Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Poppie skrev:

Ser ut som det er slettet nå, men hun som la ut bilde av BDSMsoverommet sitt - komplett med håndjern, pisker, eksplisitte tegninger og mannen i boksershorts 🙈

Innlegget ligger der fortsatt, men det er ikke noe bilde av mannen i bokseren. Hun har tydeligvis ikke mange hemninger ovenfor familie og kolleger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, penny_ skrev:

Innlegget ligger der fortsatt, men det er ikke noe bilde av mannen i bokseren. Hun har tydeligvis ikke mange hemninger ovenfor familie og kolleger.

Så hun har slettet bildet hvor man ser han i speilet? Mange som kommenterer at dette er drøyt å legge ut, mens andre mener folk er pripne... Jeg elsker Hønehjørnet ❤

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det ikke, så tror kanskje det er slettet nå. Eller kan noen gi meg et av ordene i innlegget jeg kan søke etter om dere fortsatt ser det?

Anonymkode: fd174...c5e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner det ikke, så tror kanskje det er slettet nå. Eller kan noen gi meg et av ordene i innlegget jeg kan søke etter om dere fortsatt ser det?

Anonymkode: fd174...c5e

Det ser ut til at det er fjernet. Prøvde å søke på soverom, men finner det ikke.

Tips: Hvis man vil dele et innlegg derfra så går det an å trykke på tidspunktet. Da får man en direktelenke til innlegget.

Endret av penny_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jadda, hvordan vet man at en 1,5-åring vil se en kinofilm?

http://m.imgur.com/CGefpit

Anonymkode: 3eecf...072

Den der er vel ikke akkurat noe en tar ettåringer med på tenker jeg....

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den der er vel ikke akkurat noe en tar ettåringer med på tenker jeg....

Anonymkode: b447b...3fc

Filmer som får 6-årsgrense kan inneholde enkeltscener som er mørke eller truende, eller scener med dramatisk lyd og kraftig effektbruk. Korte nifse elementer tillates innenfor rammen av «det gode gys», og milde voldsinnslag hvis de er tydelige humoristiske og overdrevne. Temaer som i utgangspunktet kan være vanskelige og vonde kan få en 6-årsgrense, men bare hvis de har et dempet uttrykk og er tilpasset barn. - Medietilsynet

Har ikke sett den filmen, men det er åpenbart en grunn til at den ikke er tillatt for alle. 

Ser at de har gjort om på reglene.  Alle barn kan gå på film med 6-årsgrense i følge med foresatte. Da så. 

Endret av mikrobe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så denne da... Ei ville ta en tatovering med noe på latinsk og spurte om noen der kunne latinsk og om setningen var korrekt. Dette var ett av svarene hun fikk. :icon_lol:

http://m.imgur.com/AZKV5iU

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så denne da... Ei ville ta en tatovering med noe på latinsk og spurte om noen der kunne latinsk og om setningen var korrekt. Dette var ett av svarene hun fikk. :icon_lol:

http://m.imgur.com/AZKV5iU

Anonymkode: 3eecf...072

Herregud. Klarer de ikke å se forskjell på latin og spansk heller nå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg mest, er at voksne mennesker ikke klarer å stave enkle ord riktig. 

Anonymkode: 71b3f...b4a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jadda, hvordan vet man at en 1,5-åring vil se en kinofilm?

http://m.imgur.com/CGefpit

Anonymkode: 3eecf...072

Fordi hun blir helt i hundre når reklamen kommer på TV og blir sur når den er ferdig🙈

Anonymkode: 17b13...827

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

:P

http://m.imgur.com/S6jidGF

Anonymkode: 3eecf...072

:hakeslepp:

Jeg tror hun slettet det. Ikke så rart egentlig, men jeg ville lese kommentarene :laugh:

Endret av penny_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre vet jeg ikke hvordan man lager imgur-link.

Det er nå en voldsom kjefting der inne vedr "hvem hengelås som må åpnes først". 

Det er et medlem som påpeker at det heter hvilken og ikke hvem og blir verbalt lynsjet av hønseklubben. Hadde nå den som fikk beskjed om at hun skrev feil, rettet opp feilen, hadde det vært ok, men i stedet blir hun som påpekte feilen nå og si hakket ihjel.

Er det slik avgangselevene ved Livets Harde Skole oppfører seg?

Anonymkode: b2c0c...770

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye NAV-drama der inne nå! 

Jeg skjønner det er kjipt altså, men jeg fatter og begriper ikke hvordan 1-3 dager endring i utbetaling kan være så forbanna krise? 

 

Edit: Please enlighten me om jeg er på viddene.

Endret av Poppie
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...