjen. 

Ellers så syns jeg hun virker så utrolig unaturlig på de snap'ene hun snakker på? Smil og stemme og alt virker veldig tilgjort og helt annerledes enn tidligere. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
1 time siden, Nana skrev:

Krise er det vel ikke, men for henne som er selverklært "pepsi-max-oholiker" og har skrevet innlegg på innlegg om at hun må slutte, snart skal slutte, vil slutte, skal slutte, har sluttet med pepsi-max så er det litt dumt for henne at hun begynner på igjen. 

Ellers så syns jeg hun virker så utrolig unaturlig på de snap'ene hun snakker på? Smil og stemme og alt virker veldig tilgjort og helt annerledes enn tidligere. 

Men sluttet hun egentlig med PepsiMax noengang eller ble det bare med halvhjertede forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 12/26/2015 at 16.44, Tapet skrev:

2016 står for døra. Her er min beste vurdering på hva som skjer i løpet av 2016 på bloggen:

Og så skjer en av to ting. Jeg kaller det "scenario A og B"

A:

Maratonet blir gjennomført i september. For å komme seg dit og gjøre det bra, må man legge inn enorme mengder trening. Man snakker løping 4-5 ganger i uken, og minst to lange turer i uken. Holder hun kostholdet sånn noen lunde under kontroll, kommer dette til å bidra til at hun raser ned i vekt. Instagrammen og sosiale medier vil igjen fylles med lettkledde bilder, og når det nærmer seg blir suksesshistorien "Jeg var kjempetung men nå løper jeg maraton" en suksess i riksmediene. Hun gjennomfører med imponerende margin, og er 20-30 kg lettere enn ved inngangen av året.

B:

Ut over i mars begynner unnskyldningene for at hun ikke får trent tilstrekkelig å hagle inn. Hun har stress på jobb, stresser med kostholdet og sånn går dagene. Legger, ankler, knær og hofter lider av masse løpetrening og det kommer mange innlegg om dette. Alle løpetreninger gjennomføres på mølle, inne, som ikke er sammenliknbart med løping ute. Dette blir deretter en stor overraskelse på løpsdagen. Oslo Maraton gjennomføres med en elendig gjennomføring av typen 6-7 km/t i snittfart, med vekt på det at hun faktisk kom levende gjennom det, i stedet for at hun gjorde det bra. 

Jeg vurderer begge utfallene som like sannsynlige. 

PS: Jeg vurderte om dette falt inn under "spekulasjoner" men det må være lov å antyde hva som kommer til å skje når man har en offentlig blogg der man annonserer i det vide og brede hva man har planer om å gjøre og deler hver eneste detalj i prosessen. kthxbai.

Og da ser det ut som Scenario B slår inn, om enn en måned tidligere enn først forventet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står hun med det ene benet opp på tå på nesten ALLE bilder i helfigur? Det ser veldig unaturlig ut i mine øyne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uskyldenselv skrev:

Hvorfor står hun med det ene benet opp på tå på nesten ALLE bilder i helfigur? Det ser veldig unaturlig ut i mine øyne.

Jeg funderer også veldig på den armen som hun ikke holder mobilen med  på snap-filmer. Hun driver og tar seg på øre/kinn/hals hele tiden. Sikkert sånn en gjør ubevisst, men ser veldig rart ut bare

Endret av MiniMjau
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, neiognei skrev:

Så, dere tror hun lyver på seg spinningtimer og alt sånt?:)

Nei. Når hun skal være salinstruktør, så står hun oppført på lister, og det er ikke noe man lure seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på bloggen at hun har lagd kostplan til en PT-kunde? Jeg hadde ikke tatt imot kostholdsråd fra henne, hun skriver at kveldsmaten den ene dagen inneholder mørk sjokolade :P Synes det ikke har noe i hverdagskostholdet å gjøre om man skal ned i vekt. Om hun hadde kuttet ut all den sunne kosen hun ofte spiser så kanskje hun kunne gått ned til en helsemessig forsvarlig vekt..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo massevis av helt legitime tema i denne bloggen som er verdt å diskutere,så man ikke hadde vært nødt til å ty til simpel sladring om sosial status og svetting.

  • Kampen mot konstruerte "fiender" som aldri har eksistert for å fremme seg selv som et offer for samfunnets "kamp mot overvekt", i stedet for tilsvar til reell kritikk som kommer
  • Strategi folk velger seg både for vektnedgang og for idrett og trening (hva som er lurt, hva som ikke er lurt
  • Hvordan hun har klippekort i media til trenings- og kostholdssaker, og dermed har stor påvirkningskraft på veldig mange mennesker, uten å kunne backe det opp med annet enn en PTutdannelse (tilsvarene et halvt års høyskole) en ikke spesielt vellykket vektnedgang
  • Hvordan hun bruker bloggen til forsterking av masse myter om vektnedgang som
    • Et liv i balanse er ensbetydende med overvekt, eller vektoppgang
    • "alle andre" driver med opplegg som er usunne, farlige og kortsiktige, kun hun gir gode langsiktige løsninger 
    • Å kose seg litt = Spise alt du vil ha, når du vil ha det, alltid
  • Pushing av pyramide-produkter som Argi+

osvosvosv.... 

Endret av Tapet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...